Olen 23-vuotias neitsyt
Taustalla ei ole mitään uskonnollista syytä. Syynä ei myöskään ole mitään epävarmuutta kropasta. Käyn jumpassa ja lenkillä pari kertaa viikossa ja olen 170cm/55kg. Luonnollisesti tissejäkään ei ole raskaudet pilanneet. Tilaisuuksia on kyllä ollut mutta ikinä en ole kokenu tuntevani miestä tarpeeksi hyvin. Asia tuntuu nyt vaan jo nololta kertoa mahdolliselle seksikumppanille. Tekisi mieli mennä jonnekki suomi24 palstalle ja pyytää siellä vaan jotakuta viemään mun neitsyys. Kohtalontovereita?
Kommentit (24)
Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut! Mitat vaan eivät olleet noin hyvät, vaan 166/66 ;) Ensimmäinen kertani oli kun olin vähän päälle 23-vuotias. Ja mitään uskonnollista ei tosiaan taustalla. Ei vaan natsannut kenenkään miehen kanssa niin, että olisin halunnut seksiä heidän kanssaan. Se jotain jäi uupumaan. No vähän ennen 23-vuotispäivääni tapasin mieheni. Hänen kanssaan oli sitten ensimmäinen kerta. Yhä ollaan yhdessä 15 vuotta myöhemmin.
Ja mieheni yllättyi totaalisesti kun kerroin olevani neitsyt. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sitten olevansa ylpeä siitä, että haluan hänen olevan ensimmäiseni. Ei ollut noloa hänen mielestään vaikka niin vähän pelkäsin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:59"]Hyvä provo. Onko tämä niitä " tee yksi aloitus päivässä" aloitus.
T:Milla
[/quote]
Ilmeisesti oon niin vanha neitsyt että mua pidetään provona. Ai ku kiva.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:00"]Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut! Mitat vaan eivät olleet noin hyvät, vaan 166/66 ;) Ensimmäinen kertani oli kun olin vähän päälle 23-vuotias. Ja mitään uskonnollista ei tosiaan taustalla. Ei vaan natsannut kenenkään miehen kanssa niin, että olisin halunnut seksiä heidän kanssaan. Se jotain jäi uupumaan. No vähän ennen 23-vuotispäivääni tapasin mieheni. Hänen kanssaan oli sitten ensimmäinen kerta. Yhä ollaan yhdessä 15 vuotta myöhemmin.
Ja mieheni yllättyi totaalisesti kun kerroin olevani neitsyt. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi sitten olevansa ylpeä siitä, että haluan hänen olevan ensimmäiseni. Ei ollut noloa hänen mielestään vaikka niin vähän pelkäsin.
[/quote]
Hei aivan ihana kuulla! Mulla pelottaa että sitten ku se sopiva mies löytyy niin hän nauraa päin naamaa.
Mulla oli vähän samanlaisia ajatuksia 21-vuotiaana. Netistä et varmaan kovin hyvää seuraa saa. Kokeile tinderiä, jos sille tielle lähdet. Älä todellakaan pidä kiirettä ja ota ensimmäistä vastaantulevaa (mitä itse melkein tein). Kun tapaat miehiä, niin joku lopulta on sopiva, jos pelkkää seksiä tahdot. Minä olisin halunnut toisen kokemattoman, mutta hätäilin ja sitten puolen vuoden päästä olisinkin tavannut täydellisen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:02"]Mulla oli vähän samanlaisia ajatuksia 21-vuotiaana. Netistä et varmaan kovin hyvää seuraa saa. Kokeile tinderiä, jos sille tielle lähdet. Älä todellakaan pidä kiirettä ja ota ensimmäistä vastaantulevaa (mitä itse melkein tein). Kun tapaat miehiä, niin joku lopulta on sopiva, jos pelkkää seksiä tahdot. Minä olisin halunnut toisen kokemattoman, mutta hätäilin ja sitten puolen vuoden päästä olisinkin tavannut täydellisen.
[/quote]
Mää haluaisin just jonku kokeneen joka ei sähläis. Sais asian altapois nopeesti (Tai ehkä jos nopeutta kaipaa niin pitäs ottaa joku kokematon)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:02"]Mulla oli vähän samanlaisia ajatuksia 21-vuotiaana. Netistä et varmaan kovin hyvää seuraa saa. Kokeile tinderiä, jos sille tielle lähdet. Älä todellakaan pidä kiirettä ja ota ensimmäistä vastaantulevaa (mitä itse melkein tein). Kun tapaat miehiä, niin joku lopulta on sopiva, jos pelkkää seksiä tahdot. Minä olisin halunnut toisen kokemattoman, mutta hätäilin ja sitten puolen vuoden päästä olisinkin tavannut täydellisen. [/quote] Mää haluaisin just jonku kokeneen joka ei sähläis. Sais asian altapois nopeesti (Tai ehkä jos nopeutta kaipaa niin pitäs ottaa joku kokematon)
[/quote]
Ajattelet liian stereotyyppisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:02"]Mulla oli vähän samanlaisia ajatuksia 21-vuotiaana. Netistä et varmaan kovin hyvää seuraa saa. Kokeile tinderiä, jos sille tielle lähdet. Älä todellakaan pidä kiirettä ja ota ensimmäistä vastaantulevaa (mitä itse melkein tein). Kun tapaat miehiä, niin joku lopulta on sopiva, jos pelkkää seksiä tahdot. Minä olisin halunnut toisen kokemattoman, mutta hätäilin ja sitten puolen vuoden päästä olisinkin tavannut täydellisen. [/quote] Mää haluaisin just jonku kokeneen joka ei sähläis. Sais asian altapois nopeesti (Tai ehkä jos nopeutta kaipaa niin pitäs ottaa joku kokematon)
[/quote]
Ajattelet liian stereotyyppisesti.
[/quote]
Kokemattomana helppo ajatella niin.
Jaa... no minä olin 26 v... "Se ensimmäinen" oli myös melkoisen otettu, kun asiasta kerroin. Eikä todellakaan ollut mikään pitkäaikainen poikaystävä, mutta kaveri muuten tiesi mitä oli tekemässä ja sai mut luottamaan ja rentoutumaan. Vaikka olikin ihan uusi tuttavuus, kokemus oli oikein hyvä (vaikka sattuikin hitosti). Päivääkään en ole katunut.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:08"]Jaa... no minä olin 26 v... "Se ensimmäinen" oli myös melkoisen otettu, kun asiasta kerroin. Eikä todellakaan ollut mikään pitkäaikainen poikaystävä, mutta kaveri muuten tiesi mitä oli tekemässä ja sai mut luottamaan ja rentoutumaan. Vaikka olikin ihan uusi tuttavuus, kokemus oli oikein hyvä (vaikka sattuikin hitosti). Päivääkään en ole katunut.
[/quote]
Kipua mää kans pelkään... Oon aika kipuherkkä.
Minulla muuten melko vastaava tilanne, mutta olen mies ja 30 vuotias. Tilaisuuksia ei varsinaisesti ole ollut, eli en ole kieltäytynyt mahdollisuudesta. Niitä ei vaan ole tullut, enkä ole muutenkaan yhdenillanjuttuja yrittänyt aktiivisesti etsiä. Haluaisin mieluummin pidempiaikaista suhdetta ja sitä kautta seksiä. Minuakin huolestuttaa se kuinka tähän mahdollisesti tullaan suhtautumaan, tuntuu että miesten kohdalla moni ei edes yritä ymmärtää, vaikkei minullakaan mitään dramaattista syytä ole taustalla.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:14"]Minulla muuten melko vastaava tilanne, mutta olen mies ja 30 vuotias. Tilaisuuksia ei varsinaisesti ole ollut, eli en ole kieltäytynyt mahdollisuudesta. Niitä ei vaan ole tullut, enkä ole muutenkaan yhdenillanjuttuja yrittänyt aktiivisesti etsiä. Haluaisin mieluummin pidempiaikaista suhdetta ja sitä kautta seksiä. Minuakin huolestuttaa se kuinka tähän mahdollisesti tullaan suhtautumaan, tuntuu että miesten kohdalla moni ei edes yritä ymmärtää, vaikkei minullakaan mitään dramaattista syytä ole taustalla.
[/quote]
Meidän täytyy ihan selkeesti tavata!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:17"]Ei tule ilmoitusta.
[/quote]
Väärä keskustelu?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:14"]Minulla muuten melko vastaava tilanne, mutta olen mies ja 30 vuotias. Tilaisuuksia ei varsinaisesti ole ollut, eli en ole kieltäytynyt mahdollisuudesta. Niitä ei vaan ole tullut, enkä ole muutenkaan yhdenillanjuttuja yrittänyt aktiivisesti etsiä. Haluaisin mieluummin pidempiaikaista suhdetta ja sitä kautta seksiä. Minuakin huolestuttaa se kuinka tähän mahdollisesti tullaan suhtautumaan, tuntuu että miesten kohdalla moni ei edes yritä ymmärtää, vaikkei minullakaan mitään dramaattista syytä ole taustalla. [/quote] Meidän täytyy ihan selkeesti tavata!
[/quote]
No, en minä ehkä kuitenkaan vauva palstan kautta seuraa halua etsiä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:14"]Minulla muuten melko vastaava tilanne, mutta olen mies ja 30 vuotias. Tilaisuuksia ei varsinaisesti ole ollut, eli en ole kieltäytynyt mahdollisuudesta. Niitä ei vaan ole tullut, enkä ole muutenkaan yhdenillanjuttuja yrittänyt aktiivisesti etsiä. Haluaisin mieluummin pidempiaikaista suhdetta ja sitä kautta seksiä. Minuakin huolestuttaa se kuinka tähän mahdollisesti tullaan suhtautumaan, tuntuu että miesten kohdalla moni ei edes yritä ymmärtää, vaikkei minullakaan mitään dramaattista syytä ole taustalla. [/quote] Meidän täytyy ihan selkeesti tavata!
[/quote]
[/quote]
En kelpaa ees vauvapalstalla käyvälle miehelle :D Joko saa masentua.
Miehet arvostaa neitsyitä, tämän olen hoksannut sen jälkeen kun itse menetin neitsyyteni myöskin vasta 23-vuotiaana. Samoin kuin sinä, ahdistin asiaa ja häpesin sitä jostain syystä. Ajattelin, että sen kertominen miehelle olisi todella noloa ja hän nauraisi minulle. Sitten kuitenkin tapasin nykyisen poikaystäväni ja hän itse kysyi olenko neitsyt, koska kokemattomuuteni paistoi selvästi läpi tunnelman kuumetessa. Itse olin suurinpiirtein suunnitellut että menen täysillä mukana ja jotenkin todella itsevarmana vain harrastan seksiä niin ettei mies edes hoksaa neitsyyttäni tai jotain yhtä hullua xD Siitä lähtien kun myönsin tämän hänelle etenimme varovasti, ja mies tuntui kohtelevan minua kuin kukkaa kämmenellä. Kun viimein teimme sen olimme molemmat rakastuneita, huomasin että oli ollut oikea päätös odottaa, sillä kaikki meni täydellisesti.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:08"]Jaa... no minä olin 26 v... "Se ensimmäinen" oli myös melkoisen otettu, kun asiasta kerroin. Eikä todellakaan ollut mikään pitkäaikainen poikaystävä, mutta kaveri muuten tiesi mitä oli tekemässä ja sai mut luottamaan ja rentoutumaan. Vaikka olikin ihan uusi tuttavuus, kokemus oli oikein hyvä (vaikka sattuikin hitosti). Päivääkään en ole katunut.
[/quote]
Kipua mää kans pelkään... Oon aika kipuherkkä.
[/quote]
Mä tiedän että tää on ihan kauhee neuvo, mutta valitse ensin sopiva mies ja vedä sitten kunnon perseet -> hoida homma. Mua hävettää, että edes kirjoitin ton. :/ :D
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:16"]
[/quote]
[/quote]
Hänellä on omanarvontunto. Hyvä sinä!
Täällä nainen, joka oli vielä 22-vuotiaana. Sanon kaikille muille samassa tilanteessa olleille, että älkää pliis mitenkään hävetkö sitä kokemattomuutta koska olette siinä riskissä, että valitsette sellaisen miehen joka ei sinua tai taustaasi arvosta.
Itse kadun sitä kenen kanssa itse harrastin ekan kerran seksiä, koska asia oli miehelle täysin yhdentekevä (ja ei, ei ollut todellakaan mikään yhden illan juttu ja luulin miehen olevan oikeasti mukava ja fiksu, mutta osoittautuikin idiootiksi).
Hyvä provo. Onko tämä niitä " tee yksi aloitus päivässä" aloitus.
T:Milla