Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä nauttii kavereideni huomiosta

Vierailija
27.09.2021 |

Olen 26-vuotias mies ja pelaan harrastemielessä salibandyä. Naisystäväni halusi lähteä mukaan peliimme viikonloppuna ja istui katsomossa. Eipä taida lähteä enää mukaan. Joukkueemme pellet tietenkin alkoivat puhumaan kuinka pantava nainen minulla on ja naiseni näytti nauttivan saamastaan huomiosta kavereiltani. Miksi hän nauttii huomiosta kavereiltani? Tai ymmärrän jos se tuntuu ihan kivalta, mutta samalla se ärsyttää minua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet? Oletko aikaisemmin huomannut tätä käytöstä?  Valitettavasti on niin, että osa ihmisistä (sukupuolesta riippumatta) ovat addiktoituneet vastakkaisen sukupuolen huomioon ja sitä haetaan tavalla tai toisella, enemmän ja vähemmän julkeasti, seurauksista riippumatta. Et voi kuitenkaan määräillä kavereidesi käytöstä, etkä voi kontrolloida tyttöystäväsi käytöstä. Katso tarkemmin seuraavan kerran millaisen ihmisen kanssa alat seurustelemaan. 

Olen niin surullisia tapauksia nähnyt ettei uskoisi....  Kauniskaan ulkonäkö ei ole mikään tae hyvästä itsetunnosta.

Vierailija
22/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on kohteliaisuus jos kaverit kehuu mun miestä tai en ota sitä kyllä mustasukkaisena vastaan. Ja ei haittaa että mies käyttäytyy hyvin ja on kiva kavereilleni. Saa nauraa ja hymyillä. Ehkä voisit vähän kohottaa sitä itseluottamustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko joukkuekaverisi niin barbaareja, että arvioivat tyttöystäväsi kuullen hänen pantavuuttaan?

Vai sinä kuulit nämä jutut ja sitten harmitti, kun tyttöystäväsi (joka ei kuullut) oli seurallinen kavereitasi kohtaan? Itekin arvatenkin ihastuit hänen hymyilevään ja hauskaan ja hieman flirttiin luonteeseensa, ja nyt hänen pitäisi olla joku körttiläinen joka naama vakavana pysyy vähintään 10 metrin päässä muista miehistä, koska hän on yhtäkkiä sinun omaisuuttasi?

Joka tapauksessa kannattaa nyt hieman rauhottua ja ite kyllä vaihtaisin kaverit jos olisi pelkoa, että yrittävät iskeä mun naisen. Ja lisäksi kannattaa yrittää riisua ne mustat sukat, koska yhtään naista et voi määräilemällä pitää vaan päin vastoin saat ajettua ne pois.

Siis eivät sanoneet hänen kuullen. Vain minulle. Ja eikait pitäisi pidättäytyä luonteestaan. Tykkään hänen positiivisesta ja avoimesta lähestymisestä ihmisiin. Ehkä vain jotenkin noi kavereiden sanat ja sitten tuo naiseni käytös yhteytettynä saivat ikävät vibat. Mutta joo, eihän naiseni noita sanoja kuullut. Ap

Kaikista paras taktiikka on olla itse tyttöystävälle huomioiva ja positiivinen, juuri sinun kanssasihan hän haluaa olla :) Hän todennäköisesti haluaa vain, että kaverisi hyväksyvät hänet mukaan porukkaanne ja koettaa tutustua. Jos haluat että hän tulee jatkossakin toimeen vähän junttien kavereidesi kanssa, niin ei ehkä kannata edes ottaa koko asiaa esiin. Kavereidenkin kommentointitarve varmaan menee ohi.

Vierailija
24/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ovatko joukkuekaverisi niin barbaareja, että arvioivat tyttöystäväsi kuullen hänen pantavuuttaan?

Vai sinä kuulit nämä jutut ja sitten harmitti, kun tyttöystäväsi (joka ei kuullut) oli seurallinen kavereitasi kohtaan? Itekin arvatenkin ihastuit hänen hymyilevään ja hauskaan ja hieman flirttiin luonteeseensa, ja nyt hänen pitäisi olla joku körttiläinen joka naama vakavana pysyy vähintään 10 metrin päässä muista miehistä, koska hän on yhtäkkiä sinun omaisuuttasi?

Joka tapauksessa kannattaa nyt hieman rauhottua ja ite kyllä vaihtaisin kaverit jos olisi pelkoa, että yrittävät iskeä mun naisen. Ja lisäksi kannattaa yrittää riisua ne mustat sukat, koska yhtään naista et voi määräilemällä pitää vaan päin vastoin saat ajettua ne pois.

Siis eivät sanoneet hänen kuullen. Vain minulle. Ja eikait pitäisi pidättäytyä luonteestaan. Tykkään hänen positiivisesta ja avoimesta lähestymisestä ihmisiin. Ehkä vain jotenkin noi kavereiden sanat ja sitten tuo naiseni käytös yhteytettynä saivat ikävät vibat. Mutta joo, eihän naiseni noita sanoja kuullut. Ap

Ja jos kaverisi ovat kunnon juntteja mutta silti oikeasti kavereitasi, niin hehän tarkoittavat tuon kehuna sulle että upean naisen oot saanut. Eikä niin että yrittävät seuraavaksi aktiivisesti "viedä" naisesi. :D

Vierailija
25/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakeutui juttelemaan heidän kanssaan pelin loputtua ja hymyili ja kikatteli ja näytti nauttivan olostaan. Ehkä vähän turhaan olen mustasukkainen, mutta ei vaan tunnu kivalta. Mut jees, ehkä pitäis kertoo naiselleni että ei jääny hyvä fiilis ja kattoa miten se reagoi! Ap

Jep. Yllättävän moni täällä näyttää olevan sitä mieltä, että olet epävarma ja naisella vaan on hyvä itsetunto, kivaa hei!  Tällaisen ihmistyypin kanssa jos seurustelee, oli kyseessä nainen tai mies, varaudu siihen että näitä kertoja tulee todellakin lisää. Selvästi tykkää miesten huomiosta, eikä siinä mitään pahaa, mutta poikaystävän harrastuskavereiden huomion keskipisteenä olo on vähän mautonta. Takuulla on itsekin tietoinen siitä, että on pantavan näköinen.

Vierailija
26/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et koe oikeasti olevasi sairaallollisen mustasukkainen niin pitäisin kyllä jonain merkkinä sitäkin, että sinulle tuli hänen käytöksestään tuollainen olo ja vaikutelma. Kuinka hyvin tunnet hänet? Jos käyttäytyy aina miesten seurassa todella erilailla kuin naisten niin voi hyvinkin olla muutakin kuin vain viatonta huomionhakua.

Vierailija
27/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hakeutui juttelemaan heidän kanssaan pelin loputtua ja hymyili ja kikatteli ja näytti nauttivan olostaan. Ehkä vähän turhaan olen mustasukkainen, mutta ei vaan tunnu kivalta. Mut jees, ehkä pitäis kertoo naiselleni että ei jääny hyvä fiilis ja kattoa miten se reagoi! Ap

Jep. Yllättävän moni täällä näyttää olevan sitä mieltä, että olet epävarma ja naisella vaan on hyvä itsetunto, kivaa hei!  Tällaisen ihmistyypin kanssa jos seurustelee, oli kyseessä nainen tai mies, varaudu siihen että näitä kertoja tulee todellakin lisää. Selvästi tykkää miesten huomiosta, eikä siinä mitään pahaa, mutta poikaystävän harrastuskavereiden huomion keskipisteenä olo on vähän mautonta. Takuulla on itsekin tietoinen siitä, että on pantavan näköinen.

"Tykkään hänen positiivisesta ja avoimesta lähestymisestä ihmisiin."

Jos Ap haluaa naisen, joka on hiljaa ja välttelee ihmiskontakteja, niin sitten Ap on mennyt kimppaan ihan väärän naisen kanssa. Todennäköisesti naisella on halu tulla Ap:n sosiaalisen ympyrän hyväksymäksi ja on siksi ystävällinen hänen kavereilleen. Ap huonon itsetunnon omaavana ihmisenä tuntee tietysti mukstasukaisuutta ja kasaa tunteidensa syyt tyttöystävänsä niskaan. Tuskin Ap olisi siitäkään tyytyväinen jos tyttis murjottaisi omassa nurkassaan, eikä puhuisi muille.

Vierailija
28/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette seurustelleet? Oletko aikaisemmin huomannut tätä käytöstä?  Valitettavasti on niin, että osa ihmisistä (sukupuolesta riippumatta) ovat addiktoituneet vastakkaisen sukupuolen huomioon ja sitä haetaan tavalla tai toisella, enemmän ja vähemmän julkeasti, seurauksista riippumatta. Et voi kuitenkaan määräillä kavereidesi käytöstä, etkä voi kontrolloida tyttöystäväsi käytöstä. Katso tarkemmin seuraavan kerran millaisen ihmisen kanssa alat seurustelemaan. 

Olen niin surullisia tapauksia nähnyt ettei uskoisi....  Kauniskaan ulkonäkö ei ole mikään tae hyvästä itsetunnosta.

