Kuinka moni tunnustaa antavansa alle kouluikäiselle lapselleen roskaruokaa?
Otsikko
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:26"]Meillä on tapana viettää noin kerran kerran kuussa tytön 4 vee kanssa "tyttöjenpäivää" ja silloin käydään uimassa, ostoksilla tms. Ja tyttö saa päättää missä syödään, yleensä mäkkärissä. Ja en näe siinä mitään pahaa, saadaan mahtavaa laatuaikaa ja saan sen ajan huomioida vaan häntä (tytöllä 3 pikkuveljä)
[/quote]
Veljet ei sitte pääse mihinkään?
[/quote]
No jopas alettiin kritisoimaan! Veljet (2v ja 2 X 6kk) ei niin kaipaa vielä mitään ostos-tai uimahallireissuja. Plus ovat minun kanssa päivät kotosalla joten saavat varppina paljon laatuaikaa.
[/quote]
Mitäs oot puskenu lapsia tolla tahdilla ei kumma että on vaikea huomioida esikoista. Vanhimman oot tunkenu päiväkotiin?
[/quote]
Niin, mehän suunniteltiinki etukäteen että "Hei, hankitaan semmoset vaativat kaksoset!" Tyttö on 10 pv/kk hoidossa ja tykkää hurjasti hoitopaikasta. Muut päivät kotona meidän kans, tykkää myös hurjasti olla kotona.
Meillä lapset 6v, 4v ja 3v. Karkkipäivä kerran viikossa. Saavat joko ottaa karkkipussin yhteiseksi tai sitten jokanen oman karkkilaatikon + tikkarin. Ja yleensä poksutellaan lauantaisin poppareita. Tehdään ne tosin itse joten ne eivät ole niin suolaisia kun kaupan.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:26"]Meillä on tapana viettää noin kerran kerran kuussa tytön 4 vee kanssa "tyttöjenpäivää" ja silloin käydään uimassa, ostoksilla tms. Ja tyttö saa päättää missä syödään, yleensä mäkkärissä. Ja en näe siinä mitään pahaa, saadaan mahtavaa laatuaikaa ja saan sen ajan huomioida vaan häntä (tytöllä 3 pikkuveljä)
[/quote]
Veljet ei sitte pääse mihinkään?
[/quote]
No jopas alettiin kritisoimaan! Veljet (2v ja 2 X 6kk) ei niin kaipaa vielä mitään ostos-tai uimahallireissuja. Plus ovat minun kanssa päivät kotosalla joten saavat varppina paljon laatuaikaa.
[/quote]
Mitäs oot puskenu lapsia tolla tahdilla ei kumma että on vaikea huomioida esikoista. Vanhimman oot tunkenu päiväkotiin?