Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko panna jos ei taho?

Vierailija
16.11.2014 |

Nii, onko? Jos ei yhtään huvita, vaan pakoilee yömyöhään, ettei vaan tarvis. Ja tulee kiukkuiseksi siitä, kun toinen olis vaatimassa. Miksi sitä täytyy harrastaa? En vaan ymmärrä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:52"]

Sitä justiin, että onko se miesten vietti nyt semmonen sitten, että on pakko suostu tämmöiseen "hyväksikäyttöön" ihan vaan toisen mieliks? Hyvä mieli siitä tulee vaan sen takia, että tietää saavansa olla viikon taas rauhassa. En uskalla halaillakaan, kun se heti käsitetään niin, että nyt siltä ehkä sais. Ärsyttää!! Ap

[/quote]Sama tilanne. Eri syystä vaan. Vaihdevuodet alkaneet ja hormoonit lakanneet toimimasta. Tekee yhtäpaljon mieli kuin lapsena kun hormoonitoiminta ei vielä ollut alkanut, eli ei yhtään. Metriä lähemmäksi miestä ei uskalla mennä, koska heti luulee, että nyt....Josjus just sen takia kärsii, että sais vähän aikaa olla rauhassa, mutta hyväksikäytetty olo jää. Mies lähinnä tyhjentää itsensä.

[/quote]

No mitä luulet, mikä teidän tulevaisuus on? Miksi roikutte yhdessä?

Vierailija
2/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikee sanoo EI?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu. Vonkaa silti.

Vierailija
5/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät varmaan roskatkin viemättä kun ei huvita. Ja siivoamatta ja pyykkäämättä. Kauppakin ihan tylsä juttu. Ja jos toinen kaipaa huomiota niin ei tietenkään tarvitse sitä antaa.
Miten vaikeaa se muka on vaikka käyttää vartti parin päivän välein toisen tyytyväisyyteen?

Vierailija
6/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä ryhtyä eroa puuhaamaan, että sais olla rauhassa?

Vierailija
7/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:32"]

On sanottu. Vonkaa silti.

[/quote]

Pistä sille jotain aikuisviihdettä pyörimään.

Vierailija
8/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:33"]Jätät varmaan roskatkin viemättä kun ei huvita. Ja siivoamatta ja pyykkäämättä. Kauppakin ihan tylsä juttu. Ja jos toinen kaipaa huomiota niin ei tietenkään tarvitse sitä antaa.
Miten vaikeaa se muka on vaikka käyttää vartti parin päivän välein toisen tyytyväisyyteen?
[/quote]
Musta kotityöt on kivoja, näkee kättensä jäljen. Ja jos jätän pyykkäämättä, ei ne vaatteet sieltä tulee pesupuuhiin vonkaamaan. Oottavat kiltisti.

Vierailija
9/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut nolla, imetyksen jäljiltä hormonit vielä sekaisin ja seksi epämiellyttävää vaikka kuinka ruikkisit liukkarin kanssa. Lapset tappelee kaiken päivää ja töissä kiire. Pane siinä sitten.

Vierailija
10/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt hei...  jos haluu saada, on pakko antaa.

Vierailija
11/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:33"]

Jätät varmaan roskatkin viemättä kun ei huvita. Ja siivoamatta ja pyykkäämättä. Kauppakin ihan tylsä juttu. Ja jos toinen kaipaa huomiota niin ei tietenkään tarvitse sitä antaa. Miten vaikeaa se muka on vaikka käyttää vartti parin päivän välein toisen tyytyväisyyteen?

[/quote]

Ensinnäkään panoon ei mene varttia vaan paljon enemmän aikaa. Toisekseen, miten luulet että yhdyntä onnistuu jos ei ole kiihoittunut ja märkä? Kolmanneksi kai tajuat että jos kiihottumatta ja kuivana panee, voi saada vulvodynian? Sittenpä ei välttämättä panna enää koskaan.

Vierailija
12/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja ei. jos oot jo luvannu pillua, niin sitten sitä pitää antaa. jos et ole, niin pidä saharasi vaan saharana ja kaverisi käy paneen jotain muuta sitten. et oo mitenkään niin speciaali, ihan vaikka olisit mikäkin jennifer lopes, ettei mies hakis sen tarvitsemansa pillun jostain muualta. Näinhän se breikki tulee lopulta aina nille jenniferin panijoillekin, kyyti loppuu - haetaan muualta ja sitten jenniferi antaa pakit.

Vierailija
13/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni Fleshlightin ja pari erlaista osaa, pylly ja pimmpi =D
Ihan tyytyväinen hän on (vaikka mieluummin olisi mun kanssa mutta ymmärtää kyllä että seksi ei ole nyt kovin korkealla tärkesjärjestyksessa kun olen viimeiset viisi viikkoa oksennellut raskauden takia), kun minä olen mennyt nukkumaan hän katselee jotain aikuisviihdettä ja tulee sitten silittämään mun selkää. 

Vierailija
14/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä justiin, että onko se miesten vietti nyt semmonen sitten, että on pakko suostu tämmöiseen "hyväksikäyttöön" ihan vaan toisen mieliks? Hyvä mieli siitä tulee vaan sen takia, että tietää saavansa olla viikon taas rauhassa. En uskalla halaillakaan, kun se heti käsitetään niin, että nyt siltä ehkä sais. Ärsyttää!!

Ap

Vierailija
15/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:50"]Ostin miehelleni Fleshlightin ja pari erlaista osaa, pylly ja pimmpi =D
Ihan tyytyväinen hän on (vaikka mieluummin olisi mun kanssa mutta ymmärtää kyllä että seksi ei ole nyt kovin korkealla tärkesjärjestyksessa kun olen viimeiset viisi viikkoa oksennellut raskauden takia), kun minä olen mennyt nukkumaan hän katselee jotain aikuisviihdettä ja tulee sitten silittämään mun selkää. 
[/quote]

Pimppi? Lapsen alapää on pimppi..

Vierailija
16/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko, sillä vain sellaista seksiä harrastetaan jota molemmat tahtovat. Mutta jos poikkeustilanne eli tahtomattomuus muuttuu normaalitilanteeksi niin se ei lupaa hyvää suhteen jatkon kannalta. Seksi kun on hyvin tärkeä parisuhteita koossa pitävä tekijä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/voiko_seksin_harrastamisen_lopettaa_jos_kumpikin_niin_haluaa_seksiguru_varoittaa

Vierailija
17/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko muka harvinaista? Kaikki muutko paneskelee ihan alvariinsa? Silloin, kun en imetä, saan yleensä orgasmin joka kerta, mutta ihan hyvin tulisin toimeen ilman sitä vaikka pari kuukautta.
Ap

Vierailija
18/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:50"]

Ostin miehelleni Fleshlightin ja pari erlaista osaa, pylly ja pimmpi =D

[/quote]

Ääni tälle. Vaan olenpa nähnyt täällä oltavan mustasukkaisia miesten seksileluillekin silloin, kun seksi ei itselle kelpaa. Pitäisi ymmärtää se, että omien seksihalujen hiipuminen ei automaattisesti tarkoita puolison seksihalujen hiipumista. Ja kun puolisolla ne halut edelleen on niin seksihalujen erisuuruudesta seuraa väistämättä yhteinen ongelma, joka tavalla tai toisella on ratkaistava. Tai sitten se ongelma ratkaisee itse itsensä hallitsemattomalla tavalla vieraantumisena, riitelynä, uskottomuutena ja/tai erona. 

Vierailija
19/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kahdessa viikossa on sellainen, johon voisin asennoitua, kerta viikkoon on liian usein juuri nyt... Miten usein muut ruuhkavuotiset panee?
Ap

Vierailija
20/73 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen juttu on se, että miten voi haluta panna vastentahtoisen kanssa? En ymmärrä... Eikö se ole nöyryyttävää?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi