Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Vierailija kirjoitti:
Bed Headin Superstar muotoilusuihke hiuksille. On ollut jo vuosia, muut eivät toimi minun ohuissa hiuksissani.
Mulla taas Tigin Masterpiece
Vierailija kirjoitti:
Juoko joku paskaa kahvia vain koska se on hieman halvempaa?
Toisen paska on toisen konvehti.
Lonkeroista Olvin puolukka tai mustikka tai Helsinki oranssi lonkero. Nam.
Novean black/white dödö
Embo wc-paperi
Serla talouspaperi
Valio appelsiinimehu
Fairy tiskiaine
Valion voi
Always siteet ja suojat
Dove vartalovoide
Palmolive suihkusaippua
Exuviance kasvojen ihonhoitotuotteet
Kun on hyvän löytänyt ei siitä halua luopua
Lorealin ripsiväri
Omo pyykinpesuaineet
Suklaa fazer
Sipsit taffel
Olaplex hiustenhoitoaineet
Elnett hiuslakka
Evolven ihonhoito
Oral b hammastahna ja sähköhammasharja
Embo wc-paperi, Hellmanns majoneesi ja coca cole zero
Puhelin iphone
Tv Samsung
Ketsuppi Felix
Suklaa maraboun maitosuklaa
Mulla ei ole merkkejä, mutta olen huomannut haluavani lehmänmaitoa kahviin. Olen koettanut kauramaitoa maistella useita kertoja, kun sitä on usein tarjolla, mutta kahvista puuttuu sittrn se makunautinto.
Juonen siis edelleen oman kahvini mahdollisuuksien mukaan toisen nisäkkään kasvuun tarkoitetulla ravinnolla. Elämä on. Jokaisella olkoon omat paheensa - itse vaihdoin aikanaan tupakoinnin kahviin, olkoon niin. Ainakin vielä se on halvempaa, mutta saa nähdä kuinka kauan.
Herkuissa mulla on näitä paljon. :D
Castellon valkohomejuusto, muut kaupan briet maistuu pahalta. Sellaisista erikoisjuustopisteistä/myymälöistä saa kyllä hyviä.
Pepsi max, ei ikinä coca cola zero (se maistuu ihan joltain saippualta).
Chilipähkinöissä taffelit on hyviä, estrellan pähkinöissä on huonompi kuori jostain syystä.
Ainoa hyvänmakuinen alkoholiton sima on Mehukatti sima. Muut ovat ihan hirveää kuraa.
Heinz-ketsuppi. Mökille voi ottaa jotain halpisketsuppia, mutta kotona pitää olla Heinz. Mies haluaa kahvinsa olevan Löfsberg; kelpaa mullekin.
Cola zero, ei pepsi
Loreal tukkalakka
Cola zero, ei light tai pepsi max
Olen ehkä aika kranttu, mutta jätän syömättä ja käyttämättä, jos en jostain tykkää. Vain kahvista hätätilassa kelpaisi mikä tahansa laatu.
Hampparit hese ei mäkkäri tai bk
Fiskars sakset
Pyyhkeet vain Gant, Balmuir tai Lexington
Mun mielestä taas Alwaysit on tosi muovisia ja ihan hirveitä. Itselle ihan viimeinen valinta siteistä.
Vierailija kirjoitti:
Sonyn puhelin
Comfort huuhteluaine, se sininen
Kumpikin täysin turhia!
Täältä ääni myös Embo wc-paperilla, kun ei viitsi keltaisella hiekkapaperilla takamusta pyyhkiä