Onko pakko panna jos ei taho?
Nii, onko? Jos ei yhtään huvita, vaan pakoilee yömyöhään, ettei vaan tarvis. Ja tulee kiukkuiseksi siitä, kun toinen olis vaatimassa. Miksi sitä täytyy harrastaa? En vaan ymmärrä.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:34"] Pitääkö tässä ryhtyä eroa puuhaamaan, että sais olla rauhassa? [/quote] Miksi olet edes alkanut seurustelemaan? Olet kyllä itsekäs ihminen [/quote] Olenko minä sen itsekkäämpi kuin se, joka sitä seksiä vaatii? Tätä juuri ajan takaa. Silloin 17 v sitten, kun aloin seurustella, sitä teki useinkin mieli. Ap
[/quote]
Kyllä, sinä olet erittäin itsekäs. Parisuhteessa ollaan sen takia kun rakastetaan sitä toista, ja se rakkaus näkyy fyysisesti rakasteluna. Jos seksiä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, on vain ystävyyssuhde, kaverisuhde, sukulaissuhde... Rakasteluhalut on suoraan verrannollisia rakkauteen.
Meillä on kaksi lasta, 4v. Ja 2kk. Seksiä noin kaksi kertaa viikossa. Vaikka olemme saaneet lapsia ja elämä on erilaista emme ole pariskuntana muuttuneet. Toki lapset tulevat aina edellä ja arki on erilaista. Kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta olemme edelleen yhtä rakastuneita. Arkemme on hauskaa ja seesteistä. Touhuamme paljon porukalla ja pyrimme myös joskus viettämään laatuaikaa kaksin. Mies on yrittäjä ja minä tietty nyt töistä äitiyslomalla kun nuorempi noin pieni. Mies siis töissä ja minä hoidan kotia. Seksiä harrastanne ihan normaaleina arki- tai vloppuiltoina kun lapset ovat nukkumassa. Sitä ei kenenkään kyllä tarvi kinua, koska molemmat haluavat ja rakastavat toisiaan. Aikaa olisi seksiin vaikka joka ilta, kun lapset menee aina ennen meitä nukkumaan tietty. Aika käytetään olemiseen, katsotaan telkkua, jutellaan, suunnitellaan tulevia juttuja, pidetään hyvästä ja parina iltana viikossa seksiä. Mielestäni seksi kuuluu osana rakastavaan parisuhteeseen, oltiin sitten vanhempia tai ei tai oli ruuhkavuodet tai ei. Kun pohja on kunnossa ei normaali arki ole kamalaa suorittamista.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:33"]
Jätät varmaan roskatkin viemättä kun ei huvita. Ja siivoamatta ja pyykkäämättä. Kauppakin ihan tylsä juttu. Ja jos toinen kaipaa huomiota niin ei tietenkään tarvitse sitä antaa. Miten vaikeaa se muka on vaikka käyttää vartti parin päivän välein toisen tyytyväisyyteen?
[/quote]
Mä taas mielelläni jätän kaiken tuon paskan tekemättä ja nautin seksistä mieheni kanssa joka päivä. meillä on ollut hemmetin hyvä parisuhde sen 20 vuotta ja vähän ruokoton koti.
Eihän kotityöt ja seksi ole missään tapauksessa toisiaan eliminoiva voima. :D Olettehan te nyt hupsuja. Kaikki hoituu YHDESSÄ.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:34"] Pitääkö tässä ryhtyä eroa puuhaamaan, että sais olla rauhassa? [/quote] Miksi olet edes alkanut seurustelemaan? Olet kyllä itsekäs ihminen [/quote] Olenko minä sen itsekkäämpi kuin se, joka sitä seksiä vaatii? Tätä juuri ajan takaa. Silloin 17 v sitten, kun aloin seurustella, sitä teki useinkin mieli. Ap
[/quote]
Kyllä, sinä olet erittäin itsekäs. Parisuhteessa ollaan sen takia kun rakastetaan sitä toista, ja se rakkaus näkyy fyysisesti rakasteluna. Jos seksiä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, on vain ystävyyssuhde, kaverisuhde, sukulaissuhde... Rakasteluhalut on suoraan verrannollisia rakkauteen.
[/quote]
Eikö arki ja pitkä suhde (17 v) väistämättä vähennä haluja? Saattaa mulla tehdä muutaman kerran vuodessa mieli... Ja seksiä meillä on nyt harrastettu kuitenkin säännöllisesti, vaikka se on imetyksen vuoksi ollut epämiellyttävää.
[/quote]
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Se on sen tärkein osa.
On normaalia haluta seksiä. Sitä on myös oikeus vaatia parisuhteessa
[/quote]
Oletko käynyt lääkärissä ja terapeutilla selvittämässä haluttomuutesi syytä? Mitä he neuvoivat ja noudatitko ohjeita? Oletko keskustellut asiasta miehesi kanssa yhtään kertaa?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:06"]
Ja toinen juttu on se, että miten voi haluta panna vastentahtoisen kanssa? En ymmärrä... Eikö se ole nöyryyttävää? Ap
[/quote]
Juuri sitä se on. Ja kun sinä et halua muuta kuin nöyryyttää häntä, niin kyllä siinä rakkaus loppuu aika pian, toivottavasti älyätte erota ennenkuin mies on katkera ja elämänhalunsa menettänyt luuseri joka voi sitten joku kaunis päivä napsahtaa...
[/quote]
Todennäköisesti noin siinä menee. Moni mies vaan odottaa ja odottaa että koska vaimoa taas haluttaisi. Samalla tuhoaa oman elämänsä, katkeroituu ja suuttuu.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:06"] Ja toinen juttu on se, että miten voi haluta panna vastentahtoisen kanssa? En ymmärrä... Eikö se ole nöyryyttävää? Ap [/quote] Juuri sitä se on. Ja kun sinä et halua muuta kuin nöyryyttää häntä, niin kyllä siinä rakkaus loppuu aika pian, toivottavasti älyätte erota ennenkuin mies on katkera ja elämänhalunsa menettänyt luuseri joka voi sitten joku kaunis päivä napsahtaa... [/quote] Sääliksi häntä kyllä käykin... en silti voi haluilleni mitään. Plaah..
[/quote]
Juuri sinä niille voit.
ei ole pitää sopia päivät minua panettaa haluan keskustella naisen kanssa
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:55"] [quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:34"] Pitääkö tässä ryhtyä eroa puuhaamaan, että sais olla rauhassa? [/quote] Miksi olet edes alkanut seurustelemaan? Olet kyllä itsekäs ihminen [/quote] Olenko minä sen itsekkäämpi kuin se, joka sitä seksiä vaatii? Tätä juuri ajan takaa. Silloin 17 v sitten, kun aloin seurustella, sitä teki useinkin mieli. Ap [/quote] Kyllä, sinä olet erittäin itsekäs. Parisuhteessa ollaan sen takia kun rakastetaan sitä toista, ja se rakkaus näkyy fyysisesti rakasteluna. Jos seksiä ei ole, ei ole parisuhdettakaan, on vain ystävyyssuhde, kaverisuhde, sukulaissuhde... Rakasteluhalut on suoraan verrannollisia rakkauteen. [/quote] Eikö arki ja pitkä suhde (17 v) väistämättä vähennä haluja? Saattaa mulla tehdä muutaman kerran vuodessa mieli... Ja seksiä meillä on nyt harrastettu kuitenkin säännöllisesti, vaikka se on imetyksen vuoksi ollut epämiellyttävää.
[/quote]
Halut ei todellakaan vähene jos toista rakastaa vaan päinvastoin
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 02:00"]
Meillä on kaksi lasta, 4v. Ja 2kk. Seksiä noin kaksi kertaa viikossa. Vaikka olemme saaneet lapsia ja elämä on erilaista emme ole pariskuntana muuttuneet. Toki lapset tulevat aina edellä ja arki on erilaista. Kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta olemme edelleen yhtä rakastuneita. Arkemme on hauskaa ja seesteistä. Touhuamme paljon porukalla ja pyrimme myös joskus viettämään laatuaikaa kaksin. Mies on yrittäjä ja minä tietty nyt töistä äitiyslomalla kun nuorempi noin pieni. Mies siis töissä ja minä hoidan kotia. Seksiä harrastanne ihan normaaleina arki- tai vloppuiltoina kun lapset ovat nukkumassa. Sitä ei kenenkään kyllä tarvi kinua, koska molemmat haluavat ja rakastavat toisiaan. Aikaa olisi seksiin vaikka joka ilta, kun lapset menee aina ennen meitä nukkumaan tietty. Aika käytetään olemiseen, katsotaan telkkua, jutellaan, suunnitellaan tulevia juttuja, pidetään hyvästä ja parina iltana viikossa seksiä. Mielestäni seksi kuuluu osana rakastavaan parisuhteeseen, oltiin sitten vanhempia tai ei tai oli ruuhkavuodet tai ei. Kun pohja on kunnossa ei normaali arki ole kamalaa suorittamista.
