Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarvettasi kumppanisi ei pysty täyttämään?

Vierailija
17.11.2014 |

Olen pohtinut kuukausikaupalla sitä, olenko onnellinen parisuhteessani, mitä saan mieheltäni, mitä en saa ja onko ylipäätään olemassa sellaista ihmistä, jonka kanssa voi saada kaiken? Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja silti välillä katkerana mietin, että olisipa omakin mieheni esim. kiinnostunut ruuanlaitosta tai ruuasta ylipäätään... Tämä voi kuulostaa todella hölmöltä, mutta minä tavallaan kärsin siitä etten saa omaa intohimoani jaettua mieheni kanssa. Itse olen suunnaton kulinaristi, hänelle on aivan sama mitä lautasella on.

Millaisia asioita teillä muilla on, joita haluaisitte, mutta ette saa omilta kumppaneiltanne?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen aloitekyky, asioiden loppuun saattaminen, yleinen aktiivisuus : (

Todella raskasta. Sille jonka mies haluaa kulkea metsässä, mäkin haluaisin kovasti ja kaipaisin kaveria siihen, yksin niin tylsää. Ymmärrän ex-miestäsi, samat mielenkiinnon kohteet lujittaa yhteenkuuluvuutta! Ei joka asiasta tarvitse tykätä, mutta kuitenkin.

Vierailija
22/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:14"]

Olen pohtinut kuukausikaupalla sitä, olenko onnellinen parisuhteessani, mitä saan mieheltäni, mitä en saa ja onko ylipäätään olemassa sellaista ihmistä, jonka kanssa voi saada kaiken? Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja silti välillä katkerana mietin, että olisipa omakin mieheni esim. kiinnostunut ruuanlaitosta tai ruuasta ylipäätään... Tämä voi kuulostaa todella hölmöltä, mutta minä tavallaan kärsin siitä etten saa omaa intohimoani jaettua mieheni kanssa. Itse olen suunnaton kulinaristi, hänelle on aivan sama mitä lautasella on.

Millaisia asioita teillä muilla on, joita haluaisitte, mutta ette saa omilta kumppaneiltanne?

[/quote]

Kuulostaa tutulta! Olen itse todella kiinnostunut luonnosta, eläimistä, puutarhanhoidosta ja kasveista yleensä, musiikista, käsitöistä, ruuanlaitosta. Mikään näistä ei natsaa mieheni kanssa. Miestä kiinnostaa autot, veneet, talousasiat, politiikka. Syö kyllä mielellään tekemääni ruokaa, mutta minulta alkaa into hiipumaan, kun millään tavalla ei päästä samalle aaltopituudelle. Olo on todella yksinäinen! Lisäksi mieheni on aika pökkelö ja vähän "siveä", eikä kehu esim. kauniiksi. Lisäksi pitää minut usein erillään päätöksenteosta. Alkaa olla itsellä vitsit aika vähissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:55"]

Seksin, hellyyden, läheisyyden, keskustelun, asioiden luottamuksellisen jakamisen, kotitöiden jakamisen ja toisen kaikenlaisen tukemisen tarpeet tulee nyt äkkiä mieleen. Ja tykkäisin kovasti myös jos meillä olisi samanlainen tarve kuluttaa kulttuuria, vaikka käydä teatterissa. Ja juoda lasi punkkua yhdessä sen jälkeen.

[/quote]

Ei voi olla totta, samat mieltymykset voi olla näemmä miehelläkin:)

[/quote]

Aika paljon puuttuu jos nuo kaikki jää saamatta!

Vierailija
24/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä yhdessä laitetaan ruokaa ja käydään museoissa, konserteissa jne. ja kasvatetaan yhteisiä lapsia kutakuinkin yhteisymmärryksessä, mutta seksiä ei enää juurikaan ole (minä siis kaipaisin sitä), mieheni ei ole sellainen ihminen (enää), jolle voisin puhua asioistani, kaipasin turvallisuutta (ei siis ulkoisilta uhilta, vaan, että mieheni ei saisi ylimitoitettuja kilareita pienistä asioista). Lisäksi kaipaisin ymmärrystä silloin, kun sairastan. Nyt, kun olen pitkään sairastellut, suostuu käymään ruokakaupassa ja ei hauku laiskaksi, saavutus kai sekin.

Vierailija
25/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole riittävän vahva minulle. Kaipaisin tasa-arvoista henkistä vahvuutta, että hän pystyisi näyttämään myös minulle joskus kaapin paikan. Haluaisin myös, että hän uskaltaisi ottaa kanssani hullujakin riskejä ja saisi minut nauramaan.

Vierailija
26/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 11:34"]

Anaaliseksiä. Muuten on kaikin tavoin TÄYDELLINEN puoliso. Asia harmittaa ajoittain paljon, mutta olen sen hyväksynyt.

[/quote]

Taidat olla homo.

Vierailija
27/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:11"]

Kaikenlainen aloitekyky, asioiden loppuun saattaminen, yleinen aktiivisuus : ( Todella raskasta. Sille jonka mies haluaa kulkea metsässä, mäkin haluaisin kovasti ja kaipaisin kaveria siihen, yksin niin tylsää. Ymmärrän ex-miestäsi, samat mielenkiinnon kohteet lujittaa yhteenkuuluvuutta! Ei joka asiasta tarvitse tykätä, mutta kuitenkin.

[/quote]

Kyllähän minä siellä metsässä hänen kanssaan aina kuljin, kun mies halusi. Teimme asioita perheenä. Mutta ei se metsä minulle mikään mielenkiinnon kohde ollut. Miehelle ei vain riittänyt se, että lähdin valittamatta, hän halusi naisen, joka on yhtä innoissaan siitä.

Pointtini on siinä, että yhdeltä ihmiseltä ei saa kaikkea, eikä puolison varaan voi kaikkia odotuksia ladata. Toinen voi tulla vastaan vain sen verran kuin pystyy: minä lähdin metsään, vaikka se ei sykähdyttänytkään. Ap:n mies syö gourmeta, vaikka se ei makuhermoja hivelekään. Toiselta ihmiseltä ei voi enempää vaatia.

Jos vaihtaa kumppania jonkin tuollaisen syyn takia, niin seuraavassa suhteessa on takuulla jokin toinen juttu, jota kumppani ei pysty tyydyttämään. Ongelma on sama, ongelman sijainti vaan vaihtuu.

Vierailija
28/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:30"]

Kyllähän minä siellä metsässä hänen kanssaan aina kuljin, kun mies halusi. Teimme asioita perheenä. Mutta ei se metsä minulle mikään mielenkiinnon kohde ollut. Miehelle ei vain riittänyt se, että lähdin valittamatta, hän halusi naisen, joka on yhtä innoissaan siitä.

[/quote]

Sama kuin meillä, paitsi on kyse seksistä: kyllähän vaimo antaa, mutta kun kilometrin päähän näkyy ettei häntä voisi asia vähempää kiinnostaa niin eihän se ole mistään kotoisin. Vaan kun avioliitto- ja uskollisuuslupaus on annettu, siinä myös pysytään. Hirvittävän paljon on kuitenkin muuta hyvää.

Vierailija
29/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiihkeä intohimo sängyssä on sellainen. Eli käytännössä saan mieheltäni kaiken, mitä voi hyvällä syyllä pitkässä suhteessa edellyttää. Mutta on sitä tuotakin joillain ja sit vielä kaikki muukin, kai.

Vierailija
30/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuulostaa tutulta! Olen itse todella kiinnostunut luonnosta, eläimistä, puutarhanhoidosta ja kasveista yleensä, musiikista, käsitöistä, ruuanlaitosta. Mikään näistä ei natsaa mieheni kanssa. Miestä kiinnostaa autot, veneet, talousasiat, politiikka. Syö kyllä mielellään tekemääni ruokaa, mutta minulta alkaa into hiipumaan, kun millään tavalla ei päästä samalle aaltopituudelle. Olo on todella yksinäinen! Lisäksi mieheni on aika pökkelö ja vähän "siveä", eikä kehu esim. kauniiksi. Lisäksi pitää minut usein erillään päätöksenteosta. Alkaa olla itsellä vitsit aika vähissä.

