Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaikki voikaan olla tuolle miehelle niin vaikeaa!!

Vierailija
16.11.2014 |

Tuo ei muista koskaan mitään, mitä ollaan kotitöistä sovittu. Tekee aina kaiken päin vastoin kun mitä oon neuvonut. En anna sen enää lajitella puhdasta pyykkiä, kun se ei yhtään keskity siihenkään. Esim. Sukat se vaan heittää sukkalaatikkoon. Ruokaakaan se ei osaa tehdä ilman, että sekoittaa maustehyllyn kokonaan. Ja äsken se tuli lasten kanssa pihalta ja laittoi lasten kengät kenkätelineen alahyllylle, vaikka ne kuuluu ylähyllylle..!!

Mä oon niin loppu tähän, et joudun kulkemaan miehen perässä ja tekemään asiat itse kunnolla. Mies ei korvaansa lotkauta, kun yritän sanoa noista asioista. Tekisi mieli heittää koko ukko pihalle niin säästyisi monelta vaivalta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika nipolta. Voi kauheaa jos kengät nyt meni ala eikä ylähyllylle. Relaa vähän.

Vierailija
2/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:47"]Kuulostat aika nipolta. Voi kauheaa jos kengät nyt meni ala eikä ylähyllylle. Relaa vähän.
[/quote]

Siihen on ihan hyvä syy: lasten kengät on pienemmät ja kevyemmät. Jos kengät olis alahyllyllä isot aikuisten kengät saattais tippua pienten kenkien päälle. Sitä paitsi kenkäteline on kauniimman näköinen, kun pienet kengät nn päällä ja isot alla. Musta en vaadi ihan hirveitä, jos pyydän mieheltä vähän loogista ja esteettistä ajattelua edes **** joskus. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se myöskään ihan hirveesti vaadi laittamaan niitä sitten niille oikeille paikoille :D huh huh.

Vierailija
4/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Kukaan ei voi olla noin nipo.

Vierailija
5/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:47"]Kuulostat aika nipolta. Voi kauheaa jos kengät nyt meni ala eikä ylähyllylle. Relaa vähän.
[/quote]

Siihen on ihan hyvä syy: lasten kengät on pienemmät ja kevyemmät. Jos kengät olis alahyllyllä isot aikuisten kengät saattais tippua pienten kenkien päälle. Sitä paitsi kenkäteline on kauniimman näköinen, kun pienet kengät nn päällä ja isot alla. Musta en vaadi ihan hirveitä, jos pyydän mieheltä vähän loogista ja esteettistä ajattelua edes **** joskus. AP
[/quote]vitun sekopää

Vierailija
6/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:45"]

Tuo ei muista koskaan mitään, mitä ollaan kotitöistä sovittu. Tekee aina kaiken päin vastoin kun mitä oon neuvonut. En anna sen enää lajitella puhdasta pyykkiä, kun se ei yhtään keskity siihenkään. Esim. Sukat se vaan heittää sukkalaatikkoon. Ruokaakaan se ei osaa tehdä ilman, että sekoittaa maustehyllyn kokonaan. Ja äsken se tuli lasten kanssa pihalta ja laittoi lasten kengät kenkätelineen alahyllylle, vaikka ne kuuluu ylähyllylle..!! Mä oon niin loppu tähän, et joudun kulkemaan miehen perässä ja tekemään asiat itse kunnolla. Mies ei korvaansa lotkauta, kun yritän sanoa noista asioista. Tekisi mieli heittää koko ukko pihalle niin säästyisi monelta vaivalta.

[/quote]

Oletteko keskustelleet siitä miten haluatte taloutta hoidettavan? Miehelläsi on oikeus omanlaiseen tyyliin ja tapoihin, etkä voi vaatia että sinun pitää saada päättää kaikista asioista, esim. kengät ylähyllylle :(

Vierailija
7/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:57"]No ei se myöskään ihan hirveesti vaadi laittamaan niitä sitten niille oikeille paikoille :D huh huh.
[/quote]

Niinpä! Miehen luulis jo muistavan, mikä mihinkin kuuluu mut ei vaan viitsi tehdä mitään oikein. Toi kenkien nostaminenkin veis huimat pari sekuntia enemmän aikaa. Joskus musta tuntuu, et se ihan tahallaan tekee kaikki noi kotityöt vaan vähän "sinne päin" et pääsee sit katsomaan, kun mä korjaan sen jälkiä. AP

Vierailija
8/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:45"]

Tuo ei muista koskaan mitään, mitä ollaan kotitöistä sovittu. Tekee aina kaiken päin vastoin kun mitä oon neuvonut. En anna sen enää lajitella puhdasta pyykkiä, kun se ei yhtään keskity siihenkään. Esim. Sukat se vaan heittää sukkalaatikkoon. Ruokaakaan se ei osaa tehdä ilman, että sekoittaa maustehyllyn kokonaan. Ja äsken se tuli lasten kanssa pihalta ja laittoi lasten kengät kenkätelineen alahyllylle, vaikka ne kuuluu ylähyllylle..!! Mä oon niin loppu tähän, et joudun kulkemaan miehen perässä ja tekemään asiat itse kunnolla. Mies ei korvaansa lotkauta, kun yritän sanoa noista asioista. Tekisi mieli heittää koko ukko pihalle niin säästyisi monelta vaivalta.

[/quote]

Oletteko keskustelleet siitä miten haluatte taloutta hoidettavan? Miehelläsi on oikeus omanlaiseen tyyliin ja tapoihin, etkä voi vaatia että sinun pitää saada päättää kaikista asioista, esim. kengät ylähyllylle :(
[/quote]

En mä kaikista asioista päätä. Yhdessä ollaan sovittu kotitöistä. Ja sitä paitsi nämä on niin helposti hoidettavia pikkuasioita, et mä en ymmärrä, mikä niiden tekemisessä mättää. AP

Vierailija
9/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha -ketju?

Vierailija
10/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin rasittavalta akalta että toivottavasti mies jättää sut. Nalkuttava pirttihirmu!

Vierailija
11/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua niin hyvin ap. Meilläkin mies tekee kotityöt joten kuten oikein, mut ei sitten kuitenkaan oikein. Juuri eilen siivouspäivänä pesi ovet, mutta ei kuivannut kunnolla niin mun piti jokainen ovi pestä uudelleen niistä rannuista. Laita mies asialle ja tee itse perässä...

Vierailija
12/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua teitä! :O ihan hirveitä akkoja! Tehkää jumalauta itse kaikki, jos ei kelpaa! Niinkuin ap itsekin sanoi, nuo asiat ei vie kuin pari sekuntia. Niin että ei ole kauhean iso vaiva käydä ne sitten itse korjaamassa, jos nyt on pakko olla kaiken noin tiptop. Kai ymmärrätte, että lapsiin tarttuu tämä teidä väheksyvä "isä ei osaa mitään oikein"-asenne?

Jos mun mies olisi tuollainen, saisi kyllä yksin tehdä tasan kaiken, olispa kiva kun toinen jatkuvasti vouhkais kuin ei mitään osaa tehdä oikein. Hävetkää!!

Vierailija
13/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:35"]Siis apua teitä! :O ihan hirveitä akkoja! Tehkää jumalauta itse kaikki, jos ei kelpaa! Niinkuin ap itsekin sanoi, nuo asiat ei vie kuin pari sekuntia. Niin että ei ole kauhean iso vaiva käydä ne sitten itse korjaamassa, jos nyt on pakko olla kaiken noin tiptop. Kai ymmärrätte, että lapsiin tarttuu tämä teidä väheksyvä "isä ei osaa mitään oikein"-asenne?

Jos mun mies olisi tuollainen, saisi kyllä yksin tehdä tasan kaiken, olispa kiva kun toinen jatkuvasti vouhkais kuin ei mitään osaa tehdä oikein. Hävetkää!!
[/quote]

Kyllä mies osaa moniakin asioita tehdä oikein. Nää kotityöt ei vaan tunnu kiinnostavan tarpeeksi. En mä voi sille mitään, että mua ärsyttää rullaamattomat sukat ja väärin lajitellut pyykit ja maustehylly, jossa alimmalle hyllylle perusmausteiden sekaan on laitettu jotain harvemmin käytettävää maustetta, kun ei oo jaksettu kurottaa 20cm korkeammalle!

Ei oo iso asia pitää taloa siistinä pienillä teoilla!
Ja kyllä mä teenkin nää asiat itse. Pakkohan se on kun mies ei tee. Olis vaan välillä kiva rentoutua ja luottaa siijen et koti pysyy siistinä vaikka mä en vahtiskaan. AP

Vierailija
14/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat AP:lle. Miehet ei ymmärrä tällaisia asioita mutta annas olla, kun on jostain autosta tai tietokoneesta kyse. Silloin kyllä ollaan niin tarkkoja että!

Vierailija
15/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat ihan mieheni ex vaimolta. hyi olkoon.

Vierailija
16/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä, mutta minusta tuntuu, että miehistä on se ja sama onko sukat rullattu ja kengät suuruus järjestyksessä. Jos itse kävisin autotallissa tekemässä jotain jättäisin ehkä ne työkalut vain sinne päin mistä ne otin, koska ei niin kauheasti kiinnosta. Ehkä miehet tekee jotain muuta hommaa tarkasti, mutta ei niitä sukkia ja mausteita. 

Vierailija
17/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos tuossa taloudessa ap on se, joka lentää pihalle kenkätelineineen.

Osta kenkäkaappi, jos elämä on pilalla kenkien epäesteettisen asettelun vuoksi.

Vierailija
18/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ymmärrän täysin sinua ap! Mutta olen kyllä pikkuhiljaa luovuttanut tuon miehen tapojen suhteen. Ei vanha koira opi enää uusia temppuja. Ei joka asiasta enää jaksa vaan sanoa. Ja sitten niitä "jälkiseurauksia" katselen vierestä surkuhupaisana. Mutta kyllä ne miehetkin osaa. Jos ajan autoa ja mies vieressä, niin joka käänteessä tulee  kyllä ohjeita, ihmettelyä, varottelua.

Vierailija
19/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat menkääs vaihtaan ne talvirenkaat, hopi hopi nyt

Vierailija
20/24 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oookei, tän on pakko olla provo tai sit sit ap:lla on esim. asperger ja neuroottinen suhrautuminen kohdistuen järjestyksen pitoon. Kai ymmärrät että tuo ei ole ihan normaalia?