Nainen ei halua samaan hissiin kanssani
Olenko siis vastenmielisen ruma naapurissa asuvan naisen mielestä. Monet kerrat se tulee samaan aikaan kotiin mutta menee rappusia kun minä odotan hissiä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kolme vaihtoehtoa:
1) haiset pahalle
2) hän ei halua joutua small talkaamaan
3) hän haluaa yksinkertaisesti kuntoilla.
4) hänellä on sosiaalisten tilanteiden pelko ja ahdistuneisuushäiriö (=syy miksen itse mene hissiin ihmisten kanssa samaan aikaan)
4. Hän ei halua samaan hissiin kenenkään kanssa, koska korona. En minäkään huoli ketään samaan hissiin.
Tässä voi olla monta syytä.
1. Nainen haluaa pitää kunnostaan huolta ja valitsee siksi mieluummin portaat.
2. Hän ei jaksa odottaa hissiä.
3. Hänestä on kiusallista olla hississä yhtään kenenkään kanssa - on siis sosiaalisesti vetäytyvä ja ehkä kömpelökin.
4. Hän pelkää olla yksin hississä miehen kanssa - ei siis henkilökohtaista, vaan turvallisuushakuista.
5. Hän on hajuherkkä ja sinä käytät reippaasti partavettä. Tai sitten sinä haiset pahalta (pesemättömyys, huonot hampaat, tupakointi?)
Itse naisena välttelen hissejä kohdan kolme vuoksi.
Käyttää hyväksi hyöty liikuntaa.Itse en koskaan käytä hissiä.Vaikka hissin menisi mies kuin unelma!
Miks sen pitäis tulla siihen hissiin sun kanssa. Haluatko vaan yrittää lähennellä?
Minä menen aina portaita, jos joku muu jonottaa hissiin.
Vierailija kirjoitti:
3. Hänestä on kiusallista olla hississä yhtään kenenkään kanssa - on siis sosiaalisesti vetäytyvä ja ehkä kömpelökin.
4. Hän pelkää olla yksin hississä miehen kanssa - ei siis henkilökohtaista, vaan turvallisuushakuista.
5. Hän on hajuherkkä ja sinä käytät reippaasti partavettä. Tai sitten sinä haiset pahalta (pesemättömyys, huonot hampaat, tupakointi?)
Itse menen samaan hissiin kohdan kolmen takia koska on vain hyväksi haastaa itsensä menemällä oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
Se on tapana kerrostaloissa, että yksi menee hissiin ja kohteliaampi rämpii portaat ylös. Yritetään välttää kiusallinen tilanne minikokoisessa tunkkeisessa hississä, tietääkö kumpikaan mitä sanoo toiselle vai hiljaa tökötetään. Mihin katse pitäisi laittaa, hissin ohjaispaneeliin, jalkoihin, seinään vai numerotauluun? Miten päin kaksi seisovat siellä, tuskin vastakkain. Yleensä kaksi vastakkaista ihmistyyppiä joutuu siihen samaan hissiin.
Vierailija kirjoitti:
Hissi liian ahdas 2 henkilölle?
Jokaisella henkilöllä on näkymätön aura ympärillään. Toisten ihmisten aura on suurempi kuin toisten.
Korona ei voi olla syynä. Asumme 4 kerroksessa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hissi liian ahdas 2 henkilölle?
Jokaisella henkilöllä on näkymätön aura ympärillään. Toisten ihmisten aura on suurempi kuin toisten.
Ei ole liian ahdas.
Tuskin mäkään haluaisin samaan hissiin AP:n kanssa ja mieluummin kävelen rappusia. Kysymys kertoo syyn miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menen samaan hissiin kohdan kolmen takia koska on vain hyväksi haastaa itsensä menemällä oman mukavuusalueen ulkopuolelle.
En varmaan haise enkä käytä partavesiä.
Minusta ainakin on aina silloin mukavampaa kun ei tarvitse olla muiden ihmisten kanssa siellä ahtaassa hississä.
Kaikenlaiseen paskaan sitä jotkut viitsiikiin energiaansa tuhlata.
Onhan siinä syy oltava jos ei naapurin kanssa uskalla hissiin tulla. 5 vuotta ollaan naapureina oltu. Pitää kai mennä kysymään koska alkaa vaivata tää juttu.
Naapurit on outoja. Jospa naapurisi on jonkun lahkon johtaja eikä uskalla puhua vieraille.
Kolme vaihtoehtoa:
1) haiset pahalle
2) hän ei halua joutua small talkaamaan
3) hän haluaa yksinkertaisesti kuntoilla.