[/quote]

Tässä puuttuu vielä enemmän, tarvittaneen jo ylimaallista huumorintajua!

Vierailija
31/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:25"]

Hän ei ole riittävän vahva minulle. Kaipaisin tasa-arvoista henkistä vahvuutta, että hän pystyisi näyttämään myös minulle joskus kaapin paikan. Haluaisin myös, että hän uskaltaisi ottaa kanssani hullujakin riskejä ja saisi minut nauramaan.

[/quote]

Mene iltakursseille ja osta vitsikirja;)

Vierailija
32/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, vahinko alapeukku

Vierailija
34/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:12"]

Seksin, hellyyden, läheisyyden, keskustelun, asioiden luottamuksellisen jakamisen, kotitöiden jakamisen ja toisen kaikenlaisen tukemisen tarpeet tulee nyt äkkiä mieleen. Ja tykkäisin kovasti myös jos meillä olisi samanlainen tarve kuluttaa kulttuuria, vaikka käydä teatterissa. Ja juoda lasi punkkua yhdessä sen jälkeen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Pessimisti näkee, mitä jää saamatta, optimisti, mitä kaikkea silti ON!

Vierailija
36/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin rajua seksiä. Mieheni ei siihen oikein kykene. Kaikkea ei voi saada vaikka kaihertaakin.

Vierailija
37/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luulisi, että olisi ollut helppoa huomata jo suhteen alkuvaiheessa, ettei nuo asiat toista niin kiinnosta. Mutta jos on tapana näytellä suhteen alussa jotain muuta kuin onkaan niin ehkä tapaa helpommin itsekin sellaisen kumppanin (jos siis miestä alkuun nuo näyttivät kiinnostavan). Oon huomannut täällä av:llä, että todella moni ei mene suhteeseen omana itsenään, vaan ensin mietitään millä lailla ollaan sille toiselle miellyttäviä. Silloinhan se toinenkin oletettavasti tekee samaa. Terveisin eräs akka, joka ei ikinä esitä viehättävää, jos en sitä toisesta ole niin good bye

Vierailija
38/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä yhteyttä. Luotettavuutta. Mies on ollut uskoton ja nyt on vaikea luottaa. Olen ottanut tarkoituksella etäisyyttä suojellakseni itseäni uusilta loukkauksilta mutta henkistä yhteyttä ei ole ollut aikoihin ennen pettämistäkään. Mies ei kerro ajatuksistaan tai tunteistaan kun taas itse olen ollut koko ajan avoin ja rehellinen. Esim kun aloin harkitsemaan eroa niin kerroin heti ajatuksestani ja kaikesta siihen liittyvästä. No mies oli jo 3kk sitten täyttänyt erohakemuksen muttei ollut kertonut asiasta mitään. Ei ollut vienyt asiaa eteenpäin mutta ajatukset ovat jo aika pitkällä kun sen lomakkeen on täyttänyt eikä ulospäin näyttänyt mitään! Kovasti vaan eli silloinkin perhe-elämää mun kanssa ja sanoi että suhde oli loppu ja seksiäkin oli. Itse en voisi katsoa miestä silmiin jos salaisin jotain sellaista.

Vierailija
39/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä! Pessimisti näkee, mitä jää saamatta, optimisti, mitä kaikkea silti ON!

[/quote]

tai sitten siinä puhuu sellainen, joka haluaa suhteen, jonka kokee arvokkaaksi.

Vierailija
40/58 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 12:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä todellisuus kaikessa "kauheudessaan" voi paljastua myös hitaammin. Tottakai sitä alussa huomaa kaikki perusjutut, mutta rakastuneillahan on ne pinkit sydänlasit päässä ja silloin ei ihan kaikkea edes halua nähdä ja usko toisen muuttumiseen joissain asioissa voi olla epäinhimillisen vahva!