Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla menkat loppuivat. Minulla alkoivat.

Vierailija
15.11.2014 |

Vaimoni tuli vaihdevuotiseksi kypsässä 49 vuoden iässä. Samalla häneltä pikkuhiljaa loppuivat  kuukautiset.

Vähän myöhemmin minä täytin 51 vuotta, ja minulla puolestaan alkoivat "kuukautiset" - kai tätä ilmiötä voisi kutsua vaikka "persemenkoiksi".

Kyse on sairaudesta nimeltä "ärtyneneen umpisuolen oireyhtymä", tai "ärtynyt suoli", kuten nykyään sanotaan. Silloin peräaukosta valuu ulos veristä limaa, haluatpa snä sitä tai et halua, mutta silti valuu.

Hoitokeinoa ei ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ärtynyt paksusuoli ja menkat. Ei kyllä kuulosta tuo verinen lima normaalilta edes ärtyneeksi suoleksi. Verta kun ei tule ilman, että jossakin on haava. Onko sulle tehty tutkimukset syövän ja pahojen haavaumien poissulkemiseksi?

Vierailija
2/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Ei tietenkään "ärtyneen UMPIsuolen oireyhtymä", vaan "ärtyneen PAKSUsuolen oireyhtymä"!

Tein virheen ja nöyrästi myönnän sen.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä varsin mielenkiintoista. Kiitos, että jaoit tämän. 

Vierailija
4/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että myönnät asian itsekin. Nyt, tyydy siihen minkä sait.

Vierailija
5/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nythän saatat pikkuisen tuntea millaista naisen elämä on.

Ota huomioon, ettei sinulla ole HORMOONIT sekoittamassa "pakkaa".

Tokihan suoriudut tehtävistä.

Olipahan vuoto tai hormoonitasapaino millä tolalla hyvänsä, ruoka, pyykit ym. kodinhoito täytyy tehdä.

Seksiä EI saa jättää väliin.

Ethän halua huonon puolison mainetta!!!!!!!!

Vierailija
6/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:06"]

No, nythän saatat pikkuisen tuntea millaista naisen elämä on.

Ota huomioon, ettei sinulla ole HORMOONIT sekoittamassa "pakkaa".

Tokihan suoriudut tehtävistä.

Olipahan vuoto tai hormoonitasapaino millä tolalla hyvänsä, ruoka, pyykit ym. kodinhoito täytyy tehdä.

Seksiä EI saa jättää väliin.

Ethän halua huonon puolison mainetta!!!!!!!!

[/quote]

En ole sovinisti, toisin kuin sinä ajattelet minun olevan. Katsos kun kaikki mieheti EIVÄT ole sovinistisikoja, vaikka sinä niin kuvitteletkin. Ap.

Vierailija
7/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata! :(

Vierailija
8/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan käynyt kunnon tutkimuksissa? Ettei ole syöpää tms.

Vierailija
9/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihevuosia ja ärtyneen paksusuolen oireyhtymää ei voi rinnastaa toisiinsa mitenkään. Mistä tuo edes tulee päälle viisikymppiselle, eli aikuiselle miehelle  mieleen?! Rinnastatko myös kaljuuntumisen ja rakon kantapäässä?

IBS:lle ei ole lääkkeellistä tai kirurgista hoitokeinoa, mutta monet ovat saaneet apua esim. hypnoosista. Arkea helpottaa myös "kakkapassi", joka on alkanut pikkuhiljaa yleistyä Suomessakin. Ja ruokavaliollakin voi vaikuttaa oloon. Googlaa.

Mutta ennen kaikkea: käy lääkärissä, jotta voidaan sulkea kaikki muut vatsa-, suolisto- ja sisäeritysvaivat pois. 

Vierailija
10/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yppp!!! :D

Vierailija
11/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista siteet, päivä- ja yösiteet!

Vierailija
12/12 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menkat JA crohnin tauti :( Ei kyllä ole yhtään kivaa. Ja olen vielä alle 18-v tyttö... kiva nuoruus, kun en uskalla käydä leffassa, en syödä julkisesti mitään, en edes koulussa kouluruokaa, ja heti ekana, jos menen jonnekkin uuteen paikkaan, niin etsin vessat, koska jos se paha olo iskee, niin silloin on harvemmin edes kolmea minuuttia aikaa etsiä vessaa, vaan paskat tulee housuun. En haluaisi tämän ikäisenä alkaa käyttää mtn vaippoja... :/ Koulussa minulla on syömishäiriöisen angsipennun maine, kun joudun juoksemaan vessassa, jos erehdyn syömään mitään. En viitsi alkaa kaikille selittämään, että jos syön jtn, mistä maha ei tykkää, niin sit paska lentää, enkä voi sille mtn. Et ole ainoa tämän ongelman parissa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme