Huh, Sofia Ruusila tapas Leo DiCaprion :)
Kommentit (56)
Sofia ja Niko oli jenkkiläisen viihdetuottajan kanssa kattomassa Jimmy Kimmeliä eilen. Mammojen painajainen toteutuu jos Sofia saaki jonkun hyvän diilin tuolta.
Hahahh kuminen ja ilmeetön ankka-Sohvi :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:14"]
Sofia ja Niko oli jenkkiläisen viihdetuottajan kanssa kattomassa Jimmy Kimmeliä eilen. Mammojen painajainen toteutuu jos Sofia saaki jonkun hyvän diilin tuolta.
[/quote]
Mua lähinnä säälittää Sofia tai kuka tahansa tavallinen tyyppi jolla ei ole erityisiä suhteita ja joka yrittää löytää niitä yhteyksiä tai töitä tuolla. Kuulostaa niin turhauttavalta, koska se kaupunki on varmaan täynnä ystävällistä esittäviä ihmisiä, jotka eivät koskaan soita takaisin, mutta lupailevat silti paljon ihan siltä varalta, että esim. Sofia itse löytäisi menestystä tai tämä henkilö voisi muuten hyötyä hänestä.
Jossain iltapaska-lehdessä Niko hehkutti, että haluaisi jo lapsia. Nikolla taitaa olla jo ikäkriisi, joten Sohvin pitäisi levittää reisiä ja antaa siemenen itää. Tuskin Sohvi alkaa vauvatehtailuun. Sillä on yksi ainoa ansaitsemistapa ja ulkonäköön on pakko satsata, tai se alkaa rapisemaan vuosien varrella. En usko heidän parisuhteen jatkuvan enää kovin pitkään.
Nuorempia ja kauniimpia naisia on tulossa valtaamaan tontit. Sohvin leikelty naama ei ole enää in. Luonnollisuus myy paremmin.
Siis tuo nainenhan näyttää ihan ruotsalaiselta bloggarilta Kissiesiltä :o (mikä ei välttämättä ole hyvä juttu)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:28"]
[/quote]
Mua lähinnä säälittää Sofia tai kuka tahansa tavallinen tyyppi jolla ei ole erityisiä suhteita ja joka yrittää löytää niitä yhteyksiä tai töitä tuolla. Kuulostaa niin turhauttavalta, koska se kaupunki on varmaan täynnä ystävällistä esittäviä ihmisiä, jotka eivät koskaan soita takaisin, mutta lupailevat silti paljon ihan siltä varalta, että esim. Sofia itse löytäisi menestystä tai tämä henkilö voisi muuten hyötyä hänestä.
[/quote]
Varmaankin näin, jos menestys ajatellaan että pitää kuulua rikkaimpaan ja kuuluisimpaan 1%:iin ennen kuin on menestynyt. Mutta jos kelpaa ylipäänsä mukava työ mielenkiintoisissa projekteissa ja kohtalainen liksa, niin ei se nyt mikään mahdottomuus ole. Sellaisen saavuttaneita on paljon.
Leollahan on poikaystävä. Tai siis se avomies.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:29"]http://www.seiska.fi/Niko-and-amp-Sofia/Hyvaa-yota/1058547
[/quote]
Aika kaukana kyllä tapaamisesta, jos ainoa yhdistävä tekijä on saman rakennuksen katto. Kyllä tapaaminen nyt vaatii esittelyn, kädenpuristuksen ja muutaman vaihdetun sanan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 03:28"]
[/quote]
[/quote]
Varmaankin näin, jos menestys ajatellaan että pitää kuulua rikkaimpaan ja kuuluisimpaan 1%:iin ennen kuin on menestynyt. Mutta jos kelpaa ylipäänsä mukava työ mielenkiintoisissa projekteissa ja kohtalainen liksa, niin ei se nyt mikään mahdottomuus ole. Sellaisen saavuttaneita on paljon.
[/quote]
Maailman rikkaimpaan pariin prossaan pääsee jollain sadantonnin vuosituloilla, ja sellaisia on jenkeissä paljon eikä ne ole mitään kuuluisia tyyppejä. Studioiden tavis tuottajia ym.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 19:10"]
Fitness-kaunotar Sofia Ruusila-Nousiainen ja hänen aviomiehensä Niko Nousiainen juhlivat perjantaina todella kuuluisassa seurassa. Pariskunta kertoi Seiskan JulkkisLivessä olleensa samoissa juhlissa itse näyttelijä Leonardo DiCaprion kanssa!
Hmmm. Seiska yrittänyt tehdä asiasta suurempaa! " juhlivat todella kuuluisassa seurassa";) blogissa sanoivat olleen samassa yökerhossa kuin leo. Eiväthän he ole välttämättä edes jutelleet Leon kanssa:) hoh hoijaa.
[/quote] Minakin olen kavellyt Rodeo Drivella samaan aikaan kuin Steven Spielberg, pitaisiko soittaa Seiskaan?
[/quote]Seiskan mielestä teillä olisi ollut salasuhde :D
"Parasta just nyt on se että vaikka ollaan niin kaukana kotoa, tulee tänne väliajoin Suomalaisia kavereita nauttimaan auringosta
-Niko"
- Californiassa on talvisin 15 astetta ja viime päivinä on satanut enemmän kuin Suomessa koko vuotena
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:18"]
"Parasta just nyt on se että vaikka ollaan niin kaukana kotoa, tulee tänne väliajoin Suomalaisia kavereita nauttimaan auringosta
-Niko"
- Californiassa on talvisin 15 astetta ja viime päivinä on satanut enemmän kuin Suomessa koko vuotena
[/quote]
25 astetta lupailee ens viikolle taas. :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:06"]
Sofiankirjoitustavasta tulee mieleen ihan Kissi Vähähillari "tosiaan"...
[/quote]
Oho, kaikki tuli yhteen pötköön, sorry :)