Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaikkien mielestä tylsä ihminen

Vierailija
17.11.2014 |

En tiedä mitä voi tehdä asialle, kun ketään ei kiinnosta mun jutut. Monesti jos kerron kavereillekin jotain asioita, melkeimpä mitä vaan, niin kukaan ei kommentoi paljon mitään, tai ehkä just jotain "joo niinpä", ja sitten vaihtaa puheenaihetta. Myöskään minulle ei kerrota kaikkia asioita, ja sitten ihmetellään kun en ymmärrä mistä toiset puhuvat.
Olen myös todella ujo, niin uusiin ihmisiin tutustuminen on hyvin hankalaa, kun tutustuminen vie niin paljon aikaa eikä kellään varmaan riitä mielenkiinto :(

Onkohan nyt vaan niin, että olen sosiaalisesti täysin taitamaton, eikä sille vaan voi mitään :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samassa veneessä :)

Olen aina ihmetellyt, että miksen ole tavannut ketään yhtä tylsää ihmistä kuin mä. Muut tuntuu aina olevan tosi sosiaalisia ja jännittäviä, joihin verratessa olen itse ujo ja tylsä. Missä te muut samanhenkiset hengailette?

Vierailija
2/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:05"]

Olen aina ihmetellyt, että miksen ole tavannut ketään yhtä tylsää ihmistä kuin mä. Muut tuntuu aina olevan tosi sosiaalisia ja jännittäviä, joihin verratessa olen itse ujo ja tylsä. Missä te muut samanhenkiset hengailette?

[/quote]

Mä olen myös tylsä, ja kokemukseni on että me tylsimykset ei oikein sovita keskenämme yhteen ;) Tulee meinaan kyllä tosi tylsää ja vaivaantunutta yhdessäoloa jos toinenkin on "tylsä" ja sellainen ettei keksi mitään juteltavaa luontevasti. Itse en siksi etsi seuraksi kaltaisiani vaan mieluummin ekstrovertimpia tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi! Just mietin viikonloppuna, että olispa hienoa olla sellanen luontevasti sosiaalinen, kiinnostava ihminen.

Vierailija
4/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika vähän yhtään missään kun ei yksin niin huvita, eikä kavereillakaan ole aikaa (tai siis todennäköisesti halua) tavata. Koulussa kyllä käyn, mutta vapaa-ajalla en sitten paljon missään. Oon kyllä harkinnu taas jonkun harrastuksen aloittamista, mutta siinäkin kävisi todennäköissesti niin että olisin yksin lähes aina. Oma vikahan tää varmaan on, mutta missä ylipäätään voi tutustua ihmisiin?:o Onneks on netti sentään olemassa.
Ap

Vierailija
5/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:16"]Nykyään aika vähän yhtään missään kun ei yksin niin huvita, eikä kavereillakaan ole aikaa (tai siis todennäköisesti halua) tavata. Koulussa kyllä käyn, mutta vapaa-ajalla en sitten paljon missään. Oon kyllä harkinnu taas jonkun harrastuksen aloittamista, mutta siinäkin kävisi todennäköissesti niin että olisin yksin lähes aina. Oma vikahan tää varmaan on, mutta missä ylipäätään voi tutustua ihmisiin?:o Onneks on netti sentään olemassa.
Ap
[/quote]

Oho, tämä oli siis vastaus tuolle 2:lle.
Ap

Vierailija
6/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:05"]

[/quote]

Mä olen myös tylsä, ja kokemukseni on että me tylsimykset ei oikein sovita keskenämme yhteen ;) Tulee meinaan kyllä tosi tylsää ja vaivaantunutta yhdessäoloa jos toinenkin on "tylsä" ja sellainen ettei keksi mitään juteltavaa luontevasti. Itse en siksi etsi seuraksi kaltaisiani vaan mieluummin ekstrovertimpia tyyppejä.

[/quote]

Eli tylsätkään ei kelpaa tylsille. No, mikäs tässä ollessa koko elämä sitten yksin ilman seuraa.

Vierailija
7/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:05"]

[/quote]

[/quote]

Tuokin on varmaan totta, helpommin ehkä syntyy keskustelua jos edes toinen on vähän aloitteliaampi. Sellainen vaivaantunut hiljaisuus kun kukaan ei keksi mitä sanoa on sitten inhottavaa! Mutta omalla kohdalla on käynyt niin, ettei itseäni ekstrovertimmät tyypit juurikaan jaksa tutustua minuun.

Vierailija
8/8 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:16"]

Nykyään aika vähän yhtään missään kun ei yksin niin huvita, eikä kavereillakaan ole aikaa (tai siis todennäköisesti halua) tavata. Koulussa kyllä käyn, mutta vapaa-ajalla en sitten paljon missään. Oon kyllä harkinnu taas jonkun harrastuksen aloittamista, mutta siinäkin kävisi todennäköissesti niin että olisin yksin lähes aina. Oma vikahan tää varmaan on, mutta missä ylipäätään voi tutustua ihmisiin?:o Onneks on netti sentään olemassa. Ap

[/quote]

Mäkin olen miettinyt jotain harrastusta, mutta kaikki mitkä kiinnostaa/joissa olisin hyvä on yksinlajeja. En mä tosiaan tiedä, missä aikuiset voi toisiinsa tutustua ellei muiden ystävien kautta. Olen kohta valmistumassa eikä mulla itselläni ole kuin pari kaveria joita näen ehkä 5 kertaa vuodessa :D Aika hyvin tähän on tottunut kun on introvertti, mutta kyllä mä haluaisin joskus tuulettumaan jonnekin perjantaina kavereiden kanssa. Varmaan pitää vaan keksiä lisää niitä asioita mistä pitää ja paneutua niihin ihmissuhteiden sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi