Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vauva vaan itkee :(

Vierailija
16.11.2014 |

Ollaan ekaa kertaa yö kahestaan kun mies on töissä. Ja vauva on nyt itkeny viimeset pari tuntia, välillä rauhottuu hetkeksi, mutta sitten se onneton itku taas alkaa. Ja mulla kans itkettää ihan älyttömästi :( Oon NIIN väsyny. Vaikka nää neljä viikkoa onki ollu ihan mahtavia vauvan kans mutta silti. Oon aivan poikki. Pakko kohta soittaa äitille, se on sanonu että saa soittaa millon vaan mutta silti se tuntuu kurjalta myöntää että ei pärjää oman vauvan kans...

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla 3 lapsellani on aina ollut itkuvaiheita pienenä, jolloin on kaikki keinot käytetty ja univelkaa vuosiksi eteenäpäin. Kylpy on usein saanut itkukierteen katkeamaan, se rentouttaa vauvaa ja saa vatsan toimimaan. Vatsavaivat ne yleensä itkettää. Samoin kuljeskeli ympäri asuntoa vauva vatsallaan kyynärvarren päällä. Unettomia öitä on tiedossa myöhemminkin, joten nuku päivisinkin jos vaan mahdollista.

Vierailija
22/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sää pärjäät ♥ Pian pääset nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö nukkumaan päivisin? Onko vauva silloinkin itkuinen?

Vierailija
24/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli poika ihan vauvana välillä vain liian väsynyt, eikä osannut nukahtaa. Miehen kanssa sitten heijattiin lakanalla uneen ja laskettiin lakanassa sänkyyn. Kokeilkaa, jos ei mikään muu auta!

Vierailija
25/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:05"]Pystytkö nukkumaan päivisin? Onko vauva silloinkin itkuinen?
[/quote]

Pystyn nukkumaan sillon paremmin. Mies juuri soitti ja sain hälle vähän purettua pahaa oloa. Onneksi soitim äitille, mies olisi muuten yrittänyt väen vängällä tulla kotiin.

Vierailija
26/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Vierailija
27/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ♥

Vierailija
28/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki, kannattaa kokeilla: mulla oli pari päivää päällä ollut t-paita, jonka tuttu kätilö kehoitti laittamaan vauvan viereen. Meillä ainakin rauhoitti hetkeksi, kun vauva tuntee äidin hajun.

Vierailija
29/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:19"]Pieni vinkki, kannattaa kokeilla: mulla oli pari päivää päällä ollut t-paita, jonka tuttu kätilö kehoitti laittamaan vauvan viereen. Meillä ainakin rauhoitti hetkeksi, kun vauva tuntee äidin hajun.
[/quote]

Liekö minun vauva edes minun hajusta rauhottuisi. Tuntuu tällä hetkellä inhoavan minua :(

Vierailija
30/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, täällä valvon miehen ja vauvan kanssa, baby ei suostu nukkumaan..

Vierailija
31/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:05"]Pystytkö nukkumaan päivisin? Onko vauva silloinkin itkuinen? [/quote] Pystyn nukkumaan sillon paremmin. Mies juuri soitti ja sain hälle vähän purettua pahaa oloa. Onneksi soitim äitille, mies olisi muuten yrittänyt väen vängällä tulla kotiin.

[/quote]

Onpas sulla ihana mies kun tulisi kesken töiden kotiin! Hienoa, ettei jätä sinua ihan yksin vauvan kanssa. Se on jo paljon =)

Vierailija
32/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo katoin että miten tämmösestä ketjusta on voitu viestejä poistella, mut siellähän on nro 19 x4

Vierailija
33/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ihana äiti!

Vierailija
34/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se siitä! itsellä täällä kuusi viikkoinen, jonka kanssa valvotaan joka yö enemmän tai vähemmän. pari ekaa valvottua yötä itkuisen vauvan kanssa oli musertavia, mutta nyt kun siihen on vähän tottunut, niin osaa jo alistuneesti ottaa rennommin, koska ei tää ikuisuuksia kestä, sillä a) kyllä se jossain vaiheessa huutoonsa nukahtaa b) viimeistään teini-iässä se nukahtaa itsenäisesti ilman raivokasta itkua.

Vierailija
36/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapalointiakin kannattaa kokeilla pienellä vauvalla. Tuo turvaa ja lämpöä. Itse kapaloin aikoinaan itkuista poikavauvaa ja sylissä keinuttelin uneen niin lukemattomat kerrat. Toisinaan väsyttää kuollakseen, mutta siitäkin selviää ja aika kultaa muistot. Paljon onnea ja voimia teille.

Vierailija
37/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin 33 vahingossa, yläpeukku piti tulla!

Vierailija
38/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/55 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on varmaan jo ohi mutta tulevaa ajatellen voisit vaikka kysyä vielä kerran äidiltäsi että onko ok jos soitan sinut yöllä apuun? Jos äitis on et ilman muuta saat soittaa, niin ensi kerralla sinun voi olla helpompi soittaa äidillesi. Kannattaa pyytää apua ja kyllä sä pärjäät vauvasi kanssa, mut pakko sunkin on nukkua välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi