Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?
Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)
Kommentit (876)
Nescafe pikakahvi. Golddiggereillä on näköjään hyvä maku. Nestle on myös hyvä luotettava yhtiö joka ei pelkää tehdä joskus epämiellyttäviä päätöksiä taatakseen hyvälaatuisia tuotteita kohtuuhintaan.
Lorealin meikkivoide.
Cheddar juusto.
Terttutomaatit (Lidlin isot, makeita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yotuel hammastahna.
Samoin, se auttaa pitämään hampaat valkoisina.
Muuten:
XYZ Men vahvistava shampoo (hair & body)
Coca Cola Zero
Valio Plus Maito Rasvaton
Kevyt Becel
Presidentti Suodatinkahvi (paahtoaste 1)
Valion Hyvä suomalainen arkijuusto (1,25 kg edamia)
------------------------------------------------------------------------
Nuo ovat minulle helppoja ostoksia kaupassa, joita ei tarvitse pitkään miettiä.
Yotuelista vielä, että tajusin jossain vaiheessa, että se myös ehkäisee proppujen syntymistä kitarisoihin. Aikaisemmin mulla aina tuli niitä, mutta Yotueliin vaihtamisen jälkeen ei juurikaan. Ja aina kun olen välillä kokeillut jotain muuta, niin niitä on alkanut tulla ja hengitys alkanut haista.
Jack&Jones farkut miehille, comfort fit.
Ihmeellistä kyllä, en ole elämäni aikana mistään muualta löytänyt yhtä hyvin istuvia ja yhtä mukavan tuntuisia farkkuja. Ostan joka kerta uudet samanlaiset kun edelliset kuluneet, väriä välillä vaihtelen.
Vierailija kirjoitti:
Jack&Jones farkut miehille, comfort fit.
Ihmeellistä kyllä, en ole elämäni aikana mistään muualta löytänyt yhtä hyvin istuvia ja yhtä mukavan tuntuisia farkkuja. Ostan joka kerta uudet samanlaiset kun edelliset kuluneet, väriä välillä vaihtelen.
Sama jatkaa. Sievin miesten kävelykengät, nimi vaihtelee, ilmeisesti nykyään Sievi Veeti, mutta malli sama. Nyt on neljäs pari menossa ja käytän noita ympäri vuoden. Kuluvat loppuun noin 3 vuodessa ympäri vuoden käytössä.
Ylhäisten näkki - mikään muu näkkileipä ei vain toimi.
Edam-juustoista vain Ingmanin käy. Ketsupeista vain Heinz. Kahvi Löfbergin tummaa paahtoa tai Pelican Rougea. Vaasanin leipää en osta ollenkaan, enkä muutenkaan muovipussiin pakattuja leipiä, ainoa poikkeus on Oululaisen jälkiuunileipä. Voi-levitteistä vain Ingmariini käy. Broilerista vain se Kariniemen kahden fileen pehmeä pakkaus. Herkkumaan kurkut. Herkkumaan hillot ja muut säilykkeet. Erityisesti Herkkumaan puolukkasurvos on ainoa jota voi ajatella, muilla valmistajilla on lähinnä ylisokeroitua puolukkahyytelöä. Eineksistä vain Kokkikartano käy. Riisipiirakat ei käy kuin itsetehtyinä, kaupasta kelpaa vain perunapiirakat. Vanulaput vain Topz tai Helmi. Jogurteista Pirkan mangojogurtti tai Valion mansikka. Talouspaperi Lidlistä, se on paras laadultaan.
Rainbow sensitive (ja myös aloevera) astianpesuaine.
Ennen käytin Fairya, mutta kuluttajalehden testissä Rainbow sensitive oli voittaja ja kokeilin: on kyllä hintansa väärti.
Presidentti pj tummempi paahto. Keitän pannukahvia, eikä sitä edes kaikilta valmistajilta saa. Juhla-Mokkaa join ennen, mutta nyt se ei maistu enää millekään.
Kokkikartanon einekset, varsinkin lohikeitto. Lihakeitto ei ollut niin hyvää.
Lidlin kaurasuurimot, pienempi paketti. Puurosta tulee samettista mikrossa.
Jos asuisin Helsingissä, ostaisin aina Kamppailuleipää (Rezé leipoo, oikea nimi Campaillou). Pitääkin laittaa toive nuivalle supermarket-kauppiaalle.Tuskin toteutuu, mutta silti. Pirkkaa sen olla pitää...:/
Ruotsalainen kolmionäkkäri on herkkua. Ohutta ja rapeaa!
Natusen leipomon rieska, joka ei ole länsisuomalaisen mielestä tosin rieska. Kun meille rieska on enempi lättänä. Tämä ei ole, mutta hyvää on! Ei saa minun kotipaikalta, vaan stadiin on mentävä.
Mä olen hyvinkin uskollinen suosikkituotteilleni. Niitähän löytyy kyllä.
Fairy (vihreä), Meiran ketsuppi, Löfbergin lila, Coca cola, rexona dödö, pirkka kivennäisvesi... En mä enää jaksa.
Karhu 3 olut. Pullosta! Paras olut ikinä. Loistava etiketti. Iki-ihana on se Sauna-logo.
Karjalan evakon jälkeläisenä Karjala-olut juhlan kunniaksi!
F sininen suklaa, Elovena-kaurahiutale, Koti-sinappi...
Täältähän saa hyviä vinkkejä. Kiva jos vielä on jotain perusteluja mukana miksi juuri tämä tuote.
Itselle urtekramin käsisaippua on nykyään must, kallista se on, mutta lopetti käsieni kuivumisen seinään. Monia saippuoita olen kokeillut huonoin tuloksin.
Meikeissä olen aika tarkka, mutta muuten suurinosa meidän vakituotteista on vaan mahdollisimman yksinkertaista ainesosista tehtyjä, merkillä ei niinkään väliä.
On. Kaikki elämässä, valitsen kaiken tarkasti. En ole ihmisiä joille kelpaa mikä vaan.
Esse meikkivoide ja evolven ihonhoitotuotteet.
Valion mustikkakeitto. Muiden valmistajien mustikkakeitot on pahoja.
Ihmetyttää, miksi niitä edes tehdään. Ja kuka niistä pitää.