Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Valion Eila lohkeava luonnon jugurtti. Sitä ei jostain syystä ole kaikissa kaupoissa. Hyllyt täynnä kaikkia makeita esanssisotkuha.
Arla Keso raejuusto. Mieltymyksiä toki on muitakin, mutta tämä on ainoa jossa ei oikeasti kelpaa mikään muu vaihtoehto.
Fazer sininen
Joe blasco
Sensai 38*
Joku jo mainitsikin Nokian Reef kumikengät. Parempia ei ole. Niillä pärjää kaikkina vuodenaikoina. Harmillisesti niitä on vain harvoissa kaupoissa.
Triumph Tri-action rintsikat, käytän aina ja kaikkialla.
Mustat varsitennarit, merkillä ei väliä.
Helmi perunasuurimot
Putaan Pullan ohut ruisreikäleipä
Humidose suihke
Ymmärrän hyvin - yritin taannoin siirtyä Vaasan ruispaloista halvempaan merkkiin - ei onnistunut vaan pakko oli palata sen oikean leivän ääreen.
Kun teen italialaista ruokaa, niin Mutti ja tuore basilika on ihan must tai jää tekemättä.
Pan a sokin meikkivoide,
Mennen partavesi
Vierailija kirjoitti:
Polar juusto
Sama täällä 🙌
Sultan-kondomi ja North State-savukkeet. Molempia pakkaus / vrk.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tosiaankin syrjivä ja ennakkoluuloinen otsikko!
Olen mummo ja olen vanha ja juoin kahviakin. Kahvimerkki on kuitenkin minulle ja monille muillekin tuntemilleni mummoille yhdentekevä asia, jota voi kyllä tuskailematta vaihtaa.
Jättäisitte mummelit jo ihan kokonaan sen ainaisen kahvinryystämisenne pois. Onko jo kurtut suun ympärillä. Hampaat varmasti pahat.
Acon deodorantti, lidlin puuvillapikkarit, lindt:in tumma suklaa, felix makeuttamaton ketsuppi, tampaxin lite (ne lilat), valion kreikkalainen luonnonjogurtti, oddly good makeuttamaton mantelimaito, onhan näitä. Muukin käy kyllä tiukan paikan tullen, mutta monessa tuotteessa on vahva preferenssi.
Tietyt kahvimerkit ja suklaa, sama oluen kanssa. Leikkeleet ja levitteet. Viinan ja viinin kanssa en ole niin tarkkaa kunhan ovat kuivia. Samoin menee kirkkaat viinat ja konjakit, ei viskiä.
Maitonäkki oli parasta, mutta eihän sitä ole saanut enää vuosiin.
Kylmäsen lappitappi porosalami 😋
Polar juusto