Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-mammat, onko monikin jumittunut seksissä 1302-vuoteen?

Vierailija
15.11.2014 |

tai jotain sinne päin. 

Oksettaa suihinotto

Anaaliseksi on suunnilleen rikos

Kyseleepi 21v naisenalku joka anaalia antaapi ja joka suihinotosta itsekin nauttiipi.
tv.AP

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:34"]

No ei nyt ihan voi verrata sitä, että mies siivoaa omaa huusholliaan ja sitä, että nainen tuottaa miehelle nautintoa :DD Tän on pakko olla provo voi jestas :'D "Kulta annan sun panna mua pari h perseeseen ni viittitkö sit viiä ton kahvikupin pesukoneeseen?:)"

[/quote]

Samanlaisia velvollisuuksia siivos ja seksi parisuhteessa

AP

[/quote]

Ei seksi ole velvollisuus parisuhteessa! Voi hyvänen aika kuinka sä tuhoat ihanan asian. Mä rakastan seksiä miehen kanssa ja meillä pannaan usein, mutta ei koskaan velvollisuudesta. Mä en edes pystyis velvollisuuseksiin, eikä mieskään.

Vierailija
22/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi. Suuseksistä en välitä enkä tykkää (en saavana enkä antavana osapuolena) mutta peppuseksiä meillä kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelepa historiaa, jos kuvittelet mainitsemiesi seksitapojen olevan nykyajan keksintö.

Vierailija
24/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:15"]

Puoliksi. Suuseksistä en välitä enkä tykkää (en saavana enkä antavana osapuolena) mutta peppuseksiä meillä kyllä on.

[/quote]

Teillä saattaa semmosta peppuseksiä ehkä ollakkin.. mutta ajattele miten miehesi pääsee kanssani toteuttamaan kaikki fantasiansa. ihme pihtareita ämmät nykyään, ja sit ihmetellään miks mies käy huorissa- Antakaa miehelle mitä se haluaa! Mutta jos mies on jo tossun alla niin  eihän se välttämättä osaa enää kertoa toiveitaan vaimolle, kun helpompi vaan mennä huoriin. 
tv. AP

Vierailija
25/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Teillä saattaa semmosta peppuseksiä ehkä ollakkin.. mutta ajattele miten miehesi pääsee kanssani toteuttamaan kaikki fantasiansa. ihme pihtareita ämmät nykyään, ja sit ihmetellään miks mies käy huorissa- Antakaa miehelle mitä se haluaa! Mutta jos mies on jo tossun alla niin  eihän se välttämättä osaa enää kertoa toiveitaan vaimolle, kun helpompi vaan mennä huoriin. 
tv. AP

[/quote]

Usko pois, kyllä mies on päässyt toteuttamaan fantasioitaan. Meillä onkin seuraavana vuorossa minun fantasiani.

Vierailija
26/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan, että minulla 45-vuotiaalla naisella on järjettömän paljon enemmän kokemuksia kuin sinulla. Mutta ei niistä sen enempää, sinun aikasi tulee vielä, muistat vaan mikä on laitonta ja mikä ei.

Vierailija
27/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka anaalia antaapi ja joka suihinotosta itsekin nauttiipi."

*huutonaurua*

Vierailija
28/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:17"]

Opiskelepa historiaa, jos kuvittelet mainitsemiesi seksitapojen olevan nykyajan keksintö.

[/quote]

Niin mäkin vähän meinasin, että eiköhän näitä - ja kaikea muutakin - ole harrastettu jo jossain kallioluolissa aikanaan :D

Vierailija
29/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken anaalia antaapi, se miehen saapi tulevi

Vierailija
30/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tv. AP

[/quote]

Olet siis huora? Niinkö tämä pitäisi ymmärtää? Ja kehuskelet sillä? Tämä selvä.

Vierailija
31/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. alapeukkuja satelee jos sanoo naisena nauttivansa seksistä ja "antaa" miehellensä helposti. Ja toinen mitä täällä näkee on se että jos mies pihtaa, on mammojen mielestä nainen oikeutettu lähtemään suhteesta/pettämään/on reppana uhri mutta jos nainen pihtaa, niin silloin miehen pitäisi vain tyytyä tilanteeseen ja hiljaa hyväksyä naisen haluttomuus ryhtymättä toimenpiteisiin. Eli jos mies lähtisikin suhteesta niin avlaisten mukaan hän olisi vain surkea petturi miehenkuvatus. Niin ja yksi juttu mitä en myöskään ymmärrä on ettei mitään muka voisi ikinä tehdä vain miehen mieliksi, koska eihän naisen tarvitse alistua miehen törkeisiin ehdotuksiin, muutenhan nainen olisi vain spermaviemäri ja makuualusta!!!! (oli kyse sitten miestä miellyttävästä hiusmallista, suihinoton antamisesta, seksin harrastamisesta, voileivän tekemisestä ym.) Ei sitä elämää ja parisuhdetta tarvitse niin vaikeaksi tehdä. :)

Vierailija
32/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:03"]

Samaa miettinyt. alapeukkuja satelee jos sanoo naisena nauttivansa seksistä ja "antaa" miehellensä helposti. Ja toinen mitä täällä näkee on se että jos mies pihtaa, on mammojen mielestä nainen oikeutettu lähtemään suhteesta/pettämään/on reppana uhri mutta jos nainen pihtaa, niin silloin miehen pitäisi vain tyytyä tilanteeseen ja hiljaa hyväksyä naisen haluttomuus ryhtymättä toimenpiteisiin. Eli jos mies lähtisikin suhteesta niin avlaisten mukaan hän olisi vain surkea petturi miehenkuvatus. Niin ja yksi juttu mitä en myöskään ymmärrä on ettei mitään muka voisi ikinä tehdä vain miehen mieliksi, koska eihän naisen tarvitse alistua miehen törkeisiin ehdotuksiin, muutenhan nainen olisi vain spermaviemäri ja makuualusta!!!! (oli kyse sitten miestä miellyttävästä hiusmallista, suihinoton antamisesta, seksin harrastamisesta, voileivän tekemisestä ym.) Ei sitä elämää ja parisuhdetta tarvitse niin vaikeaksi tehdä. :)

[/quote]

Saa sitä nauttia, mutta toisten tapojen erilaisuuden mollaus on se, mikä aloittajan kaltaisissa horoissa kuvottaa. Ei mulla muuta. 

Vierailija
33/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja ikäsi oli?

Vierailija
34/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tv. AP

[/quote]

No, kun se ekan kerran hylkää sut sen takia, että jokin menee seksissä pieleen (usko pois, harvalla se on yhtä nauttimista läpi elämän) niin sitten säkin olet täällä palstalla niitä, jotka kertoo, että koko seksistä on mennyt maku täysin koska miehet on satuttaneet sinua. Sitä odotellessa. Kun noin arvotat itsesi sen mukaan, mitä mies sinulta saa. 

Vierailija
35/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vain minun koneella tuo otsikon 1302? Mitä helvettiä? Vai onko mulla jo tarpeeksi punkkua ohimossa? Mitä tuo 1302 tarkoittaa?

Vierailija
36/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:06"]

[/quote]

Saa sitä nauttia, mutta toisten tapojen erilaisuuden mollaus on se, mikä aloittajan kaltaisissa horoissa kuvottaa. Ei mulla muuta. 

[/quote]

Miksi haluttomat ja estyneet naiset alkaa parisuhteeseen halukkaan miehen kanssa? Ensin nainen esittää että seksi sujuu ok ja näin hän saa pitää miehen pauloissaan ja jopa hankkia muksuja, sitten vasta nainen paljastaa miehelle millainen pihtari todellisuudessa on.

Haukut aloittajaa horoksi, öö, olen ollut kaikissa parisuhteissani uskollinen, ja nyt ollu saman miehen kanssa 3v, ja seksissä olen tehnyt kaikkeni, joten olen sit horo, kiitos

AP

Vierailija
37/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:12"]

Onko tää vain minun koneella tuo otsikon 1302? Mitä helvettiä? Vai onko mulla jo tarpeeksi punkkua ohimossa? Mitä tuo 1302 tarkoittaa?

[/quote]Mietin samaa, mutta aloituksen luettuani annoin olla:)

Vierailija
38/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidat asenteestasi päätellen olla 1300-luvulla. Ei sitä miestä tarvii miellyttää kaikin mahdollisin tavoin jos se ei itsestä tunnu hyvältä.

Vierailija
39/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni minun tekevi

suussa somassa lutkutella

siinä sängyn laitamilla

miehen alla voikerrella

anaalille ahnahasti

antautua kokonahan

aamuyössä ratsastella

kiimasäkeet kuiskutella

saada siemen virtaamahan

reittä pitkin valumahan

Kyllä nuo poskihoidot ja anaalit paljon vanhempia on kuin vuodelta 1302, usot sie tyttö hyvä.

Vierailija
40/63 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:15"]

Itse taidat asenteestasi päätellen olla 1300-luvulla. Ei sitä miestä tarvii miellyttää kaikin mahdollisin tavoin jos se ei itsestä tunnu hyvältä.

[/quote]

Aivan. Se on harvinaisen usein niin, että aloittajassa se ongelma on, jonka hän kovasti näkee muissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi