Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapsen puhelimen ottaa pois?

Vierailija
17.11.2014 |

Onko oikein että lapselta ottaa puhelimen kokonaan pois useaksi viikoksi? Mieheni lasten äiti on ottanut lapselta puhelimen kokonaan pois kohta kaksiviikkoa sitten ja vaatii että kaikki lapseen pidettävä yhteys tapahtuu hänen puhelimensa välityksellä. Lapsi ei kuitenkaan uskalla pyytää äidiltä puhelinta jotta voi soittaa meistä kummallekkaan. mitä mieltä toiset?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi asia kuulu sinulle, joten älä puutu siihen mitenkään.

Toisekseen, jos miehesi eli lasten isä osallistuu puhelimen kustannuksiin, on hänellä oikeus puuttua asiaan. Muuten kannattaa pitää suu supussa.

Itse en missään tilanteessa toimisi kuten äiti nyt toimii.

Vierailija
22/23 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika radikaali toimenpide ottaen huomioon nämä korona-ajat. Lapsi ei välttämättä voi pitää mitään yhteyttä kavereihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se ikävää et niinku viedään kuukaudeks/viikoiksi puheli minulla on yksi kesä otettu koko kesälomaks puhelin veks pois ja rajoitettii nii pahasti biologisen isän ja minun yhteyden pitoa/tapaamista ettei tottakkaa Biologinen isä haukkuu äiti ja isiä mut sitte äiti ja isi haukkuu mun biologista isii ja kun vanhemmat tappelevat niin oon ollu aina heidän välikappaleena ja oon kokenut kovia koko 13vuotta oon siis nyt 15v mut edelleenkin kokemuksii on voimakkaita mulla edelleenkin ja sehän ei ole kivaa mutta Pikkusisko 5v ja 7v pikkuveli ei välitä riitelystä etenkään vanhempienkoska eivät vielä ymmärrä mutta sisko 11v ja minä 15vuotiaana ymmärretään mitä se aiheuttaa lapsille et otetaan puhelin koko kesälomaks tai vanhempien riitely nii eiks se oo jo kauheeta ja sit ku meidän vanhemmat käyvät kiinni toisiinsa tapellessa ja kun he käyvät röökillä nii kattoo vaan puhelinta eikä tee muuta sama homma Vessassa käydessä etenki äitil ja hän on ollu siki uninen pienestä asti ja minä herkkä uninen nii pienet ei kerkee eskariin ajoissa vaan tulee kiire ja myös ku äiti tekee töitä ettei ees taukoja töissä voi pitää mut äitille on raskasta hoitaa pikkusii kun isi käy joka toinen viikko ruotsissa töissä lähtee klo 4aikaan aamulla ja tulee seuraavana maanantaina klo 11aikaan illalla niin onhan se äitille raskasta ja nyt oon ite Helsingis isi ruotsis nii äiti on joutunu olee yksin pienten kanssa :(