Avomieheni uhkailee itsemurhalla!!
Hän on masentunut koulustaan ja hänestä tuntuu ettei koskaan valmistu vaikka siihen on vain 2-3 kk.
En jaksa melkein joka iltaista nyyhkytystä että ei jaksa ja yritän tukea häntä ja auttaa.
Lisäksi hänestä tuntuu että homehtuu vain kotona ja jos vaikka kerran tai kaksi kertaa viikossa näen ystäviäni niin hänestä se on aivan perseestä.
Hän on suuttuu jos meikkaan jos olen lähdössä jonnekin tai pistän jotain parempaa päälle kuin hupparin ja farkut.
En jaksa enää häntä.
Tällä hetkellä minulle on tulossa yli kuukauden loma josta hän on katkera ja myöskään en saa puhua lomastani mitään.
Hänelle on vaikeaa se että olen hyvätuloisesta ehjästä perheestä toisin kuin hän ja purkaa katkeruuttaan minuun..
Kommentit (13)
Miksi jatkaisit, ei tommosesta ihmisestä tule tasavertaista kumppania. Koko elämä menee surkean ihmisraunion tsemppaamiseen ja pönkittämiseen. Etsi rinnallesi uusi kumppani joka elää ja antaa sinunkin elää. Koskaan ei ole liian myöhäistä korjata oma elämä kuntoon, tiedä vaikka mieskin siitä reipastuisi.
Kuulostaa siltä, että käyttää sua hyväkseen. Sä olet likaämpäri, jota hän hallitsee.
Itsemurhalla uhkailu on raukkamaisinta mitä mä tiedän. Todella säälittävää pitää joku lähellä uhkailulla.
Miksi sä olet hänen kanssaan? Rakastatko? Eikö tuollainen käytös syö sua?
Mun mielestä kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä.
Nyt lähdet suhteesta! Näyttää siltä, että olet yksi seuraavista perhesurman uhreista jos et eroa. Miten voit auttaa? Kun sanoo että tappaa itsensä, soitat 112 ja sanot että puoliso on suisidaalinen, paikalle tulee ambulanssi joka haastattelee potilaan. Ambulanssi joko A) kuljettaa potilaan lääkäriin tai B) jättää kotiin. Jos B vaihtoehto, lähde hyvä ihminen pois sieltä kotoota, jos A vaihtoehto niin oot tehnyt parhaasi. Jos potilas pelaa hommansa oikein ja pääsee lääkäristä ilman M1-lähetettä kotiin, lähde hyvä ihminen pois suhteesta. Yhteiskunta ei pysty auttamaan riittävästi tämän tyyppisiä potilaita. Nämä päättyy melkein aina joko itsemurhaan, omaisen vahingoittamiseen tai tappoon.
Tee niinkuin 5 kirjoitti! Tee oikeasti! Ehkä se saa miehenkin ajattelemaan.
En tiedä rakastanko enään.
Minusta tuntuu vain että olen kahlittu tähän.
Pelkään eroa vaikka haluaisinkin erota enkä saa niitä sanoja suustani.
Masennus on sairaus, vakava sellainen, mutta itsemurhalla uhkailu pelkästään halpamaista. Vaikka miehesi on sairas, hänen tulisi ymmärtää ettei niin voi tehdä ja syyttää sairauttaan siitä. Sitä sinun ei tarvitse kuunnella tai jaksaa. Paljon voimia ja pidä huoli _itsestäsi_. T. Vakavasti masentunut ja myös itsemurhauhkailujen kohteena ollut
Varaa hänelle aika lääkäriin. Saattaa olla masentunut. Tosin kuulostaahan tuo ikävältä ihmiseltä muutenkin, mutta aina kannattaa hakea ammattilaisen apua.
Itse olen ollut monta vuotta vakavasti masentunut, mutta itsemurhalla en ole uhkaillut koskaan, enkä sitä myöskään tee (omaisten takia).
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:36"]
Hän on masentunut koulustaan ja hänestä tuntuu ettei koskaan valmistu vaikka siihen on vain 2-3 kk. En jaksa melkein joka iltaista nyyhkytystä että ei jaksa ja yritän tukea häntä ja auttaa. Lisäksi hänestä tuntuu että homehtuu vain kotona ja jos vaikka kerran tai kaksi kertaa viikossa näen ystäviäni niin hänestä se on aivan perseestä. Hän on suuttuu jos meikkaan jos olen lähdössä jonnekin tai pistän jotain parempaa päälle kuin hupparin ja farkut. En jaksa enää häntä. Tällä hetkellä minulle on tulossa yli kuukauden loma josta hän on katkera ja myöskään en saa puhua lomastani mitään. Hänelle on vaikeaa se että olen hyvätuloisesta ehjästä perheestä toisin kuin hän ja purkaa katkeruuttaan minuun..
[/quote]
Muuten ok, mutta tuosta viimeisestä lauseesta jää ikävä maku suuhun. Et taida olla ihan syytön teidän suhteenne ongelmiin? Mikä on asenteesi mieheesi? Kuulostat ylenkatseelliselta.
Yleensä se joka itsemurhalla uhkailee jatkuvasti, haluaa vain sääliä ja huomiota. Kyllä ne jotka sen aikovat tehdä, tekevät sen yleensä hyvin vähin äänin.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:36"]
Hän on masentunut koulustaan ja hänestä tuntuu ettei koskaan valmistu vaikka siihen on vain 2-3 kk. En jaksa melkein joka iltaista nyyhkytystä että ei jaksa ja yritän tukea häntä ja auttaa. Lisäksi hänestä tuntuu että homehtuu vain kotona ja jos vaikka kerran tai kaksi kertaa viikossa näen ystäviäni niin hänestä se on aivan perseestä. Hän on suuttuu jos meikkaan jos olen lähdössä jonnekin tai pistän jotain parempaa päälle kuin hupparin ja farkut. En jaksa enää häntä. Tällä hetkellä minulle on tulossa yli kuukauden loma josta hän on katkera ja myöskään en saa puhua lomastani mitään. Hänelle on vaikeaa se että olen hyvätuloisesta ehjästä perheestä toisin kuin hän ja purkaa katkeruuttaan minuun..
[/quote]
Muuten ok, mutta tuosta viimeisestä lauseesta jää ikävä maku suuhun. Et taida olla ihan syytön teidän suhteenne ongelmiin? Mikä on asenteesi mieheesi? Kuulostat ylenkatseelliselta.
[/quote]
En tuo esille taustaani vaan hän ottaa sen esille ja jauhaa siintä kuinka minulla on kaikki asiat aina ollut hyvin ja kuinka hänen elämänsä on ollut pelkkää epäonnistumista.
Toiset eivät osaa olla onnellisia edes puolison hyvästä lapsuudesta ja siitä, että vanhemmat ovat auttaneet aikuiselämässä. Aivan kuin se olisi heiltä pois, että jonkun vanhemmat antavat lapsilleen rakkautta ja rahaa.
Sinuna mä lähtisin tuosta suhteesta. Pilaat vain elämäsi.
Uhkailee vain koska haluaa huomiota