Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla suosikkituotteita joista olet äärimmäisen tarkka ja mikään muu ei kelpaa, niinkuin mummot kahvimerkistään?

Vierailija
26.09.2021 |

Itselläni ne ovat Snellmanin maksamakkara ja Saarioisen isot vaaleatn(en kyllä syö niitä yhdessä)

Kommentit (876)

Vierailija
261/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri oo merkillä väliä, kunhan tuote on hyvä ja edullinen. En viitsi maksaa pakkauksesta. Esim Lidlin, se marketin ja K-kaupan omat merkit on yleensä muilta ns.merkkivalmistajilta, kuten hk,pouttu, atria jne. Erona on vaan hinta.

Ainoat mistä en tingi on Pepsi Max ja lidlin ballino-ja gelatelli jäätelöt! Ja Arvid nordqvistin tummapaahtokahvit.

Tarkoitin siis s-marketin tuotteita esim "kotimaista"- merkillä myytävät

Vierailija
262/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä muitakin laadukkaita sinihomejuustoja, mutten halpiskopioita Aurasta koskaan, ellei ole ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi sellaisia joita en missään tapauksessa vapaaehtoisesti osta tai halua syödä. Kelpuutettuja tuotemerkkejä sitten enempi.

Vierailija
264/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivariini, Atria punainen lenkki, Putaan pullan Ohut ruisohut, Kylmäsen vanhan ajan sika-nautasäilyke, Sandels, Tupla. Eivät mitenkään ehdottomia, kokeilen muutakin, mutta luotettavia ja varmoja valintoja.

Lisänä Pepsi Max ja Hartwallin Vichy

Vierailija
265/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CeraVe ihonhoitotuotteet

Trinny London ja Mac meikit

English Tea Shop, Taylor’s teet

Simon Coll suklaat

Mynttisen suolakurkut

Fazer Imatran riisipiirakat

Oivariini voi & oliiviöljy

Filos jogurtit ja fetajuusto

Nomai kuukuppi

Vierailija
266/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeksi iPhone. Joskus kokeilin jotain Androidia ja hyi että en kestänyt kahta viikkoa

Vierailija
267/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy

Vierailija
268/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le Creuset ja Joseph Joseph keittiötuotteet. Kyllä mulla toki muitakin löytyy, mutta jos tarvitsen jotain uutta yleensä katsastan nuo brändit ensimmäiseksi, koska olen kokenut laadukkaiksi.

Vierailija
269/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brämhults energia smoothie, vaaleanpunainen.

Ainut missä ei ole hituloita eikä sattumia. Täysin silkinpehmeää. Tuppaa useasti olemaan lopussa kaikkialta. Otetaan vinkit vastaan jos tiedätte muita samanlaisella koostumuksella olevia kaupan smoothieita.

-

Pirkka luomu kurkkuviipaleet. Kadonnut kokonaan, miksi? Olen kokeillut vähän kaikenlaisia purkkimaustekurkkuja. Mikään ei vielä natsaa. En ole edes pysynyt kärryillä mitä kaikkia olen maistanut. Onko irtomaustekurkut etikkapöntöstä ainut vaihtoehto.

-

Rainbow Sweet chili sauce. Ainut Rainbow tuote mitä käytän. Muut makea chilikastikkeet eivät maistu yhtä lähelle rafloista saataville. Ehkä osa jopa käyttää samaa tuotetta.

Vierailija
270/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy

Oivariini (mieluiten Herkku, mutta muutkin menee)

Vierailija
271/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoista vain Sorsan kotileipomon karjalanpiirakat Liperistä kelpaa. Ei enää muut merkit, kun kerran tuohon makuun on päässyt! Vähän kalliita tosin, lähikaupassani 1,39€ kpl, mutta käsityöllä ja maulla on hintansa jonka mielellään kyllä maksan.

Vierailija
272/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yritan valikoida laadukkaimman ja ekoimman tuotteen aina. Aikaa saastakseni tarrun kaupassa sitten tuttuun pakettiin. Mutta kun tulee uutuksia saattaa vaihtua ja tulla uusi suosikki, mutta mikaan ei ole pakko.

Vierailija
273/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi, talouspaperi ja nenäliinat aina yhtä tiettyä merkkiä :)

Vierailija
274/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMS shampoo, hoitoaine, muotovaahto ja hiusvaha. Parhaat tuotteet, joita olen koskaan käyttänyt.

Vierailija
275/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kyllä muitakin laadukkaita sinihomejuustoja, mutten halpiskopioita Aurasta koskaan, ellei ole ihan pakko.

Aurajuusto on kaikkein huonoin sinihomejuusto, kaikki muut ovat parempia.

Vierailija
276/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanta

Vierailija
277/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairy

Oivariini (mieluiten Herkku, mutta muutkin menee)

Oivariini mullakin, mutta sininen, se vähempi suola ei tee siitä yhtään pahempaa. Ja mulle se on edelleen Voimariini.

Vierailija
278/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santa Marian nachot ovat ainoat oikeat

Vierailija
279/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROYAL Tsatsoulis mieto pepperoni. Oon kyllä kokeillut varmaan kaikki K- ja S- kaupoista ja Lidukasta saatavat vihreät pötköt, mutta aina palannut tuohon merkkiin.

Vierailija
280/876 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal Coco Nature valkaiseva hammastahna

Chicco D'oro - kahvipavut

Gant lakanat

Finrexin flunssalääke

Nivean sininen kosteusvoide

Le petit Marseillais - sitruunainen suihkusaippua

Pinot Gris- valkoviini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän