Harraskaako siteidenkäyttäjät seksiä kuukautisten aikaan?
Tamponin ansiosta seksi menkkojen aikaan on mukavaa kun veri on poistettu pillusta kunnolla, niin sitä ei tule välttämättä ollenkaan yhdynnän aikana penikseen.
Kommentit (18)
Ja aattelit sitten pyyhkiä sillä tamponillasi koko kohdun limakalvon.
Sen minäkin haluaisin nähdä.
No aika pienet menkat on jos ei tule yhtään verta penikseen seksin aikana sen jälkeen kun tamponi on otettu pois. Mulla ainakin tamponin taakse oikein pakkautuu verta joka sieltä sitten valahtaa pois kun tamponi poistetaan.
Mitvit? Harrastetaanko tässä nyt seksiä niin, että siellä pillussa on sekä tamponi että mulkku?
No ei mun toosaan molemmat mahdu yhtaikaa.
Kyllä. Ja usko tai älä, mutta kertaakaan en oo tampoonia käyttäny :)
T: n24
Tietenkin, ei aikuinen mies menkkoja säiky. Pyyhe vaan perseen alle. Jos mies haluaa antaa suuhoitoakin, niin käyn yleensä suihkussa ennen puuhailua.
Hyi, no en käytä siteitä sen enempää kuin tampoonejakaan, mutta en ikimaailmassa harrasta seksiä menkkojen aikana.
Suihkussa seinää vasten ja sängyssä pyyhkeen päällä.Ilman tampoonia.
No, käytän myös tamponeja, mutta on se sen verran hankalaa ja sotkuista että ei harrasteta. Mua myös sattuu sillon aika paljon, ei pysty nauttimaan...
Kyllä harrastan. Verta se vain on. Olis aika pitkä aika olla joka kuukausi viikko selibaatissa.
En yleensä innostu sekstailusta menkkojen aikana, koska verinen pilde on niin inhan tuntuinen jo yksistään ettei pumppaava penis tunnu hyvältä siellä. :/ tosin riippuu menkoistakin, joskus tekee mieli panna.
Nyt kun otin ehkäisykapselin, niin menkat kestää helposttikkin sen kolme viikkoo :/
eli tulee harrastettua, jos on sillä päällä. Nyt on ennemmin muut syyt ,jotka rajoittaa seksin määrää.
Note to self: ei enää hormonnaalista ehkäisyä mulle tän suhteen jälkeen. Selibaatti , kortsu tai suhde, johon lapsi on tervetullut.
/vent
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:34"]
Entä, jos miestä ei haittaa?
[/quote]
Munkaan miestä ei veri haittaa, mutta minusta on kivempaa nussia kun ei ole reidet veressä eikä tarvii suojata lakanoita.
AP
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 18:36"]
No aika pienet menkat on jos ei tule yhtään verta penikseen seksin aikana sen jälkeen kun tamponi on otettu pois. Mulla ainakin tamponin taakse oikein pakkautuu verta joka sieltä sitten valahtaa pois kun tamponi poistetaan.
[/quote]
Kuulostaa huonolta tamponilta tuo jos vaan tukkii verenvuodon, eikä ime verta.
AP
Siteiden käyttäjät EIVÄT saa harrastaa seksiä kuukautisten aikana. Jos alat käyttää siteitä, sitoudut olemaan selibaatissa aina kuukautisten aikaan. Erikoisluvalla seksiä voi harrastaa juhlapäivinä.
up