Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaajalta löysin tiselleni sopivan shampoon. Sitä en vaihda. En kerro mikä se on, mutta on kallis ostaa, erittäin riittoisa käytössä. Ripsiväri on aina sama, vain yksi on mikä kestää aamusta iltaan minulla hyvin, kaikkia en ole kokeillut mutta kun yksi löytyy, sitä en vaihda.
Kaikki liharuoka pitää olla Suomessa tuotettua ja suosin tiettyjä pientuottajia. Maitorahkaa haen tuottajien torilta. Kaupasta ei saa mitään merkkiä hyvää.
Miksi et kerro mistä shampoosta on kyse?
Kampaajani saattaisi tunnistaa minut.
Vaasan Ruispalat on ainoa ruisleipä, mitä suostun syömään. Kokkikartanon eineslaatikot sama juttu.
Fazerin ruispuikulat, mutta vain tuoreina. Ja joku rasvainen herkku päälle.
Oivariini, Valion raejuusto, Valion viilit, Snellmanin herkkusienileike, Makulihan aito lauantaimakkara, Wotkinsin lauantaimakkara, Valion luomu mustikkakeitto. Hyvän ruisleivän löytäminen nykypäivänä on haastavaa, melkein mahdotonta, ja mielellään leivonkin itse. Kotimaiset tomaatit, maksoi mitä maksoi, samoin porkkanat, perunat, jääsalaatti ja Hetki-tuoresalaattisekoitukset.
Vierailija kirjoitti:
R-collectionin anorakki, Nokian Reef kumikengät, mummoni tekemät villasukat ja lapaset, Jalostajan hernekeitto, Lapin Saran kastikkeet (hilla, kaarnikka, karpalo jne), Coca Cola Zero, Humektan ja Aqualan L voiteet, Clarins huuliöljy ja Bio-karoten +E kapselit.
Hieno lista. Mutta toivottavasti on todella täydellinen iho, koska noi humektan ja aqualan L ei ihan aikuisten oikeasti ole mistään kotoisin voiteina. Mutta jollei ole iho-ongelmia niin ne varmaan riittää.
Rexonan hintava antiperspirantti koska on ainoa mikä toimii
Kahvissa käy vain Löfbergin Kharisma.
Elintarvikkeista tulee mieleen vain Felix-ketsuppi
Auto Ford
Sävyttävä päivävoide Estee Lauder
Kuusamon meijerin MAASDAMMER juusto
Vaasan ruispalat Ohut herkku, mikään muu ruisleipä ei kelpaa ja nämä ei edes pilaannu koskaan, paranee vaan vanhetessaan kun kovettuu. Lisäksi Saarioisten rusinaton maksalaatikko, Rainbow vaniljakermajäätelö, Nordqvist Keisarin morsian tee, Aco huulirasva
Vierailija kirjoitti:
Oivariini, Valion raejuusto, Valion viilit, Snellmanin herkkusienileike, Makulihan aito lauantaimakkara, Wotkinsin lauantaimakkara, Valion luomu mustikkakeitto. Hyvän ruisleivän löytäminen nykypäivänä on haastavaa, melkein mahdotonta, ja mielellään leivonkin itse. Kotimaiset tomaatit, maksoi mitä maksoi, samoin porkkanat, perunat, jääsalaatti ja Hetki-tuoresalaattisekoitukset.
Ensimmäinen kerta, kun kuulen/näen jonkun kertovan syövänsä herkkusienileikettä! Olen kaupassa ihmetellyt kyseistä tuotetta 😃
Lehmusroasteryn Sammonlahtiespressopapu. Jauhan joka pannun itse. Lopetin n. 4 vuotta sitten kaiken muun kahvin juonnin.
Coca-cola zero
Rexona-deodorantti
Plantur-hiusvesi
kuivashampoo, jonka merkkiä en nyt muista
Jälkiuuniviipaleet on mun ainoa ruisleipä oululaisen
Mulla Karhu keskiolut, mikään muu olut ei kelpaa, eikä myöskään karhu nelosena.
Xtra raejuusto 3,5%