En halua mennä huomenna töihin :(
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:08"]Ihan sama. En jaksa hoitaa potilaita enää yhtään.
[/quote]
taidat olla äitini hoitaja:/
Minulla sama tunne ap.
Minä olin pitkään työtän ja olen iki onnellinen, että olen saanut työn. Työ on kiinnostavaa ja pidän siitä todella paljon. MUTTA narsistinen pomo imee minut tyhjiin. Tunnen itseni koko ajan epäonnistujaksi työpaikallani ja pelkään työpaikkani puolesta joka ikinen päivä. Olen lähes varma, että saan kenkää ennen kun koeaikani on ummessa.
Pelottaa mennä töihin taas huomenna :(
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:41"]Olen just saanut uuden työpaikan yli puolen vuoden työttömyyden jälkeen, nyt takana kaksi päivää uutta työtä. Olen niin kiitollinen että sain työtä kovan ja välillä toivottomaltakin tuntuvan hakemisen jälkeen! Harmi, että töitä ei ole kokopäiväisesti, vaan nyt vielä pitää löytää toinenkin työ, jotta selviydyn taloudellisesti. En ymmärrä työstään valittajia, jos on tyytymätön, niin pitää itse tehdä asialle jotain eli vaihtaa työtä, kouluttautua uudestaan, keskustella esimiehen kanssa työn ongelmista, muuttaa omaa asennetta ja lopettaa turha ruikutus, jos ei ole itse valmis mihinkään muutokseen, on turha odottaa asioiden parantuvan ihan itsekseen. Siis toimi itse ja muuta asioitasi!
[/quote]
Tuu hei sit sanomaan kun oot nyt vaikka ensalkuun ollut ees jokusen vuoden siellä töissä. Jookos?
Ei tässä noin vain työtä vaihdeta. Vakityö mullakin, hoitoalalla..ja vituttaa suunnattomasti huominen! En jaksa sitten millään!
Lasten hoitomaksut n. 700€ kk vie puolet palkasta..työttömänä jää enemmän käteen eli ei oikein nyt jaksa motivoitua tähän kokopäivä työhön
Jatkan lepäilyä huomennakin.
T. työtön
LOPETTAKAA SE RUIKUTUS JA TEHKÄÄ TÖITÄ! MUISTAKAA VETERAANIT JA TALVISOTA SAATANA!
ps. itse jäin masennuksen vuoksi eläkkeelle 21-vuotiaana. Asun 2008 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa keskustassa ja rahaa jää säästöön noin. 200-400€ kuukaudessa.
Vastasin nrolla 14 saaneeni just uuden työn. Joku kehoitti minua vastaamaan tähän vasta kun oen ollut tässä työssä joitakin vuosia. Vastaan jo nyt sillä kokemuksella, jota on työelämävuosista eri työpaikossa kertynyt. Olen ollut työelämässä viitisentoislta vuotta, vaihtanut työpaikkaa monista syistä mm. opiskelujen vuoksi, alanvaihdon vuoksi ja siitä syystä, että olen ollut työpaikkaan täysin tympiintynyt. Kaikki onnellisuus niin työelämässä kuin muussakin elämässä lähtee ihmisestä itsestään. Kyse on valinnoista, jotka ihminen itse tekee onnellisuutensa eteen. Pitää pystyä myös luopumaan ja kestämään muutoksia. Pelkällä rutisemisella mikään ei muutu, tarvitaan tekoja ja päätöksiä. Voit perustella huonossa, itseäsi uuvuttamassa työpaikassa olemista monin tavoin, rahalla, sillä ettei muuta työtä ole saatavilla, tutulla ja turvallisella, vaikka millä, ne ovat tekosyitä. Joko muutat olosuhteitasi (etsit uuden työn, uuden koulutuksen) tai muutat asenteesi niin, että nykyinen huono työsi muuttuu paremmaksi asenteesi muuttuessa. Onnellisuuden ja tyytyväisyyden voit rakentaa vain itse itsellesi, niitä ei tule mistään ulkoapäin eikä muilta. Joskus kipeät, rajut muutokset voivat johtaa kohti parempaa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:16"]
LOPETTAKAA SE RUIKUTUS JA TEHKÄÄ TÖITÄ! MUISTAKAA VETERAANIT JA TALVISOTA SAATANA!
ps. itse jäin masennuksen vuoksi eläkkeelle 21-vuotiaana. Asun 2008 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa keskustassa ja rahaa jää säästöön noin. 200-400€ kuukaudessa.
[/quote]
Mikä sinua niin kovasti masentaa?
Mulla on se varakas mies kylläkin, mutta sen mielestä mun pitää kuitenkin käydä töissä. Ei tänä päivänä kotirouvana olo oikeastaan ole vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
Työ masensi, muttei ole enää masentanut viiteen vuoteen ollenkaan :) Äläkä viitsi sanoa minulle mitään ilkeää tai tulee paha mieli. Olenhan sairas eläkeläinen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:14"]
Onko tämä kasvava ongelma vai tuntuuko musta vaan siltä että näitä työelämään uupuneita on valtavasti?
[/quote]
Varmasti on kasvava ongelma. Nyt eleltään kuitenkin jo kolmatta vuotta lamassa, he joilla työ vielä on, on usein sälytetty töitä niiltä irtisanotuilta "ylimääräisiltä" työntekijöiltä. Ja sitten ihmetellään kun sairauspoissaolot yös lisääntyy ja työpaikkojen henki on surkea...
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:23"]
[/quote]
[/quote]
Työ masensi, muttei ole enää masentanut viiteen vuoteen ollenkaan :) Äläkä viitsi sanoa minulle mitään ilkeää tai tulee paha mieli. Olenhan sairas eläkeläinen.
[/quote]
Kuule on masentanut hoitotyö ja vaatimukset työssä jo monta vuotta mutta pakko se kait on huomennakin työpaikalle ilmestyä. Ei ole varaa ottaa karenssiakaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En sano sinulle mitään ilkeää. Pääasia on, että sinä olet itse tyytyväinen. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. :-)
T. 23
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuule on masentanut hoitotyö ja vaatimukset työssä jo monta vuotta mutta pakko se kait on huomennakin työpaikalle ilmestyä. Ei ole varaa ottaa karenssiakaan.
[/quote]
No hei tsemiä sulle :) Älä sitten pidä aamulla liian kovaa ääntä rappukäytävässä tai autoa käynnistäessä, etten vahingossakaan herää :) Tarttee nukkua pitkään kun pitää mennä huomenna päivällä salille ja illalla aveciksi yksiin juhliin.
Muista maksaa veroja että saan tukia :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No voi voi. Sairaudellehan ei voi mitään kun se tiputetaan taivaasta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:02"]
Sama juttu. Mistä ihmeestä löydän rikkaan miehen joka kustantaa minun elämäni?
[/quote] Et mistään tolla naamalla/kropalla.
Olen just saanut uuden työpaikan yli puolen vuoden työttömyyden jälkeen, nyt takana kaksi päivää uutta työtä. Olen niin kiitollinen että sain työtä kovan ja välillä toivottomaltakin tuntuvan hakemisen jälkeen! Harmi, että töitä ei ole kokopäiväisesti, vaan nyt vielä pitää löytää toinenkin työ, jotta selviydyn taloudellisesti. En ymmärrä työstään valittajia, jos on tyytymätön, niin pitää itse tehdä asialle jotain eli vaihtaa työtä, kouluttautua uudestaan, keskustella esimiehen kanssa työn ongelmista, muuttaa omaa asennetta ja lopettaa turha ruikutus, jos ei ole itse valmis mihinkään muutokseen, on turha odottaa asioiden parantuvan ihan itsekseen. Siis toimi itse ja muuta asioitasi!