Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä huomenna töihin :(

Vierailija
16.11.2014 |

Ahdistaa ja vituttaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just saanut uuden työpaikan yli puolen vuoden työttömyyden jälkeen, nyt takana kaksi päivää uutta työtä. Olen niin kiitollinen että sain työtä kovan ja välillä toivottomaltakin tuntuvan hakemisen jälkeen! Harmi, että töitä ei ole kokopäiväisesti, vaan nyt vielä pitää löytää toinenkin työ, jotta selviydyn taloudellisesti. En ymmärrä työstään valittajia, jos on tyytymätön, niin pitää itse tehdä asialle jotain eli vaihtaa työtä, kouluttautua uudestaan, keskustella esimiehen kanssa työn ongelmista, muuttaa omaa asennetta ja lopettaa turha ruikutus, jos ei ole itse valmis mihinkään muutokseen, on turha odottaa asioiden parantuvan ihan itsekseen. Siis toimi itse ja muuta asioitasi! 

Vierailija
22/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:08"]Ihan sama. En jaksa hoitaa potilaita enää yhtään.
[/quote]

taidat olla äitini hoitaja:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tunne ap.

Minä olin pitkään työtän ja olen iki onnellinen, että olen saanut työn. Työ on kiinnostavaa ja pidän siitä todella paljon. MUTTA narsistinen pomo imee minut tyhjiin. Tunnen itseni koko ajan epäonnistujaksi työpaikallani ja pelkään työpaikkani puolesta joka ikinen päivä. Olen lähes varma, että saan kenkää ennen kun koeaikani on ummessa.

Pelottaa mennä töihin taas huomenna :(

Vierailija
24/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:41"]Olen just saanut uuden työpaikan yli puolen vuoden työttömyyden jälkeen, nyt takana kaksi päivää uutta työtä. Olen niin kiitollinen että sain työtä kovan ja välillä toivottomaltakin tuntuvan hakemisen jälkeen! Harmi, että töitä ei ole kokopäiväisesti, vaan nyt vielä pitää löytää toinenkin työ, jotta selviydyn taloudellisesti. En ymmärrä työstään valittajia, jos on tyytymätön, niin pitää itse tehdä asialle jotain eli vaihtaa työtä, kouluttautua uudestaan, keskustella esimiehen kanssa työn ongelmista, muuttaa omaa asennetta ja lopettaa turha ruikutus, jos ei ole itse valmis mihinkään muutokseen, on turha odottaa asioiden parantuvan ihan itsekseen. Siis toimi itse ja muuta asioitasi! 
[/quote]

Tuu hei sit sanomaan kun oot nyt vaikka ensalkuun ollut ees jokusen vuoden siellä töissä. Jookos?

Vierailija
25/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä noin vain työtä vaihdeta. Vakityö mullakin, hoitoalalla..ja vituttaa suunnattomasti huominen! En jaksa sitten millään!

Vierailija
26/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoitomaksut n. 700€ kk vie puolet palkasta..työttömänä jää enemmän käteen eli ei oikein nyt jaksa motivoitua tähän kokopäivä työhön

Vierailija
27/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan lepäilyä huomennakin.

T. työtön

Vierailija
28/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA SE RUIKUTUS JA TEHKÄÄ TÖITÄ! MUISTAKAA VETERAANIT JA TALVISOTA SAATANA!

ps. itse jäin masennuksen vuoksi eläkkeelle 21-vuotiaana. Asun 2008 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa keskustassa ja rahaa jää säästöön noin. 200-400€ kuukaudessa.

Vierailija
29/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin nrolla 14 saaneeni just uuden työn. Joku kehoitti minua vastaamaan tähän vasta kun oen ollut tässä työssä joitakin vuosia. Vastaan jo nyt sillä kokemuksella, jota on työelämävuosista eri työpaikossa kertynyt. Olen ollut työelämässä viitisentoislta vuotta, vaihtanut työpaikkaa monista syistä mm. opiskelujen vuoksi, alanvaihdon vuoksi ja siitä syystä, että olen ollut työpaikkaan täysin tympiintynyt. Kaikki onnellisuus niin työelämässä kuin muussakin elämässä lähtee ihmisestä itsestään. Kyse on valinnoista, jotka ihminen itse tekee onnellisuutensa eteen. Pitää pystyä myös luopumaan ja kestämään muutoksia. Pelkällä rutisemisella mikään ei muutu, tarvitaan tekoja ja päätöksiä. Voit perustella huonossa, itseäsi uuvuttamassa työpaikassa olemista monin tavoin, rahalla, sillä ettei muuta työtä ole saatavilla, tutulla ja turvallisella, vaikka millä, ne ovat tekosyitä. Joko muutat olosuhteitasi (etsit uuden työn, uuden koulutuksen) tai muutat asenteesi niin, että nykyinen huono työsi muuttuu paremmaksi asenteesi muuttuessa. Onnellisuuden ja tyytyväisyyden voit rakentaa vain itse itsellesi, niitä ei tule mistään ulkoapäin eikä muilta. Joskus kipeät, rajut muutokset voivat johtaa kohti parempaa.

Vierailija
30/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:16"]

LOPETTAKAA SE RUIKUTUS JA TEHKÄÄ TÖITÄ! MUISTAKAA VETERAANIT JA TALVISOTA SAATANA!

ps. itse jäin masennuksen vuoksi eläkkeelle 21-vuotiaana. Asun 2008 valmistuneessa kerrostalo kaksiossa keskustassa ja rahaa jää säästöön noin. 200-400€ kuukaudessa.

[/quote]

Mikä sinua niin kovasti masentaa?

Vierailija
31/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se varakas mies kylläkin, mutta sen mielestä mun pitää kuitenkin käydä töissä. Ei tänä päivänä kotirouvana olo oikeastaan ole vaihtoehto.

Vierailija
32/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

Työ masensi, muttei ole enää masentanut viiteen vuoteen ollenkaan :) Äläkä viitsi sanoa minulle mitään ilkeää tai tulee paha mieli. Olenhan sairas eläkeläinen.

Vierailija
33/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALAUTAAAAAAAA

Vierailija
34/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:14"]

Onko tämä kasvava ongelma vai tuntuuko musta vaan siltä että näitä työelämään uupuneita on valtavasti?

[/quote]

Varmasti on kasvava ongelma. Nyt eleltään kuitenkin jo kolmatta vuotta lamassa, he joilla työ vielä on, on usein sälytetty töitä niiltä irtisanotuilta "ylimääräisiltä" työntekijöiltä. Ja sitten ihmetellään kun sairauspoissaolot yös lisääntyy ja työpaikkojen henki on surkea...

Vierailija
35/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

Työ masensi, muttei ole enää masentanut viiteen vuoteen ollenkaan :) Äläkä viitsi sanoa minulle mitään ilkeää tai tulee paha mieli. Olenhan sairas eläkeläinen.

[/quote]

Kuule on masentanut hoitotyö ja vaatimukset työssä jo monta vuotta mutta pakko se kait on huomennakin työpaikalle ilmestyä. Ei ole varaa ottaa karenssiakaan. 

Vierailija
36/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En sano sinulle mitään ilkeää. Pääasia on, että sinä olet itse tyytyväinen. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. :-)

T. 23

Vierailija
37/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuule on masentanut hoitotyö ja vaatimukset työssä jo monta vuotta mutta pakko se kait on huomennakin työpaikalle ilmestyä. Ei ole varaa ottaa karenssiakaan. 

[/quote]

No hei tsemiä sulle :) Älä sitten pidä aamulla liian kovaa ääntä rappukäytävässä tai autoa käynnistäessä, etten vahingossakaan herää :) Tarttee nukkua pitkään kun pitää mennä huomenna päivällä salille ja illalla aveciksi yksiin juhliin.

Muista maksaa veroja että saan tukia :) 

Vierailija
38/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 23:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No voi voi. Sairaudellehan ei voi mitään kun se tiputetaan taivaasta.

Vierailija
40/42 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 22:02"]

Sama juttu. Mistä ihmeestä löydän rikkaan miehen joka kustantaa minun elämäni?

[/quote] Et mistään tolla naamalla/kropalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi