Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö uusi Tuntematon kuvata Vain elämää - konseptilla?

Vierailija
26.09.2014 |

   

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tärkeätä on muistaa kehua, kehua ja vielä kerran kehua tosiaan.

Vierailija
4/11 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:47"]

Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?

[/quote]

Joo. "Mie ootan jot miten Riitaoja pärjää yksinnää siel poterossa, ei hää helppoo paikkaa itseesä laittant." (Nöyrimmät pahoitteluni murteen raiskaamisesta.)

Vierailija
5/11 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:47"]

Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?

[/quote]

Joo. "Mie ootan jot miten Riitaoja pärjää yksinnää siel poterossa, ei hää helppoo paikkaa itseesä laittant." (Nöyrimmät pahoitteluni murteen raiskaamisesta.)
[/quote]

Älä huoli, hellästi raiskasit.

Vierailija
6/11 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Louhimies ohjaa niin se kuvataan Vain pehmopornoa-konseptilla.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea. Päähenkilöt lausuisivat toistensa kuolemattomimpia repliikkejä ja sitten vähän itkeä tirautettaisiin. Kaikkia vähän jännittäisi, mutta päällimmäiseksi tunteeksi kaikki muistaisivat mainita sen, kuinka suuri kunnia on kyseessä.

 

Vierailija
8/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jokainen kävisi vuorollaan ampumassa ryssiä toisen tyylillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei pääsisi kukaan sanomaan, etteivät saaneet avautua kokemuksistaan!

Vierailija
10/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itketään kokoajan ja hoetaan kuinka mahtavaa on olla täällä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hitossa. Siinä joutuisi Lammion päivänä Rokkakin kiltisti laittelemaan pyöreitä kiviä polun varteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi