Mielikuvasi kiinteistönvälitysliike RE/MAXista?
Mielikuvia brändistä tai ihan oikeita kokemuksia kaipailisin!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvani oli epäilevä, mutta kokemus aivan todella hyvä.
Täytyy kyllä hieman ihmetellä mikä sai sinut palkkaamaan sellaisen firman, jos mielikuva oli epäilevä? Itse olisin ainakin valinnut sellaisen firman, joka herättää enemmän luottamusta....
Vierailija kirjoitti:
4000 € välityspalkkio on hemmetin paljon siitä vaivasta, että laittaa pelkästään ilmoituksen nettiin. Vaan eihän se ole tyhmä joka pyytää...
No, sitten on myös ne ihmiset jotka samaan hengenvetoon huutaa etteivät osta asuntoa, jos myyjä on yksityishenkilö. En tiedä kumpia teitä on enemmän.
Alan kyllä kallistua siihen että myyn jatkossa itse, jos tällä sopimuksella ei tule asuntokauppoja. Yli neljäsosa sopimusajastakin mennyt pelkkään odotteluun, kun välityssopimus on vain 4kk.
Remaxin välittäjät eivät näytä kertovan kaikkia oleellisia tietoja ilmoituksissa. Esim. kun ilmoitetaan velaton myyntihinta, niin siitä jätetäänkin jokin iso velkasumma pois, ja vaivihkaa kerrotaan jossain taloyhtiön remontit -kohdassa, että kyseiseen velkaan liittyvä vastike on xxx euroa/kk. Vaikka kyseisen velan saisi maksettua pois kerralla, eli se pitäisi ilmoittaa velattoman hinnan yhteydessä.
Näin ollen pidän Remaxin toimintatapoja epärehellisinä.
Itselläni oli Helsingissä hyvä kokemus naisvälttäjästä viime vuoden lopulla. Asiallinen ja ammattimainen. Ja olen ihan oikea asiakas.
Kaikki välitysliikkeet ja välittäjät ovat p erseestä. Toki he ovat minulle, ujolle ihmiselle tarpeellisia, koska en tosiaan halua esitellä asuntooni itse kenellekään ja vääntää hinnasta ja ties mistä, mutta ainahan se on sellaista teennäistä ja epärehellistä p*skaa. Jotkut ovat vähän vähemmän teennäisiä ja epärehellistä kuin toiset, mutta noin muuten kaikki on samaa p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki välitysliikkeet ja välittäjät ovat p erseestä. Toki he ovat minulle, ujolle ihmiselle tarpeellisia, koska en tosiaan halua esitellä asuntooni itse kenellekään ja vääntää hinnasta ja ties mistä, mutta ainahan se on sellaista teennäistä ja epärehellistä p*skaa. Jotkut ovat vähän vähemmän teennäisiä ja epärehellistä kuin toiset, mutta noin muuten kaikki on samaa p*skaa.
Hemmetin ennakoiva syöttö. ASUNTOANI.
Ajattelimme että myymme kevään parhaaseen mökkisesonkiin sukumme vanhan kuivan maan mökin, lähellä isoa Etelä-Suomen kaupunkia. Remaxin välittäjä otti työn vastaan tammikuun lopussa, tehtiin sopimukset, valokuvaajakin kävi (btw todella surkeat kuvat, ilman valoja pilvisenä päivänä, harmaita valottomia kuvia kuin kellarissa olisi koko muuten valoisa ja raikas talo). No, välittäjällä on ollut yli kuukauden kaikki kiinteistön tiedot, mutta ilmoitusta ei nettiin saa julkaistua. Selityksiä selitysten perään miten on kiire ja tietokonekin hajosi ja niin paljon muita kohteita mitä pitää myös tehdä.
Helmi-maaliskuu olisi mökkimyynnin paras sesonki. Ei sitä ilmoitusta tietenkään siihen kannata yrittää saada, ostajille nähtäväksi.
Ottakaa joku paikallinen välitysliike. Noita remaxin välittäjiä ei tippaakaan kiinnosta, ellei kohde ole Espalla tai Tampereen pääkadulla.
Minulla hyvä kokemus Remaxista, lokakuussa 2024 valitsimme ReMaxilaisen nuoren mutta erittäin energisen ja tehokkaan välittäjän. Kohde oli rivakasti netissä ja piti jopa yleisnäyttöjä joista moni välittäjä on luopunut. Kesken välityksen hän kyllä vaihtoi toiselle välitysliikkeelle, seurasimme perässä koska olimme tyytyväisiä häneen. Laittoi viikottain viestiä missä mennään myynnin suhteen jne.
Sillä yleisnäytöllä asuntoa katsomassa käynyt pariskunta lopulta asunnon osti, saatuaan ensin oman asuntonsa myytyä. Kertoivat että suosivat alkuun yleisnäyttöjä koska niihin "uskalsi" tulla paremmin, ilman pelkoa että välittäjä puskee liikaa päälle.
