Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarvettasi kumppanisi ei pysty täyttämään?

Vierailija
17.11.2014 |

Olen pohtinut kuukausikaupalla sitä, olenko onnellinen parisuhteessani, mitä saan mieheltäni, mitä en saa ja onko ylipäätään olemassa sellaista ihmistä, jonka kanssa voi saada kaiken? Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja silti välillä katkerana mietin, että olisipa omakin mieheni esim. kiinnostunut ruuanlaitosta tai ruuasta ylipäätään... Tämä voi kuulostaa todella hölmöltä, mutta minä tavallaan kärsin siitä etten saa omaa intohimoani jaettua mieheni kanssa. Itse olen suunnaton kulinaristi, hänelle on aivan sama mitä lautasella on.

Millaisia asioita teillä muilla on, joita haluaisitte, mutta ette saa omilta kumppaneiltanne?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarpeeni" jäädä kotirouvaksi. Lapsia ei ole eikä tule, on haastava ja turhan paljon aikaa vievä työ, mutta viihtyisin ihan hyvin käymättä töissä jos rahasta ei olisi pulaa. :)

Vierailija
2/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuutta kaipaisin. Ja kielareita. Pusuja ja haleja saan superharvoin, ei oikeastaan koskaan hänen aloitteestaan. Suuseksiä saa jos vinkuu, jos saa. Hymykin tuntuu olevan tiukassa. Ei yllätä koskaan eikä juurikaan pyydä kanssaan ulos tai yhteisiin tekemisiin. Baariseuraksi en kelpaa. Taksikyyditykset kyllä neidille kelpaa ja ruokakaupassa käyminen ja painavien tavaroiden siirtely ja lamppujen vaihtaminen jne.

Kusipäähän se on ja parempaa tarttisi tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin kovasti, jos joskus hän olisi se, joka ilmaisee kiinnostuksensa seksiin. Tämä on tapahtunut 8 vuoden yhdessä olon aikana tasan 2 kertaa. Tahallaanhan hän ei sitä tee (tarpeet vain ovat niin erilaiset), mutta kyllä siitä aika ei-haluttu olo pidemmän päälle tulee.

Vierailija
4/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikkea, lojaali, rakastava, arvostava mies joka jakaa arjen kaikin tavoin. Rakastamme samoja asioita, unelmoimme samoista jutuista, teemme yhdessä ruokaa ja viihdymme perheen ja ystävien kanssa. Seksikin on hyvää.

Mutta, mieheni ei pidä koskettelusta eikä halimisesta ja minulle sellainen läheisyys on ihan elinehto. Halaa kyllä ja "rapsuttelee" mutta ei niin intensiivisesti kuin haluaisin. Pieni miinus siitä.

18v yhdessä

Vierailija
5/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksiä. Muuten on kaikin tavoin TÄYDELLINEN puoliso. Asia harmittaa ajoittain paljon, mutta olen sen hyväksynyt.

Vierailija
6/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttävä seksi ja huomioiminen naisena uupuu.

Vierailija
7/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymystäni paksuihin peniksiin. Enkä ole vielä päättänyt onko tämä tarve niin suuri että miestä on vielä pakko joskus vaihtaa.

Vierailija
8/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:38"]

Mieltymystäni paksuihin peniksiin. Enkä ole vielä päättänyt onko tämä tarve niin suuri että miestä on vielä pakko joskus vaihtaa.

[/quote]

sama.

Vierailija
9/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:34"]

Anaaliseksiä. Muuten on kaikin tavoin TÄYDELLINEN puoliso. Asia harmittaa ajoittain paljon, mutta olen sen hyväksynyt.

[/quote]

Sama Rahikaisella.

Vierailija
10/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista saada kaikkea yhdeltä ihmiseltä. Minusta ainoa "paha" asia on, että tarve jää seksin tai läheisyyden osalta puuttumaan. Kaikki muut tarpeet voidaan korvata toisella ihmisellä. Ap voisi hyvin hoitaa kulinaarista tarvettaan kutsumalla muita ihmisiä syömään, sellaisia, jotka arvostavat hyvää ruokaa.

Minun exäni vaihtoi minut aikanaan toiseen sanoen huonoksi puolekseni sen, että minä en tykkää kulkea metsässä kuten hän (ja tietysti uusi nainen). Minulle tämä kertoo sen, että hän ei hyväksynyt minua tällaisenä kuin olen, eli hän ei oikeasti koskaan rakastanut minua.

Vierailija
11/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltymystäni hoikkiin, siroihin ja elegantteihin naisiin, mutta kai sitä on tyydyttävä perinteiseen av-mammaan kaikkine lisukkeineen ja purkauksineen:(

Vierailija
12/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, timmi, tiukka ja topakka silleen, jess!

