Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Pirkka luomukaurahiutaleet
Pirkka luomu tomaatti-basilika-pastakastike
Oivariini oliiviöljy + hieno merisuola
President brie-juusto
M.A.C. silmänrajausväri
Nalle tumma mannasuurimo
Mulla on näitä vaikka kuinka paljon, joten turha edes yrittää luetella. Oon tosi tarkka ja jätän tuotteen ostamatta, jos ei ole just sitä merkkiä, mitä käytän. Muutenkin oon varmaan huono asiakas kaupoille, kun ostan hirmu perustuotteita eli hiutaleita, jauhoja, voita, oliiviöljyä, perunoita, juureksia, pakastekasviksia jne, enkä oikein mitään valmista tai pitkälle jalostettua tuotetta :-D
Applen Macbook. Applen käyttöjärjestelmä on paljon käyttäjäystävällisempi kuin Windows ja koneet laadukkaampia ja kestävämpiä.
Nessu- nenäliinat, ovat pehmeitä toisin kuin Serlat ja Pirkat.
Vain Serlan vessapaperia ja talouspaperia puoliarkkina meille.
Vierailija kirjoitti:
Kertooko johonkin merkkiin tai tuotteeseen jämähtäminen väsymyksestä (kun on ensin kokeillut monta vaihtoehtoa), pikkutarkkuudesta ( vain tämä kelpaa), nuukuudesta (halvin on paras) vai turvallisuushakuisuudesta (tämä toimii, en halua kokeilla muita vaihtoehtoja) vai ehkä jostain ihan muusta? Entä millaisia ovat ne ihmiset, joille merkillä ei ole niin väliä?
Itsellä kertoo siitä, että kun on viimeinkin löytänyt tuotteen joka sopii itselle niin en siitä halua luopua. esim. ihonhoitotuotteissa olen aika tarkka tietyn merkin suhteen, koska herkkä iho reagoi helposti. Ruoka-aineiden suhteen olen puolestaan hyvinkin kokeilunhaluinen ja tykkään paljon kokeilla myös uusia makuja niiden suosikkituotteiden lisäksi.
Vain yksi hammastahna jota käytän.
Yorkshire Tea. Muut on kamalia litkuja.
- Rummo-pasta
- "alkuperäinen" sriracha
- Valion pehmeä raejuusto tai vaihtoehtoisesti Keso
Body Shopin hamppukäsivoide.
Löysin tämän onnekseni, kun lapsi oli vauva, ja atooppiset käteni halkeilivat haavoille kuivuuttaan jatkuvan pesemisen takia.
Nyt 20 vuotta myöhemmin laitan sitä aina yöksi, ja kädet ovat sileät ja pehmeät. Tuoksu on kyllä aika tymäkkä, mutta siitä olen oppinut jopa pitämään ajan saatossa.
Serlan Handy. Se on niiiin kätevä, kun paperin saa otettua yhdellä kädellä, toisin kuin tavallisen talouspaperin.
Felix-ketsuppi
Becel leivän päälle
Dermosil ripsiväri, maximizing moist proof (hinta/laatu vs Kanebon 38°)
Fairy original
Kotimaista- sarja s-kaupassa. Usein ostan maidot, jauhot yms edes vertailematta hintoja ym. Muissa tuotteissa on helppo valita kotimaista, jos on selkeästi mainittu. Petyn aina tiettyihin keksiin ym tuotteisiin, mitkä suomalaisesta nimestään huolimatta tehdään muualla. Joskus esim Pirkka-juusto oli ihan muualta. Eikö Suomessa osata juustoa tehdä???
Onpa hauska ketju! Ja hassua huomata, että jollekin ketsuppivakio on Felix. Mun mielestä ihan kamalaa. Omat mitä tulee mieleen:
Heintz ketsuppi
Ob tamponi, sininen, ei asetinta.
Nivea roll-on dödö, jossa punaista.
Oivariini.
Oatly iKaffe.
HK maksamakkara, saarioisten perinteinen RUSINALLINEN!!! maksalaatikko, tapolan mustamakkara, juhlamokka kahvi
Vierailija kirjoitti:
Dysonin varsi-imuri ja hiustenkuivaaja.
Onko tuo joku Dysonin monitoimivehje?
Soft-embo. Laatu tosin laskenut aiemmasta :/
Moroccan oil kuivashampoo, ei lähmää hiuksia vaan tulee ilmavat ja raikkaat.
Loreal Elnett hiuskiinne.
Teränä miesten mach3 Gillette.