Peniksen koolla ON väliä
Pieni penis on kyllä iso miinus. Mikään monsterikyrpä ei todellakaan ole ihanne, mutta hiukan keskimääräistä isompi ja paksumpi kyllä. Olen itse melko tiukka, en ole synnyttänyt ja yhdellekin sormelle tuntuu puristus, mutta silti mikään ei voita seksiä isohkon peniksen omaavan miehen kanssa. Se on visuaalista, kiihottavaa ja tuntuu taivaalliselta ja niin tyydyttävältä.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:12"]Niinpä niin. Miten kyrpä voi olla herkempi leikattuna? Sen pois leikattavan nahanpalan mukana lähtee kymmeniä tuhansia hermopäätteitä.
Teidän mielestänne varmaan naisenkin ympärileikkaus parantaa seksiä ja pillu on herkempi.
[/quote]
Paha sanoa miten, mutta jos mies niin kokee niin miksi väittäisin vastaan? Kyllä ne monet väittää, ettei naisilla ole g-pistettä, mutta itselläni on.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:50"]
Huvittavaa mikä hyökkäys ja haukkuminen alkaa jos sattuu pitämään ympärileikatusta kakusta. Ja sit näitä ihme "tilastoja" tungetaan näyttämään, ettei ympärileikattu kalu voi olla mitenkään hyvä. Mä löysin itselleni täydellisen kalun. Se on suora, upean näköinen, ympärileikattu, parhaimmillaan todella kova ja helposti, 18cm pitkä, herkkä tuntoinen (nuoleminenkin tai muu hellä hidas kosketus tuntuu miehessä) ja silti mies pystyy kontroloida laukeamistaan täysin. Laukeaa kun haluaa. :) en vaihtais enää mihinkään. N25
[/quote]
Miehesi nauttisi enemmän seksistä ympärileikkaamattomana. Haluaisitko itse, että pillusi tuntoherkkiä alueita silvottaisiin?
[/quote]
Mieheni ei todellakaan nauttisi enemmän leikkaamattomana :D hänellä on siitä kokemusta. Johan oli sulla väite.
[/quote]
Ja tähän alapeukut koska?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 15:50"] Huvittavaa mikä hyökkäys ja haukkuminen alkaa jos sattuu pitämään ympärileikatusta kakusta. Ja sit näitä ihme "tilastoja" tungetaan näyttämään, ettei ympärileikattu kalu voi olla mitenkään hyvä. Mä löysin itselleni täydellisen kalun. Se on suora, upean näköinen, ympärileikattu, parhaimmillaan todella kova ja helposti, 18cm pitkä, herkkä tuntoinen (nuoleminenkin tai muu hellä hidas kosketus tuntuu miehessä) ja silti mies pystyy kontroloida laukeamistaan täysin. Laukeaa kun haluaa. :) en vaihtais enää mihinkään. N25 [/quote] Miehesi nauttisi enemmän seksistä ympärileikkaamattomana. Haluaisitko itse, että pillusi tuntoherkkiä alueita silvottaisiin? [/quote] Mieheni ei todellakaan nauttisi enemmän leikkaamattomana :D hänellä on siitä kokemusta. Johan oli sulla väite. [/quote] Ja tähän alapeukut koska?
[/quote]
Jankuttaminen turhasta asiasta. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:12"]Niinpä niin. Miten kyrpä voi olla herkempi leikattuna? Sen pois leikattavan nahanpalan mukana lähtee kymmeniä tuhansia hermopäätteitä. Teidän mielestänne varmaan naisenkin ympärileikkaus parantaa seksiä ja pillu on herkempi. [/quote] Paha sanoa miten, mutta jos mies niin kokee niin miksi väittäisin vastaan? Kyllä ne monet väittää, ettei naisilla ole g-pistettä, mutta itselläni on.
[/quote]
Ympärileikkaus voi olla järkevää lääketieteellisistä syistä, esim. liian kireä esinahka. Kaikki muut syyt pitäisi kieltää.
Itse voin miehenä kertoa, että se pois leikattava osa on erittäin tärkeä seksissä. En haluaisi sitä menettää.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:03"]
Kun kyse on laukeamisesta g pisteen kautta tarvitaan sen verran pituutta, että osuu kivasti erilaisissa asennoissa
[/quote]
En tiedä, missä sulla se g-piste sijaitsee, mutta ei sen saavuttamiseen kovin kummoista kullia tarvita.
Kyllä lyhyys on tärkeempää kuin ohuus
Paljosta jää mies vaille jos on iso sladdi. Isoa kankea ei kyllä yksikään nainen ota hyvin ikeneen, se on saletti. Hepin päätä voi tietty nuolla mutta jos mutteri ei mahdu kunnolla suuhun niin ei hyvä.
Sitäpaitsi naisille on kyrvän kokoa tärkeämpää se että sen jatkeena on MIES, ei toinen kyrpä :))
Minulla on ranteen paksuinen. Kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Moni äijä on ollut kateellinen tämän kuultuaan. Moni pitää uhkanakin.
-Mark-
Homomiehenä täytyy sanoa, että peniksen esteettisyys ja ulkonäkö, sanottakoon vaikka design, on kyllä paljon tärkeämpi kuin valtava koko. Ei nyt tietenkään mikään 10-senttinen, mutta sopusuhtainen, mielellään suonikas ja ympärileikattua muistuttava isoterskainen on kaunein. Vaikka olisi pituutta 20 senttiä, mutta terska pieni ja vielä voimakkaasti kärkeen päin kapeneva ja väriltään kiiltävän punainen, sellaista en pystyisi suuhuni ottamaan, mutta ehkä se on naisille se ja sama, en tiedä. Ja ympäristö tietenkin siistitty.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:24"]
Homomiehenä täytyy sanoa, että peniksen esteettisyys ja ulkonäkö, sanottakoon vaikka design, on kyllä paljon tärkeämpi kuin valtava koko. Ei nyt tietenkään mikään 10-senttinen, mutta sopusuhtainen, mielellään suonikas ja ympärileikattua muistuttava isoterskainen on kaunein. Vaikka olisi pituutta 20 senttiä, mutta terska pieni ja vielä voimakkaasti kärkeen päin kapeneva ja väriltään kiiltävän punainen, sellaista en pystyisi suuhuni ottamaan, mutta ehkä se on naisille se ja sama, en tiedä. Ja ympäristö tietenkin siistitty.
[/quote]
Homon suusta se totuus tulee. Kuvailit juuri penikseni. Olen otettu :-)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:24"]
[/quote]
Homon suusta se totuus tulee. Kuvailit juuri penikseni. Olen otettu :-)
[/quote]
Onnittelut, voit olla ylpeä jormastasi.
T. Homomies
Thread-Nekrofiili vois ottaa kurkun ja tukehtua siihen.
Niinpä niin. Miten kyrpä voi olla herkempi leikattuna? Sen pois leikattavan nahanpalan mukana lähtee kymmeniä tuhansia hermopäätteitä.
Teidän mielestänne varmaan naisenkin ympärileikkaus parantaa seksiä ja pillu on herkempi.