Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
En ole niin tarkka kuin vaarit olutmerkeistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R-collectionin anorakki, Nokian Reef kumikengät, mummoni tekemät villasukat ja lapaset, Jalostajan hernekeitto, Lapin Saran kastikkeet (hilla, kaarnikka, karpalo jne), Coca Cola Zero, Humektan ja Aqualan L voiteet, Clarins huuliöljy ja Bio-karoten +E kapselit.
Hieno lista. Mutta toivottavasti on todella täydellinen iho, koska noi humektan ja aqualan L ei ihan aikuisten oikeasti ole mistään kotoisin voiteina. Mutta jollei ole iho-ongelmia niin ne varmaan riittää.
Mitä ihmettä? Humektan ja Aqualan L ovat nimenomaan ne voiteet jotka eivät ihoani ärsytä vaan sopivat niin yö- kuin päivävoiteeksi. Täydellinen iho? Täydellisen herkkä, ärtyvä ja atopiaan taipuvainen.
Lidl maasdam caractere juustosiivut, se burgundin värinen paketti
Blistex lip relief huulirasva ja nivean sinisessä pyöreässä purkissa oleva käsirasva. Myös labellon sininen huulirasva on suosikkejani
Lactolinen pesuneste valkoinen pullo pinkillä tekstillä. Tällä pesen naamani joka päivä ja välillä myös vartalon. Meikitkin lähtee tällä hellävaraisesti hyvin silmistä. Moni silmämeikin poistoaine ja micellarvesi kirvelee silmissä, mutta tämä ei. Olen myös pessyt tällä luomivärisiveltimet ja puhtaaksi tulee. Minulla on sellainen silikoninen "nystyrä-matto" johon laitan pienen pisaran tätä ja sitten hankaan siveltimet siinä.
Labello huulirasva, olen käyttänyt vuosikausia. Olen kokeillut monia muita, jotain apteekin kallistakin, mutta tämä on ainoa, josta todella pidän.
ACO huulivoide, se vaaleansininen.
Suklaatuotteissa Marabou ja Bailey's.
Valion aurajuusto ja Real ruispalat. Nämä yhdessä nam.
Lapin Kulta alkoholiton. Yritän raitistua.
Genelecin kajarit minulle ja Louis Vuitton laukku vaimolle. Ihanan kallista.
Mummon kuin mummon suosikkikahvimerkki on se, mikä on tarjouksessa.
Juon vain club matea samalla kun speedrunaan Goldeneyeä.
Kodinkoneissa Miele ja Gram. Varsinkin pyykinpesukone Miele
Kestäviä, hiljaisia ja riittävästi ohjelmia. Toki maksavat enemmän kuin jotkut muut merkit
Herbina rauhoittava antiperspirantti, Detria arbutin seerumi, CeraVe advanced repair ointment ja XZ shampoot ym. hiustuotteet.
Vielä kun löytäis jotain mikä tehoaisi kuiviin, koviin ja halkeileviin kantapäihin!
Ihan suunnaton määrä: turun sinappi mieto, heinz ketsuppi, aamupala voimakas, oivariini, valio voi, koulunäkki, patakis butter chicken, lidlin muusijauhe, coca-cola, snellman 7% paistijauheliha, via tikka masala valmisruoka, lidlin pinkki paketti vessapaperia, lumene cc-voide, essence bye bye panda eyes-ripsari ja moni muu meikkiluottotuote. Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Jos löydän korkeita kriteereitäni vastaavan tuotteen, niin en helpolla vaihda tai kokeile muita