Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua, että pohkeesi ovat pullavat?

Vierailija
16.11.2014 |

Häiritseekö sinua, että pohkeesi ovat pullavat? Jos ei häiritse, niin miksi ihmeessä ei? Etkö ole ajatellut, että jokainen maailman nainen ja mies ottaisi mieluummin kiinteäpohkeisen, täysin rasvattomilla ja kivikovilla pohkeilla varustetun kumppanin, JOS saisi vapaasti valita...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meitsi onkin aatellut mennä pohjeleikkaukseen. Sama se, vaikka kuolisi sinne leikkauspöydälle kunhan vain pohkeet ovat kovemmat kuin puu. Elämän tarkoitus = kovat pohkeet.

Vierailija
2/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kovat pohkeet, riittää rahkeet. Vanha viidakon sanonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, että muiden pohkeet eivät ole yhtä timmit kuin omani.

Vierailija
4/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:29"]

[/quote]

Rahkeet ovat osa valjaita. Mihin sinä tarvitset valjaita? Eikä niitä hevosia kyllä missään viidakossa käytetä.

Vierailija
5/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:29"]

[/quote]

Rahkeet ovat osa valjaita. Mihin sinä tarvitset valjaita? Eikä niitä hevosia kyllä missään viidakossa käytetä.
[/quote]

Turha potkia tutkainta vastaan, tolppajalka!

Vierailija
6/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pu-pulla pullava on helppo herkku jokaisen, maukas pulla pehmoinen...

Vierailija
7/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minua häiritsisi jos olisin työtön, jos minulla olisi huonot välit vanhempiini, jos minulla ei olisi ystäviä, jos en olisi parantunut syövästä.

Vierailija
8/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä ole ikinä edes parisuhteessa ajatellut kenenkään pohkeita.

Vierailija
9/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lasketaan pullavaiksi? :D Mun reidet on 43cm ja sääret 28-30cm, ja silti tuntuu, että näistä saisi kaksin käsin pois, vaikka kaverit väittää miten luiset jalat miulla on, jos istutaan sylikkäin :D Kyykkään kyllä kolmena-viitenä päivänä viikossa ja reidet on silkkaa lihasta - kavereiden mielestä. t. teini

Vierailija
10/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:50"]

Mitkä lasketaan pullavaiksi? :D Mun reidet on 43cm ja sääret 28-30cm, ja silti tuntuu, että näistä saisi kaksin käsin pois, vaikka kaverit väittää miten luiset jalat miulla on, jos istutaan sylikkäin :D Kyykkään kyllä kolmena-viitenä päivänä viikossa ja reidet on silkkaa lihasta - kavereiden mielestä. t. teini

[/quote]

Keskitythän elämässä tärkeämpiin asioihin kuin pohkeiden mittoihin.

Vierailija
11/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei häiritse mitenkään

Vierailija
12/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:48"]

No en mä kyllä ole ikinä edes parisuhteessa ajatellut kenenkään pohkeita.

[/quote]

Oletpas ajatellut. Olet sataprosenttisen varmasti ajatellut vain ja ainoastaan pohkeita, et yhtään mitään muuta. Et vain myönnä sitä tai olet itse pullavapohkeinen.

Vierailija
13/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:50"]

[/quote]

Keskitythän elämässä tärkeämpiin asioihin kuin pohkeiden mittoihin.
[/quote]

Joo, en ole mitannut pohkeita pariin kuukauteen, siksi toi heittelyvara :) Reidet mittasin pari viikkoa sitten viimeksi.

Vierailija
14/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, enemmän häiritsisi jos säärissä ei olisi muotoja, eli sama paksu pölkky polvesta nilkkaan... Ja sitä paitsi, ne pohkeet jotka on kovat ja timmit, näyttää rumalta kun se lihas näkyy ihon läpi, hyi saatana, siinä on sellainen kummalline pahkura, kuin joku pahka puussa. Sääret pitää olla oikean muotoisen, ei mitään pahkuroita vaan sileät ja nilkat sirot.

Vierailija
15/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :) mun tähänastiset miehet on rakastanu mun pehmeetä 164/58 persjalkasta kroppaa, paksut pohkeet mukaanlukien

Vierailija
17/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin sorjat säihkysääret, mutta on niin paljon muita ongelmia että en muista surra pohkeitani.

Vierailija
18/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos joku oikeasti ottaa tämän tosissaan. Tämä oli tarkoitettu rintakeskustelun ivaksi, havainnollistamaan mihin tahansa yksittäiseen ruumiinosaan keskittymisen naurettavuutta.

Vierailija
19/19 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 17:13"]

Surullista, jos joku oikeasti ottaa tämän tosissaan. Tämä oli tarkoitettu rintakeskustelun ivaksi, havainnollistamaan mihin tahansa yksittäiseen ruumiinosaan keskittymisen naurettavuutta.

[/quote]

No tuskin tätä nyt kukaan ottaa sillä lailla tosissaan että oikeasti ottaisi ongelmaa pohkeistaan. En minä ota rinnoistankikaan ongelmaa, vaikka ne ovatkin av:n mukaan oksettavat läskiriipparit. Ei haittaa, koska en välitä näistä anonyymeista kirjoituksista, eihän niillä ole mitään arvoa minun elämäni kannalta. Voin silti osallistua keskusteluun ajanvietteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan