Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23-vuotias neitsyt

Vierailija
15.11.2014 |

Taustalla ei ole mitään uskonnollista syytä. Syynä ei myöskään ole mitään epävarmuutta kropasta. Käyn jumpassa ja lenkillä pari kertaa viikossa ja olen 170cm/55kg. Luonnollisesti tissejäkään ei ole raskaudet pilanneet. Tilaisuuksia on kyllä ollut mutta ikinä en ole kokenu tuntevani miestä tarpeeksi hyvin. Asia tuntuu nyt vaan jo nololta kertoa mahdolliselle seksikumppanille. Tekisi mieli mennä jonnekki suomi24 palstalle ja pyytää siellä vaan jotakuta viemään mun neitsyys. Kohtalontovereita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on nuori nainen jos sattuu saunaan yhtä aikaa miehen kanssa , vaikka nusitavaksi jo ,ei  aina saakaan   joskus voi ollas vaan on saatavanna joskus voi olla ,että saankin.Usein on Lapinreisuilla satunut  samaan  saunmaan  elimet paljaana ,sioellä ,kun on yhteissaunoja.Missä voit käydä yhtä aikaa miehet ja naiset ,vaikka siellä on ,noin 10 henkeä en ole nähnyt ketään yhdynnässä.Yhden keran oli ikaalisissa 2 miestä jotka olivat niitä miehiä toisella oli pienet elimet ja toisella suiuret....... Voisin nussia sinut jos niin sovitaan ensin pitäisi olla muutamia kertoja että tutustutaan ,lähtisimme tyhältä pöydältä jos tätä sanaa käytetään.Missä tavataan sitä pitää suunitella.Olen päijät-Hämestä olen panut  vähän vanhempiakin n. 55 vv tiukat kyllä sieltä ei häpeä 20 sellelekään.Meidän tulee nähdä' sen verran tutuja pitää olla.Älä huolestu Juhanus on tulossa ja paljon on mahdolisuuksikin edessä päin.Hyvä olisi vähän sunitella ei ihan kenenkanssa tahaansa kanata pyrkiä nusimaan jos myös haluat isään tarkemin tutustua,on heti alkuunsa hyvä tutustua myös tarkemin häneen.Ettet jää yksin kapalon kanssa tanssimaan ..koilas2

Vierailija
22/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tossa iässä neitsyys alkaa jo olla taakka. Eka kerta on aina jännittävää. Itse olen aina ollut vähän epäsuosittu miesten keskuudessa niin piti vaan hammasta purren hankkiutua neitsyydestä eroon 20 vuotiaana. Jotenkin ajattelin että kyllä se ihana mies vielä jostakin tulee mutta eipä tullut. Neitsyys oli niin suuri taakka että onneksi hankkiuduin siitä eroon. Seksuaalinen olen aina ollut siinä mielessä että olen paljon itsetyydyttänyt ja haluja on. Miesten kanssa vaan natsaa tosi harvoin ja mua ei kuitenkaan niin hirveästi kiinnosta seksi muiden kanssa että lähtisin sitä esim baarista hakemaan. Naisten on kyllä helpompi saada vain seksiseuraa joten jos haluat neitsyydestä eroon niin se varmaan kyllä onnistuu. Mun kokemuksen mukaan miehet ei todellakaan erityisemmin arvosta neitsyitä vaan pikemminkin ajattelee että neitsyet on estoisia. Hyvin yleistä on ajatella että neitsyet ei oo seksistä ollenkaan kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö etsit?

m53

Vierailija
24/24 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset