Minkä ikäisenä rakastuit kunnolla ensimmäisen kerran?
Kommentit (45)
19-20-vuotiaana. Tuon jälkeen en olekaan ketään toista miestä rakastanut, enkä tiedä onko mahdollistakaan. Nykyisen miehen kanssa meitä yhdistää enimmäkseen lapset. Surullista, mutta mietin eksääni vieläkin usein...
20-vuotiaana, kymmenen vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:50"]
19-20-vuotiaana. Tuon jälkeen en olekaan ketään toista miestä rakastanut, enkä tiedä onko mahdollistakaan. Nykyisen miehen kanssa meitä yhdistää enimmäkseen lapset. Surullista, mutta mietin eksääni vieläkin usein...
[/quote]
Minäkin rakastuin 19-20-vuotiaana ja mietin samoja asioita. En halua uutta parisuhdetta ennen kuin rakastan, jääköön vaikka ydinperhe saamatta. Olen ehkä rakastumassa tällä hetkellä uuteen mieheen, mutta tämä on vaatinut paljon enemmän aikaa ja ominaisuuksia mieheltä kuin edellisen kerran. Saa nähdä, miten käy.
13v. ja vieläkin samaisen ensirakkauteni kanssa jo viisi vuotta.
Minä löysin sen minulle oikean 39vuotiaana, neljän lapsen äitinä. Aiemmat kaksi avoliittoa olivat 5v ja 15v pituiset. Nyt vasta oikeasti tiedän, mitä rakkaus on:)
Vajaa 10-vuotiaana. Jalat menivät alta,oikeasti. Se oli lapsen ensirakkaus.
Nuorena aikuisena 18-v.,kesti pitkään ja kaatui olosuhteiden mahdottomuuteen. Oli molemminpuolista, ei päässyt ikinä täysin toteutumaan.Sad.
32-vuotiaana. Ihastumisia ja seurustelua oli tätäkin ennen, mutta vasta tämä mies räjäytti pankin. Ja emme edes päätyneet lopulta elämänkumppaneiksi, mutta silti se rakkaus jäi kokemukseksi ylitse muiden.
Vahhvoja tunteita oli ollut aikaisemminkin, mutta rakastuin 25-vuotiaana ja onneksi mies rakastui minuun, naimisissa 8 vuotta.
Liekö koskaan oikein kunnolla. Olen 35v.
19v, nyt 23-vuotiaana saman miehen kanssa naimisissa.
17-vuotiaana