Et voi lähettää viestiä juuri nyt. Yritä hetken päästä uudelleen.
Kommentit (9)
Minäkin usein luovutan kahden jälkeen, mutta nyt päätin kokeilla, koska tänään on tökkinyt harvinaisen paljon.
Huoh. Odottakaa n. 1 minuutti, niin viesti lähtee kyllä. Ei tarvitse useaan kertaan kokeilla sitä toimintoa.
Huoh huoh, ei ole pakko odottaa, kyllä saa lähteä esim. Facebookiin. Minuutti on pitkä aika!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:23"]
Huoh huoh, ei ole pakko odottaa, kyllä saa lähteä esim. Facebookiin. Minuutti on pitkä aika!
[/quote]
No, mulla kuten monella muullakin ihmisellä on useita välilehtiä auki. Sinne toiselle hetkeksi ja sitten tänne taas takaisin, simple.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:23"]
[/quote]
No, mulla kuten monella muullakin ihmisellä on useita välilehtiä auki. Sinne toiselle hetkeksi ja sitten tänne taas takaisin, simple.
[/quote]
No, minä taas haluan välillä pois täältä. En kuitenkaan nyt - sun kiusaksiko?
Ap halusi vain kokeilla, tällä kertaa montako kertaa peräkkäin menee ennen kuin lähtee. Luulin jossain vaiheessa, että se johtuu siitä, että on lähettänyt äskettäin viestin, mutta mututuntuma-tutkimukseni perusteella ei ole kyse siitäkään.
Mä olen kuvitellut sen johtuvan mun puhelimen hitaasta netistä! Onpa kiva, ettei syy olekaan se.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:28"]
Mä olen kuvitellut sen johtuvan mun puhelimen hitaasta netistä! Onpa kiva, ettei syy olekaan se.
[/quote]
Ei ole joo, mulla on 50 megan netti ja uudehko kone. Ap.
Kaksi, sen jälkeen päättelin ettei viestini lähettäminen VOI olla niin kovin tärkeää.