Niin ja pyyntihinnaksi ehdotti korkeampaa hintaa kuin mitä itse olimme miettineet. Välittäjä henkilönä on se tärkeä, ei niinkään firma.
Vierailija kirjoitti:
Minulla hyvä kokemus Remaxista, lokakuussa 2024 valitsimme ReMaxilaisen nuoren mutta erittäin energisen ja tehokkaan välittäjän. Kohde oli rivakasti netissä ja piti jopa yleisnäyttöjä joista moni välittäjä on luopunut. Kesken välityksen hän kyllä vaihtoi toiselle välitysliikkeelle, seurasimme perässä koska olimme tyytyväisiä häneen. Laittoi viikottain viestiä missä mennään myynnin suhteen jne.
Sillä yleisnäytöllä asuntoa katsomassa käynyt pariskunta lopulta asunnon osti, saatuaan ensin oman asuntonsa myytyä. Kertoivat että suosivat alkuun yleisnäyttöjä koska niihin "uskalsi" tulla paremmin, ilman pelkoa että välittäjä puskee liikaa päälle.
Niin ja pyyntihinnaksi ehdotti korkeampaa hintaa kuin mitä itse olimme miettineet. Välittäjä henkilönä on se tärkeä, ei niinkään firma.
Moikka, sinä nuori mutta erittäin energinen ja tehokas välittäjä. Hieno mainosteksti sulla. Osaatko kertoa miten saat ilmoituksesi remaxin oikeudellisen tarkastajan jonon ohi parissa päivässä, jos ilmoituksia on kuukauden jonoksi?
Logo outo. Luulin kauan että on Reimax.
Todella rasittava ketju. Puhutaan ihan taas aiheen vierestä JA RASITTAVASTi.
Pysykää aiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus oli negatiivinen.
Ja perustelut puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi huonoa kokemusta, molemmissa ammattitaidoton välittäjä. Ammattitaidottomuudella tarkoitan esim. että välittäjä väitti kysyttäessä että rossipohjaan ei ole lainkaan pääsyä, eikä tietoa sen kunnosta. Välityäjä väitti että se tarkastetaan valolla kurkottamalla. Kierrettiin sitten itse taloa niin löydettiin se luukku, välittäjä tuumasi: Ai sinne pääseekin. Olisi edes ESITTÄNYT että ei mokannut. Välittäjä muutenkin ei tiennyt mitään kohteesta, eikä kertonut selvittävänsä. Kertoi myös joitain perus rakennusteknisiä asioita aivan väärin. Tyyppi suhautti näyttöön kunnon ökbemarilla hieno puku päällä, ja vaikutti siltä että hän halusi olla enemmän ammattilaisen näköistä mitä oikeasti oli, epävarmuus ehkä.
Toinen kokemus oli samanlainen, välittäjä ei tuntunut tietävän kohteesta mitään, kierteli vaan meidän perässä ja teki itsestään selviä havaintoja tyyliin "no siin o sillai portaikko sit".
Imago ko. fi
Useamman kämpän ostaneena, myyneenä ja lukuisia näyttöjä katsoneena väitän, että yli 95% välittäjistä ei tiedä rakentamisesta/talotekniikasta hevon vittua.
Keskittyvät enempi paskanjauhantaan siitä kuinka "pikkufixillä tästä saa tosi kivan"
Predatoriset punajakkuiset oikeistolaiset
Vierailija kirjoitti:
Remaxin välittäjät eivät näytä kertovan kaikkia oleellisia tietoja ilmoituksissa. Esim. kun ilmoitetaan velaton myyntihinta, niin siitä jätetäänkin jokin iso velkasumma pois, ja vaivihkaa kerrotaan jossain taloyhtiön remontit -kohdassa, että kyseiseen velkaan liittyvä vastike on xxx euroa/kk. Vaikka kyseisen velan saisi maksettua pois kerralla, eli se pitäisi ilmoittaa velattoman hinnan yhteydessä.
Näin ollen pidän Remaxin toimintatapoja epärehellisinä.
Jos esimerkiksi remontin kustannuksia ei ole vielä osakkaille jyvitetty, toimitaan näin.
Sanni16kerava
Vuosia aavistelin että yritys on suomalainen ja että nimi juontuu perustajan Reima-nimestä ja että se on laajentunut ulkomaillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia aavistelin että yritys on suomalainen ja että nimi juontuu perustajan Reima-nimestä ja että se on laajentunut ulkomaillekin.
Ja koko tämän ajan luulin että yrityksen nimi on REIMAX
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikka, sinä nuori mutta erittäin energinen ja
Moikka, mistä sinä vedit tuon parin päivän aikamääreen? Kirjoituksen postaaja käytti termiä "rivakasti".
T. Reipas ja energinen remaxin välittäjä
4000 € välityspalkkio on hemmetin paljon siitä vaivasta, että laittaa pelkästään ilmoituksen nettiin. Vaan eihän se ole tyhmä joka pyytää...