Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokia joista et lainkaan välitä?

Vierailija
17.11.2014 |

Parisuhteessa eläjät, listatkaa myös miehenne nirsoilun kohteet.
Omalla kohdallani mieleenpainuvimmat ruoat ovat olleet nämä...

- Ystäväni äiti kokkasi "pikaruokaa" jossa oli mm.säilykelihapullia, nakkeja, perunoita, pätkäspagettia, jossain ihme ällökastikkeessa. Joku siinä maussa hirvitti ja sain oikeasti pidätellä oksennusta joka nielaisulla. Kohteliaana lapsena söin kuitenkin kaiken ja jopa kehuin ruokaa... Sen jälkeen hän valmistikin tuota aina ollessani kylässä.
- Thaimaalainen ruoka/tietyt mausteet ...
- Anopin omatekoinen sinappi
- Jauhemaksapihvit

En voi tietenkään yleistää, mutta näistä jäänyt pahimmat "traumat". Olen muuten ruokien suhteen tosi ennakkoluuloton.

Mieheni inhokit ovat mm. sienet, aurajuusto, oliivit, kesäkurpitsa, kukkakaali ... Itse taas pidän noista kaikista ;)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kasvikset...

Vierailija
22/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei uppoa tilliliha eikä mitkään sisäelimet paitsi maksalaatikko pari kertaa vuodessa. Mies taas ei välitä sienistä, homejuustoista eikä oikein mistään kasviksista pelkältään, mutta kuitenkin hänen lempiruokiinsa kuuluu kasvissosekeitto minun tekemänä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merilevä.

Vierailija
24/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin ennakkoluuloton ja rakastan eksoottisiakin makuja ja maistelen uusia makuja jatkuvasti. On kuitenkin muutama ruoka, joista vaan tulee oksurefleksi samantien:

-Hernekeitto. Hyi helvetti.

-sinihomejuustot. Kuin imisi jonkun metsien miehen varvashikeä.

-rusinat ruuissa tai leivonnaisissa. Suussa räjähtäviä minikokoisia, kuumia limamiinoja.

- sillit. Taas tuo limaisuusaspekti.

Vierailija
25/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö

- sushi

- kesäkeitto

- äyriäiset

- etanat

- paprikat ja chilit

- homejuusto

Vierailija
26/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 06:58"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 06:20"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 03:15"] Syön vähärasvaista ja terveellistä ruokaa. Se rajaa pois melko paljon epäterveellisiä ruokia. Pidän kyllä niistä, mutta en syö niitä ollenkaan kotioloissa. Kylässä pyrin valitsemaan pöydästä ne terveellisimmät vaihtoehdot tai sitten jos on esim kermaperunoita, niin otan niitä vain hyvin pienen määrän. Jälkiruokia en syö. En myöskään gratiineita, tms. [/quote] Vähärasvainen ei tarkoita samaa kuin terveellinen. [/quote]Jep. Eikä tässä myöskään vastattu aloittajan kysymykseen.

[/quote]

Saahan sitä virheitä oikaista.
[/quote]Tarkoitin tuota vähärasvafriikkiä. Ei kertonut ruokia joista ei pidä vaan ruokia joita ei syö.

Vierailija
27/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:33"]

En syö

- sushi

- kesäkeitto

- äyriäiset

- etanat

- paprikat ja chilit

- homejuusto

[/quote]

Tämä olisi voinut olla minun herkkuruokalista. Lisään vielä hyvän lihan, hyvin valmistetun kalan, suklaan ja maitoon tehdyt puurot. Nam!

Vierailija
28/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkoli on ainoa inhokkini. Olen yrittänyt opetella syömään sitä monta kertaa, eri ihmisten ja eri tavalla laitettuina, mutta en vaan tykkää siitä yhtään. Mies ei pidä kaaliruoista.

Vierailija
29/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kalakeitto ja hän laittaa sitä aivan liian usein, argh.

Vierailija
30/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi, jossa on sipulia seassa. Pidän kyllä molemmista erillään :D

Vierailija
31/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsa, oliivit, purkkiliha, kebab, säilykepaprika

Vierailija
32/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pahinta on vuohenjuusto! Lisäksi pahoja on aurajuusto, rarjuusto, oliivit, ja ne vinegare/etikkajutut jota jotkut laittaa salaattiin. Mieheni inhoaa sitruunaa.

Vierailija
33/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaikkiruokainen, mutta ruusukaalit ja hillosopulit jää usein lautaselle. Miehelle ei maistu risotto eikä jauhelihaperunasoselaatikko.

Vierailija
34/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu- ja porkkanalaatikko. Hyiiiii

Vierailija
35/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmismaksalaatikko, salmiakki ja piimä (joo tiedän, ei ole ruoka) ovat ainoat, mitä en voi sietää. Aiemmin myös sienet, mutta nyt tykkään kovasti.

Vierailija
37/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto, halloumijuusto, kanttarellit, kaikki maksaruoat, ankka, hanhi, salmiakki, liian teolliset hedelmäkarkit ja se jos on tarjolla pelkkiä teollisia mereneläviä eikä mitään muuta. Melkein kaikesta muusta tykkäänkin.

Mies taas inhoaa herkkujani oliivia, sipulia, homejuustoa, ananasta...

Vierailija
38/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silli, raaka kala, useimmat leikkeleet ja lihat, valmis lihapullat/pihvit, usein jauhenlihakin kuvottaa, pekoni, sienet, liiassa rasvassa lilluvat ruoat, homejuusto YÖK!! Miehen inhokeista tulee mieleen leipäjuusto, joka on taas mulle herkkua!!

Vierailija
39/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein välitä tateista niiden limaisuuden vuoksi. En myöskään pahemmin tykkää varsiselleristä. Mutta en ole nirso, syön kaikkea mitä tarjotaan, ruoka on mulle lähinnä polttoainetta, toki hyvä maku on plussaa.

Vierailija
40/56 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liha koska olen kasvissyöjä, ei siis se maku ällötä vaan se mistä se on tehty. Maulta en pidä hyytelöistä (tai no se on kylläkin rakenteesta)... Tykkään kyllä aika lailla kaikesta, hankala keksiä ruokia joita en söisi maun takia :D no kovin tulisesta en pidä koska se polttelee ikävästi ja tulee yskä+kyyneleet. Ainiin nyt keksin! En pidä pohjanpoikajuustosta tai goudasta, en mistään savujuustoista pidä. Hillosipuli on muuten myös pahaa, ja kapris! Ja vuohenjuusto! Olihan niitä pahoja muutama :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä