Pitääkö noita vanhoja aloituksia väkisin nostaa?
Kommentit (10)
Ei niitä kukaan VÄKISIN nosta,
ihan huvikseen vaan.
Vierailija kirjoitti:
ihan huvikseen vaan.
Mitä huvia siitä saa? Olen ihmetellyt tätä ennenkin, mutta hän ei suvaitse vastata.
Ylläpidolle olen ehdottanut, että liekin ja kruunun lisäksi olisi vanhoissa joku museomerkki. Eivät laita, olisiko nostot ylläpidon aikaansaannoksia?
Aloitukset nyt vaan oli niin paljon parempia ennen vanhaan.
Jos on hyvä aihe, niin kyllä. Mitä se haittaa....
No mitä väliä vaikka on vanha aloitus, jos aihe on hyvä. En koskaan katso päivämääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan huvikseen vaan.
Mitä huvia siitä saa? Olen ihmetellyt tätä ennenkin, mutta hän ei suvaitse vastata.
Ylläpidolle olen ehdottanut, että liekin ja kruunun lisäksi olisi vanhoissa joku museomerkki. Eivät laita, olisiko nostot ylläpidon aikaansaannoksia?
Jos joku haluaa kommentoida sitä aloitusta /kommenttia ketjussa.
Moni on ekaa kertaa ja voi olla mielipide asiasta, olkoonkin vanha ketju.
Itsekin vasta pariin kertaan tällä alustalla piipahtaneena lueskelen niin uusia sekä vanhoja, mikä tuntuu kiintoisalta kulloinkin.
Mikä sitten on vanha ja mikä ei?
Vanhojen ketjujen nostolla pyritään pudottamaan joku muu epämiellyttävä ketju pois etusivulta, kun sitä ei ole saatu poistettua ilmoituksella modelle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen ketjujen nostolla pyritään pudottamaan joku muu epämiellyttävä ketju pois etusivulta, kun sitä ei ole saatu poistettua ilmoituksella modelle.
Epämiellyttävä ketju poistuu automaattisesti, kun joku kommentti saa tarpeeksi monta "Ilmoita asiattomaksi"-painallusta riittävän monesta eri IP-osoitteesta.
Vinkki: Voit vaihtaa oman IP-osoitteesi helposti sammuttamalla kännykkäsi / tablettisi ja käynnistämällä sen uudestaan. Laite muodostaa uuden osoitteen aina käynnistyksen jälkeen. Kätevä konsti lisätä yläpeukkuja omaan kommenttiin.
Miksi itse et keksi? Itse olet urpo kun et aloituksia osaa tehdä.Mitä moitit muita ,kun itsestäsi ei ole mihinkään?