Vierailija
13/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä saan kaikkea muuta paitsi emotionaalista turvallisuutta. Hän on nopea suuttumaan ja näyttää sen myös, vaikkei väkivaltainen olekaan. Asia tuntuu pieneltä, mutta vuosien varrella olen sulkeutunut häneltä, koska en uskalla olla oma itseni siinä pelossa, että hän suuttuu.

Vierailija
14/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin, hellyyden, läheisyyden, keskustelun, asioiden luottamuksellisen jakamisen, kotitöiden jakamisen ja toisen kaikenlaisen tukemisen tarpeet tulee nyt äkkiä mieleen. Ja tykkäisin kovasti myös jos meillä olisi samanlainen tarve kuluttaa kulttuuria, vaikka käydä teatterissa. Ja juoda lasi punkkua yhdessä sen jälkeen.

Vierailija
15/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]

Seksin, hellyyden, läheisyyden, keskustelun, asioiden luottamuksellisen jakamisen, kotitöiden jakamisen ja toisen kaikenlaisen tukemisen tarpeet tulee nyt äkkiä mieleen. Ja tykkäisin kovasti myös jos meillä olisi samanlainen tarve kuluttaa kulttuuria, vaikka käydä teatterissa. Ja juoda lasi punkkua yhdessä sen jälkeen.

[/quote]

Ei voi olla totta, samat mieltymykset voi olla näemmä miehelläkin:)

Vierailija
16/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:49"]

Minusta ainoa "paha" asia on, että tarve jää seksin tai läheisyyden osalta puuttumaan. Kaikki muut tarpeet voidaan korvata toisella ihmisellä. 

[/quote]

Samaa mieltä siitä, että tuo seksin saralla oleva puute voi olla hankala. Minulla ja miehelläni on mielestäni uskomattoman syvällinen ja hieno ihmissuhde ja tiedän hänenkin rakastavan minua suunnattomasti, mutta silti välillä mieltäni kaivertaa se, että seksissä pysty/halua tarjota hänelle kaikkea, mitä hän haluaisi. Kyllä tämä jollakin tavalla on haavoittanut omaa naiseuttani. Ero tms. emme kuitenkaan todellakaan harkitse.

Vierailija
17/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:54"]

Mun mieheltä saan kaikkea muuta paitsi emotionaalista turvallisuutta. Hän on nopea suuttumaan ja näyttää sen myös, vaikkei väkivaltainen olekaan. Asia tuntuu pieneltä, mutta vuosien varrella olen sulkeutunut häneltä, koska en uskalla olla oma itseni siinä pelossa, että hän suuttuu.

[/quote]

Off topic, mutta minulla oli samanlainen suhde exäni kanssa. Mies sitten löysi uuden ja syytti minua siitä, etten ollut tarpeeksi avoin ja yhtä puhelias kuin tämä uusi.

Vierailija
18/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo ruoanlaitto meilläkin uupuu ihan täysin, mutta kun on kaikilta muilta osin unelmamies ja isä niin en jaksa enää siitä murehtia :) Joskus nousee ärsytys pintaan kun on kauhea kiukkunälkä tai pitää suunnitella viikon menu ja myös toteuttaa se yksin, mutta sekin menee ohi nopeasti kun mietin, että aika paljon mieskin hoitaa meillä asioita joita mä en hoida, esim. käyttää autot pesussa ja huollossa.

Vierailija
19/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:49"]

Minusta ainoa "paha" asia on, että tarve jää seksin tai läheisyyden osalta puuttumaan. Kaikki muut tarpeet voidaan korvata toisella ihmisellä. 

[/quote]

Samaa mieltä siitä, että tuo seksin saralla oleva puute voi olla hankala. Minulla ja miehelläni on mielestäni uskomattoman syvällinen ja hieno ihmissuhde ja tiedän hänenkin rakastavan minua suunnattomasti, mutta silti välillä mieltäni kaivertaa se, että seksissä pysty/halua tarjota hänelle kaikkea, mitä hän haluaisi. Kyllä tämä jollakin tavalla on haavoittanut omaa naiseuttani. Ero tms. emme kuitenkaan todellakaan harkitse.

[/quote]

Kysymys oli nyt sun tarpeistasi, ei miehesi! Tiedän, että hän kaipaisi suihinottoa aamuin illoin:(

Vierailija
20/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin mieheeni spontaaniutta ja huumoria. Olisi kiva nauraa vedet silmissä samoille jutuille, mutta mieheni ja hänen perheensä ei ole kovin huumorintajuista porukkaa.
Muuten olen todella tyytyväinen mieheeni. Hän on niin lämmin, huolehtiva, uskollinen, rakastava, täydellinen isä lapsellemme ja uskomattoman reipas ja ahkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi