Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok, että perheenäiti käy baareissa 1-2 kertaa viikossa?

Vierailija
17.11.2014 |

Tosin selvinpäin käy aina. Äidillä lapsia ja mies kotona.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itsekin käyn joka tiistai enkä aina edes selvinpäin

Vierailija
2/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on, mikäs siinä jos kerran lapsilla on isä hoitamassa, eikä äiti edes juopottele siellä baareissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin hihi onpa jännää. Ihan sama äsken.  Itse käyn lenkillä tuotakin useammin ja veljeni ravaa baareissa (autoillen) koska on hurahtanut karaokeen. Miksi kysyt? 

Vierailija
4/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos tosiaan ei juo 1-2 kertaa viikossa niin samahan se on käykö äiti sen pari kertaa viikossa hiihtämässä vai baarissa (selvinpäin).

Vierailija
5/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty. Onhan se leipä tienattava.

Vierailija
6/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:13"]

Joo niin hihi onpa jännää. Ihan sama äsken.  Itse käyn lenkillä tuotakin useammin ja veljeni ravaa baareissa (autoillen) koska on hurahtanut karaokeen. Miksi kysyt? 

[/quote]

En tiedä mistä tuo sana äsken tuonne tupsahti..

Vierailija
7/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se äidille on ok, tarviihan sitä omaa aikaa. Miehelle noin monta vapaailtaa ei tulisi kysymykseensä - ja vielä baariin ja selvinpäin. Selvää pettämistähän tämä olisi mieheltä. 

Vierailija
8/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:13"]

[/quote]

Kaverini alkanut käymään, enkä tiedä mitä mieltä siitä olisin. Tässä vaiheessa en siis tuomitse, yritän vaan saada omassa päässäni selväksi, onko tuo "äidin ja vaimon arvolle" sopivaa.

-ap

Vierailija
9/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole palikat ihan oikeassa järjestyksessä äidin päässä, jos pitää parikin kertaa viikossa lähteä viihteelle. Tuo on teinien käytöstä, ei aikuisen perheellisen naisen. Tuosta tulee aika, kun kapakat valtasivat kaikki peräkyätkin. Silloin tietyt tyypit roikkuivat siellä ilta illan perään, niin miehet kuin naisetkin ja hankkivat itselleen "maineen", jos sitä ei jo entuudestaan ollut. Monella valitettavasti oli.

Vierailija
10/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en keksi yhtään syytä miksi perheellisen pitäisi ravata baarissa 2 kertaa viikossa.

Vierailija
11/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi edes mietit onko käytös sopivaa...
Mitä se sinua liikuttaa?

Vierailija
12/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti ja käyn baarissa viitenä iltana viikossa selvinpäin.

Vierailija
13/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:17"]

yritän vaan saada omassa päässäni selväksi, onko tuo "äidin ja vaimon arvolle" sopivaa.

-ap

[/quote]

Mitäpä jos antaisit jokaisen arvottaa oman elämänsä. Vaikket itse välitä baareilusta, et voi arvostella toista jos lapsista kuitenkin on aikuinen pitämässä huolta.

Mitä ajattelit tehdä jos päätät ettei tuo sovi arvomaailmaasi vaimon harrastukseksi? Sanoa ystävyyden irti? En voi enää käydä teillä keskiviikkoisin kahvilla kun sinä käyt tiistaisin baarissa......

Vierailija
14/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se käy töissä niissä.

Vierailija
15/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi että perheenäitiä- tai isää kiinnostaisi istuskella baareissa useita kertoja viikossa. Miksiköhän niin tekee, ei kiinnosta kotona olla jostain syystä tai sitten on vaan uusi etsinnässä.

Kyllä perheeseensä sitoutuneet isät ja äidit elävät elämäänsä ja touhuilevat lastensa kanssa.

Vierailija
16/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:15"]Niin, jos tosiaan ei juo 1-2 kertaa viikossa niin samahan se on käykö äiti sen pari kertaa viikossa hiihtämässä vai baarissa (selvinpäin).
[/quote]

Ei se nyt ihan sama ole

Vierailija
17/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole. Itse en huolisi puolisoa joka juoksee ulkona kaiket illat. Meillä ei ole koskaan kielletty kavereiden kanssa olemista tai ulkonakäyntiä mutta arvostamme enemmän perheen yhteistä eikaa emmekä malta lähteä koskaan.

Vierailija
18/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähän omituista. Eniten mietin sitä, että mites se sun kaverin mies jaksaa huolehtia yksinään perheensä illat ja aamut (jos kaverisi käy baarissa viikonloppuisin) ja mites kaverisi sitten seuraavana päivänä huolehtii lapsistaan? Siis joo, tietenkään hän ei ota alkoa (kukapa sitä nyt viinaa baarissa juo) eikä flirttaile miesten kanssa (siksi sinne baariin tietenkin pukeudutaan vaan säkkiin). En nyt tässä epäilekään että häntä on alkanut vituttamaan perhe-elämä ja käy vilkuilemassa oisko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, koska sellaistahan perheelliset eivät tee, tietenkään. ;)

Mutta sitä mietin, että jos toinen juoksee viikonloput baarissa, niin se perhe-elämä jää sitten miehen hartioille, ja siinä on vaara että isä kuormittuu liikaa. Eihän sun kaverilla ole miehensä kanssa ollenkaan sellaista mukavaa yhdessäoloaikaa, jos hän priorisoi kaikkien muiden ihmisten seuran miehen seuran edelle. Kyllä sekin jotain kertoo. 

Vierailija
19/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi yleistää, mutta ainakin omassa tuttavapiirissä tuo jomman kumman osapuolen baarijuoksun alkaminen on ollut lähtölaskenta avioeroon...

Vierailija
20/46 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:36"]

Kyllä perheeseensä sitoutuneet isät ja äidit elävät elämäänsä ja touhuilevat lastensa kanssa.

[/quote]

Vaikka mä jotakuinkin olen kanssasi samaa mieltä, niin pakko kuitenkin kysä, että miten se elämänsä eläminen loppuu siihen baarin ovelle?