Ollaan seurusteltu kuusi vuotta kohta. Ja yleensä siis käyttäytyy samalla tavalla kuin nytkin siis, mutta ehkä joku siinä käytöksessä oli vielä enemmän huomiota hakevaa.En tiedä. Ehkä vain jotenkin olin itse mustasukkaisella päällä :D. ap

Vierailija
29/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyit naisystävän sosiaalisuuteen, mutta nyt olikin sitten liian sosiaalinen vai...? Yritä päättää, mitä haluat.

Vierailija
30/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykästyit naisystävän sosiaalisuuteen, mutta nyt olikin sitten liian sosiaalinen vai...? Yritä päättää, mitä haluat.

Tai siis ehkä siinä mätti se että kaverini olivat tilanteesta niin innoissansa. Ja naisenikaan ei paljoa pakktellut. Niin toisaalta rakastan hänen persoonaansa mutta tilanne vain sai minussa mustasukkaisuutta aikaan. ap

Vierailija
31/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, "naiseni" tyyppi on palannut. Et omista sitä häntä, ap!

Vierailija
32/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun antaa sitä huomiota sille kanssa niin ei tarvitse muualta hakea?

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että hakevat aina huomiota muualtakin kuin siltä omalta kumppaniltaan. Ja se ei riipu sen oman kumppanin antaman huomion määrästä.

Vierailija
33/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tykkään hänen positiivisesta ja avoimesta lähestymisestä ihmisiin."

Jos Ap haluaa naisen, joka on hiljaa ja välttelee ihmiskontakteja, niin sitten Ap on mennyt kimppaan ihan väärän naisen kanssa. Todennäköisesti naisella on halu tulla Ap:n sosiaalisen ympyrän hyväksymäksi ja on siksi ystävällinen hänen kavereilleen. Ap huonon itsetunnon omaavana ihmisenä tuntee tietysti mukstasukaisuutta ja kasaa tunteidensa syyt tyttöystävänsä niskaan. Tuskin Ap olisi siitäkään tyytyväinen jos tyttis murjottaisi omassa nurkassaan, eikä puhuisi muille.

Jos jakaa ihmiset avoimiin ja yksin murjottaviin jää kyllä huomaamatta monet sosiaalisen kanssakäymisen nyanssit. On tietty hyvä, että haluaa tutustua seurustelukumppanin kavereihin, sitten on erikseen nämä mehiläiskuningattaret, jotka hämmentävät poikaporukoiden ainoina naisina. Varmaan ap:n tyttis kuuluu jälkimmäisiin, koska ikävät vibat, tuskin ap:tä harmittaisi kivalla tavalla sosiaalinen tyttöystävä joka tulee kavereiden kanssa toimeen.

Vierailija
34/35 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo on poikaporukassa melko yleistäkin kehua kaverin tyttöystävää (tosin tuo "pantavuus" on keskenkasvuista). Sit olis aihetta loukkaantua, jos kaveri selkeästi yrittää naista ja kehuu kahden kesken ja nainen viihtyy kaverin seurassa paremmin kun sun.

Ainakin mulla pari exää oikein ylpeilleet, kun kaverit on olleet musta kateellisia. Sit toisaalta mä olen saattanut saada vihaa niskaan, jos olen kavereille vaan normaalin ystävällinen. Jos nainen on hiljaa nurkassa, niin sit on epäsosiaalinen mutta jos lähtee mukaan heittämään läppää miesten kesken niin kalastelee huomiota.

Koita tässä nyt sit toimia oikein.

Vierailija
35/35 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku idiootti kirjoitti: ”Meillä kyllä lätkäpiireissä tuli toisten tyttöystävistä/siskoista yms heitettyä aika mauttomia juttuja. Juuri noita ”aika pantava kyl”-kommentteja sanottiin armottomasti oli sitten kyseessä kuka vain.”

Just niin. Olette mauttomia. Naisia ei ”panna”, te ikuisiksi valitteleviksi poikamiehiksi jäävät ”kantasuomalaiset” jotka sitten täällä itkette, että ette kelpaa. Kuka hitto mitään luolamiestä haluaa, joka osaa vain keinojäällä kavereiden kanssa jahdata jotain kiekkoa, mutta mammuttia kaatamaan ei ole yhdestäkään teistä! Siitä puhe mistä puute, paperitiikerit, mammanpojat, joiden äiti tekee aamupuurot ja pesee teidän vaatteet lätkätrikoista runkkualushousuihin! Miehet ovat niin tyhmiä että oikein sydämestä ottaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi