Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?

Vierailija
26.09.2021 |

Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)

Kommentit (876)

Vierailija
301/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellman's majoneesi, Heinz ketsuppi, Kastén tomaattimaksamakkara, Saarioinen maksalaatikko (rusinoilla), Vuokkoset Cotton pikkuhousunsuojat, Ob tamponit, Dermosil jalkavoide (karbamidi). Limuja juon tosi harvoin, mutta oikea sokerinen Coca-Cola tai Pommac. Muuten olen varsin joustava ja kokeilevainen eri merkkien suhteen.

Vierailija
302/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auran paprika majoneesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutisen Kutomon akryylinen kauluri. Ei kutita, ei kurista, eikä siten ketuta! 😁

Vierailija
304/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ne ovat herkuttelusuklaat. Itse voi valmistaa kaikenlaista ruokaa ja syötävää, mutta se on vain niin erityistä, kun on joku Brunbergin, Lindtin jne. suklaa, vielä käärepaperiin käärittynä. Silloin nimi on tae laadusta.

Vierailija
305/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjalanpiirakoista vain Sorsan kotileipomon karjalanpiirakat Liperistä kelpaa. Ei enää muut merkit, kun kerran tuohon makuun on päässyt! Vähän kalliita tosin, lähikaupassani 1,39€ kpl, mutta käsityöllä ja maulla on hintansa jonka mielellään kyllä maksan.

Sama! Onneks näitä saa hyvin myös täältä Helsingistäkin.

Vierailija
306/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn kauramaito iKaffe. Se vaan on se ainoa mikä kelpaa.

307/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex shampoo ja naamio, paras mihin olen törmännyt ja Scwartzkopfin peptide repair, super, Cokis,  Bombay sapphire, Hennesy, täysruisleipä, Oivariini / voi , Alpro soijamaito naturel, ( Pandan ) tms. palmuöljytön tumma suklaa...  onhan näitä....

Vierailija
308/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheavoi, ihan sen vähäisen kemikaalikuorman takia. Muuta en suostu iholleni enää laittamaan. Hätätapauksessa kelpaisi joku muu yhden ainesosan luonnosta peräisin ole rasva, ei nyt tule mieleen mikä se voisi olla. Minulla ei ole mitään iho-ongelmia tms. että ei mikä tahansa rasva sinänsä kelpaisi. Eli luulen että joku oliiviöljykin tms. voisi toimia.

Vierailija
309/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresse v sensitive siteet.

Vierailija
310/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin Prècision Soleil Identitè itseruskettava kasvovoide sekä L'Oreal Double Extension Beauty Tubes Mascara!

Näitä ilman arkimeikin tekeminen on täysin perseestä. Rakastan käyttää kevyesti päivettävää voidetta tuomaan väriä muuten niin sairaannäköisille kasvoilleni. Tuo ripsari siksi, että se ei karise, eikä suttaannu päivän mittaan rasvaisten luomien vuoksi..lisäksi helppo pestä pois lämpimällä vedellä.

Vierailija
311/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio Aura -sinihomejuusto

312/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivariini täälläkin. Se vihreä.

Vähäsuolainen täällä

Vierailija
313/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen pehmeä Mallu. Kaikki muu on paskaa.

314/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kokista ei mikään voita

Etenkään Coca Cola Zeroa!

En ymmärrä kuinka ihmiset voi sitä litkua juoda. Karsea keinomakeutus, joka sotkee ihmisen oman insuliinitoiminnan

315/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Olaplex shampoo ja naamio, paras mihin olen törmännyt ja Scwartzkopfin peptide repair, super, Cokis,  Bombay sapphire, Hennesy, täysruisleipä, Oivariini / voi , Alpro soijamaito naturel, ( Pandan ) tms. palmuöljytön tumma suklaa...  onhan näitä....

Oi, hienoa, että joku muukin on löytänyt Bombay Safirin 💙

Tanqueray on myös ihanaa 💚

Nautinnollisia hetkiä toivottaen 🍸🍸

316/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Bombay on parasta Fever tree tonicin kanssa, S ketju myy ainakin

317/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka kloori. Ei haise kloorilta niin kuin muut ja on tosi tehokasta esim homeiseen pyykkiin tai kylppärin kuuraamiseen.

Vierailija
318/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan multa-perunat

Vierailija
319/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjalanpiirakoista vain Sorsan kotileipomon karjalanpiirakat Liperistä kelpaa. Ei enää muut merkit, kun kerran tuohon makuun on päässyt! Vähän kalliita tosin, lähikaupassani 1,39€ kpl, mutta käsityöllä ja maulla on hintansa jonka mielellään kyllä maksan.

Sama! Onneks näitä saa hyvin myös täältä Helsingistäkin.

Mistä kaupasta Hesasta saa näitä piirakoita??

320/876 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Bombay on parasta Fever tree tonicin kanssa, S ketju myy ainakin

Haa, Bombayn ystävä. Yllättävän hyvää on ihan joku Rainbow tonic.

Muistan, koska maistoin ekan kerran Bombayta. Se oli matkalla Pariisista Buenos Airesiin jalkapallon MM-matsiin concordella.

Concord ei muita gini-merkkejä tarjoillut. Säilytystilatkin olivat kapeassa putkilossa olemattomat, niin pitivät siksi vain parhaimmat merkit messissä.

Siitä lähtien olen ollut uskollinen Bombaylle 💙

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan