Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi kuntosalilla treenaajat!

Vierailija
24.10.2014 |

Olen aloittelija ja olen teetattänyt kuntosaliohjaajilla kuntosaliohjelmia. Vatsaan ja yläselkään näyttävät jo tehonneen vähän vajaassa vuodessa. MUTTA murheenkryynini on alaselkä jossa jenkkakahvat. Olisiko kellää teholiikkeitä alaselän tai oikeammin ristiselän kohdilla oleviin jenkkakahvoihin? Olisin suuresti kiitollinen jos joku osaisi auttaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö oikein?

Vierailija
2/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisessä olisi parantamisen varaa aina, mutta mielestäni syön hyvin. Tiedän, että osa käskisi minun laihduttaa. 175/70, koko 40. Mutta tämän painoisena minulla ei ole nälkä enkä palele. Kuten 10kg kevyempänä tein. Toisekseen en tiedä miten ruokavaliota pitäisi lähteä korjaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne jenkkakahvat millään täsmäliikkeilä lähde, ne on rasvaa. Ruokavalio kuntoon ja aerobista liikuntaa lisää. 

Pt

Vierailija
4/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Osaisko joku neuvoa, mistä lähteä hakemaan tietoa ruokavalion rukkaamiseen? PT:n palkkaaminen olisi varmasti paras teko, mutta taloudellisesti siihen juuri nyt ei ole mahdollisuutta. 

Vierailija
5/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi todella tehokkaasti kaksi liikettä: matolle makaamaan toiselle kyljelle, jalat jää lattialle päällekkäin suorana ja toinen kyynärpää lattiaan, toisella kädellä isoa liikettä lattialla olevan käden kainaloa kohti (ehkä vähän oudosti selitetty, mut jos tajusit mitä meinaan), noita molemmille puolille 2x20. Ja sitten ihan kylkirutistus seisten isolla painolla (mulla ollut 10kg levypaino), eli seisot suorana ja toiseen käteen paino ja kurotat painolla lattiaan, käsi menee ihan vartalon vierestä, noita kans molemmille puolille 2x20. Itse oon tehnyt noin helmikuusta lähtien 2-3 krt viikossa, jenkkakahvoista ei enää tietoakaan.

Vierailija
6/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä: ja noiden lisäksi tietysti vatsoja ja poikittaisia vatsalihasliikkeitä ja sillä tavalla, että oikeesti saa tuntumaan vatsalihaksissa. Itse teen usein jumppapallolla. T. 6

Vierailija
7/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon, ei rasvaa saa painoilla pois. Lisää aerobista esim. tiukkoja intervallitreeneja crosstrainerilla (eli HIIT). Näin lähti minulta jenkkakahvat ;)

Vierailija
8/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen liike oli tuttu, mutta ensimmäinen uusi. Täytyypä kokeilla, kiitos!

Vierailija
9/9 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh, mistähän päästä senruokavalion rukkaamisen saisi alulle? Onko kirjoista apua?