Miksi ohuehkot huulet ovat paksuja huulia niin paljon kauniimmat?
Ohuet huulet ovat kauniit ja ne näyttävät sellaisilta, että niitä olisi houkuttelevaa suudella. Paksut ovat vain jotenkin luotaantyöntävät. En ole koskaan epäonnekseni suudellut oikein ohuita huulia.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
No voi hohhoi. Tosi kehittävää arvostella ihmisiä asioista, joihin eivät voi vaikuttaa mitenkään.
Ylistin juuri ohuiden huulten kauneutta ja omiani (paksuhkoja) saan haukkua vapaasti. En pidä itseni näköisistä ihmisistä, vaan vastakohdistani. Yksin olen kuitenkin reaalimaailmassa, mutta saahan sitä haaveilla?
T. Ap
No kunhan ei näytä semmoselta paviaanin anaalilta niin kaikki ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, esimerkiksi Angelina joliella on rumat pötköhuulet nykyään.
Tosin hänellä ne ovat aidot.
Lapsi, älä usko kaikkea mitä sulle internetissä sanotaan. Eikö Angelina ole joku viisikymppinen kohta, aivan varmasti hänen aidot suuret huulet ovat kutistuneet ja pistetty pumpetta tilalle. Varmasti olivat kauniit, mutta ei ole enää.
No siis katsoin vain itse kuvia. Vanhoja ja uusia.
Sannalla on nätit luomu huulet.
https://is.mediadelivery.fi/img/1440/c3962e6760a07712e2096690ed7abaf6.j…
Vierailija kirjoitti:
No voi hohhoi. Tosi kehittävää arvostella ihmisiä asioista, joihin eivät voi vaikuttaa mitenkään.
Ohuet huulet voi korjata huulitäytteillä tai vain sietää ulkonäkö virhettään. Ei kaikkien tarvitse olla kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Ohuthuulista on kamala suudella, tuntuu kuin ahven näykkisi.
Hyvin sanottu 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, esimerkiksi Angelina joliella on rumat pötköhuulet nykyään.
Tosin hänellä ne ovat aidot.
Lapsi, älä usko kaikkea mitä sulle internetissä sanotaan. Eikö Angelina ole joku viisikymppinen kohta, aivan varmasti hänen aidot suuret huulet ovat kutistuneet ja pistetty pumpetta tilalle. Varmasti olivat kauniit, mutta ei ole enää.
Ei isot huulet juurikaan muutu iän myötä. Itsellä luonnollisesti isot huulet, ikää 42 ja ei mitään muutosta aikaisempaan. Tuskin ne parissa vuodessa hirveästi tästä muuttuukaan (Angelina on 46).
Tinder on täynnä noita ohuthuulisia miehiä. Ei kiitos.
Jotkut miehet vaihtavat naisen, jolla on luonnolliset huulet, naiselle, jolla on ollut liikaa botoxia ja täyteaineita huulillaan (ja hän näyttää turvonneelta zombilta)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin pussailla paksuhuulisten neekerinaisten kanssa.
suvaitsevainen atm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me too!
Huulissa kyllä kultainen keskitie on parasta, kerrankin. Liian ohuet nounou ja liian paksut sama. Siltä väliltä sopivat ovat kaikki kauneimmat.
suvaitsevainen atm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikka ja USA ovat sellaisia pullollaan.
Kateellisen horinaa. Huulet ohenevat vanhetessa, kuka nyt haluaisi kuivat vanhushuulet?
Kattokaa Halla-ahoa, tekeekö mieli suudella vai pyrkiikö yrjö nousemaan kurkusta.
Jorma Uotisen kanssa suutelisin kunnes nahka kesii.
Esimerkkini ovat miehiä, koska toisin kuin te minä olen hetero.
Oikein ohuet huulet tuntuvat pingotetulta kuminauhalta 😐
Helppo simuloida kotioloissa pingottamalla sellaista paksumpaa kumilenkkiä ja näykkiä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku ohuthuulinen yrittää saada oikeutusta huulilleen.
Eikä yritä. 🙂 Olen paksuhkohuulinen ja inhoan kasvojani.
T. Ap
Kauniissa ja rohkeissa Liamia näyttelevältä kysyttiin kerran, suuteleeko hän mieluummin Hopea vai Steffyä - vastaus oli Steffy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku ohuthuulinen yrittää saada oikeutusta huulilleen.
Eikä yritä. 🙂 Olen paksuhkohuulinen ja inhoan kasvojani.
T. Ap
Ole sitten onnellinen, säästät isot rahat kun et tarvi ikinä huulitäytteitä. Ja jos olet nainen huulesi ovat kauniit.
Ihmisen pitäisi kestää ja hyväksyä itsessään se mikä hän Luojan luomana on. Onneksi ollaan erilaisia!
On olemassa luomuja r u l l a h u u l i a, mutta ne eivät ole kauniita.
Voit katsoa hänen lapsikuviaan. Hänellä oli pulleat huulet, mutta normaaliin tapaam alahuuli oli ylähuulta pulleampi, nyt on nykymuodin mukaisesti toisinpäin. Eli iän mukaisesti ovat huulet ohentuntuneet ja ylähuulta on täytetty,