Miten kaikki voikaan olla tuolle miehelle niin vaikeaa!!
Tuo ei muista koskaan mitään, mitä ollaan kotitöistä sovittu. Tekee aina kaiken päin vastoin kun mitä oon neuvonut. En anna sen enää lajitella puhdasta pyykkiä, kun se ei yhtään keskity siihenkään. Esim. Sukat se vaan heittää sukkalaatikkoon. Ruokaakaan se ei osaa tehdä ilman, että sekoittaa maustehyllyn kokonaan. Ja äsken se tuli lasten kanssa pihalta ja laittoi lasten kengät kenkätelineen alahyllylle, vaikka ne kuuluu ylähyllylle..!!
Mä oon niin loppu tähän, et joudun kulkemaan miehen perässä ja tekemään asiat itse kunnolla. Mies ei korvaansa lotkauta, kun yritän sanoa noista asioista. Tekisi mieli heittää koko ukko pihalle niin säästyisi monelta vaivalta.
Kommentit (24)
Ymmärrän osittain ap:tä. On paljon helpompaa pitää koti siistinä kun aina laittaa tavarat sinne mihin ne kuuluu samantien. Se on äkkiä koti kun pommin jäjiltä ja en minä ainakaan tykkää asua sotkuisessa kodissa.
Toki on niitä ihmisiä joilla lojuu tavaroita siellä täällä, imuroidaan tyliin kerran viikossa ja pölypallot senkun pyörii ympyrää. Vessat on likaisia,pyykkiä hirveet vuoret. Kaikki pöydät täynnä tavaraa ym. Ja heitä ei häiritse. Se on heidän asiansa. Minua häiritsee. Todella paljon. Olemme erilaisia. Joitain häiritsee siivousinto ja joitain hirvee sotku. Kaikki tavallaan. Toki en ihan tota kenkä hommaa nyt tajua. Enkä oo ihan nipo missään sukkahommassa mutta yleinen siisteys ja se että tavarat paikoilleen kun käytetty. EIkä saa olla paskasta. Se on myös toisen kunnioittamista jos pitää paikat siistinä niin yrittää myös itse.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:53"]
Sympatiat AP:lle. Miehet ei ymmärrä tällaisia asioita mutta annas olla, kun on jostain autosta tai tietokoneesta kyse. Silloin kyllä ollaan niin tarkkoja että!
[/quote]
Niin. Miehiä ärsyttää yhtä lailla kytkimen liu'uttaminen ja se kun töräytetään katukivetyksen kantteihin (menee jotkut ohjauskulmat). Koneella asennellaan mitä sattuu ja klikkaillaan yes yes ja sitten huudetaan miestä apuun "kun se kysy jotain ja vastasin joo, en tiiä mitä se kysy mut tää ei toimi!!!"
Voi olla, että jonain päivänä se mies ei enää tule töistä kotiin, koskaan. Tai sitten vähintään lopettaa noiden asioiden tekemisen kokonaan.