[/quote]
Meillä samanlaista :) Tosin lapsia neljä ja minäkin olen ehtinyt palaamaan työelämään. Nuorin on nyt vähän päälle 1v.
10v yhdessä ja edelleen halutaan toisiamme :) Ei niin usein "ehditä" harrastamaan kuin halua olisi, mutta useamman kerran viikossa :)
Meilläkin mies on yrittäjä ja minä olen nykyään ulkopuolisella töissä :) Ehdin olla kotiäitinä useamman vuoden :)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:16"]
20 ja 21: kiitos! Näinhän järkevä ihminen tekee. Alkoi vaan nyppiä näin keskellä yötä. En voi nyt herättää miestä keskustelemaan, ettei alkaisi vonkaamaan ;) Mutta vakavasti, kyllä tästä avautumisesta oli apua :)
[/quote]
Jos se saa teidät keskustelemaan asiasta niin hyvä. Suurin osa ongelmista tulee siitä että asioista ei keskustella. Kun ei keskustella niin ei ole mitään saumaa ratkaista niitä ongelmia ja tilanne jatkuu jatkuu jatkuu...
[/quote]
Mitä se auttaa? AP ei halua seksiä koskaan. Miten keskustelu sitä muuttaa?
[/quote]
1) ap tiedostaa että asia oikeasti voi johtaa eroon ja käy lääkärissä & terapiassa selvittämässä haluttomuuden syytä. Nythän kuullostaa siltä, että ap kokee haluttomuuden normaalitilana ja normaalisti seksiä haluavan miehensä ongelmana vaikka ongelma olikin hänessä itsessään.
2) miehelle selviää, että ap ei ole kahdeksaan vuoteen oikeasti kertaakaan halunnut seksiä eikä tule sitä jatkossakaan haluamaan. Mies voi ottaa esille tuon ykköskohdan ja yhdessä voidaan yrittää löytää muuta ratkaisua seksielämän suhteen. Kuten esimerkiksi luvallisia sivusuhteita sen sijaan että petettäisiin.
3) molemmat huomaavat, että parisuhteesta ei ole enää jäljellä rakkautta eikä kunnioitusta. Keskustelu ei muuta tilannetta mutta sen jälkeen itseään ei enää voi asian suhteen pettää.
AP onko sun mies kirjoittanut Seksi-palstalle siihen ketjuun, jonka otsikko on jotakin että miten isät pärjäilee puutteessa tms.? KYLLÄ, jos monta vuotta olet ollut tuollainen niin kyllä pitää tehdä jotain. Ei pidä antaa vastentahtoisesti koska KYLLÄ se on nöyryyttävää eikä ole sitä mitä miehesi haluaa. Samoin on nöyryyttävää joutua vonkaamaan! Annat halukkaasti ja rakkaudella, jos et pysty siihen niin kiireesti jotakin ratkaisua asiaan. Ei sulla varmasti seksihalut pakoilemalla ja välttelemällä mihinkään palaudukaan, pakkohan sun on aktiivisesti itse ajateltava seksiä ja kiihottavia asioita ja sellaista, että ne palaa.
Jos suostut nyt kerran viikoss seksiin vongattuna, niin ehdotapa miehelle että lupaat SINUN ALOITTEESTA HALUKASTA seksiä kerran viikossa ja vaikka yksi suihinotto sinun aloitteesta, sillä ehdolla, että mies ei vonkaa eikä tee aloitteita. Miehen ei ole helppoa luottaa että pidät sanasi etkä yritä jotenkin huijata häntä, koska SEKSI ON SILLE TÄRKEÄÄ ja se pelkää ehkä kuollakseen että se loppuu kokonaan. Mutta selitä että teet selvän aloitteen vähintään kerran viikossa ja muuna aikana toivot että mies halailee tms, mutta ilman että yrittää johdatella tilannetta seksiin. Näin mies ei joudu matelemaan ja pettymään, seksiä on samanverran kuin tähänkin asti, sinä saat halauksia ilman vonkaamista, saat halata ilman että se tulkitaan väärin, saat olla rauhassa seksiehdotuksilta, harrastat seksiä sinulle sopivana aikana, ja kun joudut miettimään milloin ja miten teet aloitteen ja saatat joutua viettelemään miehen jos hän ei juuri sillä hetkellä olekaan valmis, alat ajatella seksiä enemmän ja haluilla on mahdollisuus herätä. Suosittelen että jos saat miehen suostumaan luopumaan aloiteyrityksistä, teet itse aloitteen heti seuraavana päivänä etkä odotuta miestä 7 vuorokautta. Ja sitten oikeasti yrität olla mukana sinä hommassa ja nauttia naisellisuudestasi. Jos et saa niin et saa,ei tarvitse laueta että voi toisen suureksi iloksi seksiä harrastaa.
Tavallaan tiedän kyllä mistä tämä johtuu. Halailut ja suukottelut on myös jääneet pois, välttelen niitäkin, ettei tulkittais seksiaikeiksi... Jolloin entistä vähemmän tekee mieli ja tadaa, noidankehä on valmis. Kai sitä pitäis oikeesti keskustella päiväsaikaan ja sopia pelisäännöt.
AP onko sun mies kirjoittanut Seksi-palstalle siihen ketjuun, jonka otsikko on jotakin että miten isät pärjäilee puutteessa tms.? KYLLÄ, jos monta vuotta olet ollut tuollainen niin kyllä pitää tehdä jotain. Ei pidä antaa vastentahtoisesti koska KYLLÄ se on nöyryyttävää eikä ole sitä mitä miehesi haluaa. Samoin on nöyryyttävää joutua vonkaamaan! Annat halukkaasti ja rakkaudella, jos et pysty siihen niin kiireesti jotakin ratkaisua asiaan. Ei sulla varmasti seksihalut pakoilemalla ja välttelemällä mihinkään palaudukaan, pakkohan sun on aktiivisesti itse ajateltava seksiä ja kiihottavia asioita ja sellaista, että ne palaa.
Jos suostut nyt kerran viikoss seksiin vongattuna, niin ehdotapa miehelle että lupaat SINUN ALOITTEESTA HALUKASTA seksiä kerran viikossa ja vaikka yksi suihinotto sinun aloitteesta, sillä ehdolla, että mies ei vonkaa eikä tee aloitteita. Miehen ei ole helppoa luottaa että pidät sanasi etkä yritä jotenkin huijata häntä, koska SEKSI ON SILLE TÄRKEÄÄ ja se pelkää ehkä kuollakseen että se loppuu kokonaan. Mutta selitä että teet selvän aloitteen vähintään kerran viikossa ja muuna aikana toivot että mies halailee tms, mutta ilman että yrittää johdatella tilannetta seksiin. Näin mies ei joudu matelemaan ja pettymään, seksiä on samanverran kuin tähänkin asti, sinä saat halauksia ilman vonkaamista, saat halata ilman että se tulkitaan väärin, saat olla rauhassa seksiehdotuksilta, harrastat seksiä sinulle sopivana aikana, ja kun joudut miettimään milloin ja miten teet aloitteen ja saatat joutua viettelemään miehen jos hän ei juuri sillä hetkellä olekaan valmis, alat ajatella seksiä enemmän ja haluilla on mahdollisuus herätä. Suosittelen että jos saat miehen suostumaan luopumaan aloiteyrityksistä, teet itse aloitteen heti seuraavana päivänä etkä odotuta miestä 7 vuorokautta. Ja sitten oikeasti yrität olla mukana sinä hommassa ja nauttia naisellisuudestasi. Jos et saa niin et saa,ei tarvitse laueta että voi toisen suureksi iloksi seksiä harrastaa.
Ei tietenkään ole.
PS. Tämän ketjun otsikko sai mieleen sen Jope Ruonansuun kappaleen, "Pakollinen joulu"
Onko pakko kirjoittaa AV:lle vaikkei taho?
Mie en ainakkaa rupee AV:lle raapustamaan! Mie en taho! Minulla on oikkeeki elämä! Mie lähen lätkimään AV:ltä, lähtee mukaan kuka lähtee! Terve! :)
Uskomatonta, miten tällaisella palstalla voi saada kimmokkeen pyrkiä muuttamaan tilannetta ihan vaan hetken ärsytyksestä heitetyllä aloitteella ♡
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:06"]
Ja toinen juttu on se, että miten voi haluta panna vastentahtoisen kanssa? En ymmärrä... Eikö se ole nöyryyttävää? Ap
[/quote]
Juuri sitä se on. Ja kun sinä et halua muuta kuin nöyryyttää häntä, niin kyllä siinä rakkaus loppuu aika pian, toivottavasti älyätte erota ennenkuin mies on katkera ja elämänhalunsa menettänyt luuseri joka voi sitten joku kaunis päivä napsahtaa...
[/quote]
Sääliksi häntä kyllä käykin... en silti voi haluilleni mitään. Plaah..