Miesten stondismokia ?
missä nolossa, kiusallisessa tai hauskassa tilanteessa olette olleet, kun miehellä on alkanut seisomaan
Kommentit (194)
Minulla on jo yläasteikäisestä ollut vaikeuksia tahattoman stondiksen kanssa aina kun ollaan pukuhuoneessa koulukavereiden kanssa. T abipoika
Vierailija kirjoitti:
Kylpylän poreammeessa oleilusta tuli pidempi reissu kun alkuun suunniteltu.
Istuin rauhassa yksin poreissa kun siihen tuli kolmen naisen porukka. He olivat hyvällä tuulella, juttua lensi ja myös ihan kivan näköisiäkin.
Poreet kutitti sopivasti, naisten puolilevottomat jutut keskenään ja yhden heistä heittämät katseet saivat sen aikaan, että en pystynyt estämään alakerran kaveria. Aivan kuin sekin olisi halunnut tulla pintaan kurkkaamaan että mikä hyvä meininki täällä on. Löysät uimashortsit olivat siis huono valinta.
Onneksi naiset eivät tätä huomanneet vaan olivat keskittyneet omaan meininkiinsä. Mutta jouduin odottamaan että lähtivät, koska seisokki oli niin tanakka että olisi voinut vaikka teräsbetonia piikata.
Missä kylpylässä saa käyttää löysiä uima shortseja?
Keväällä olin lääkärillä että pääsisin nivustyrä leikkaukseen, niin piti näyttää tietenkin pattia siinä. Lääkäri ihmeen kauan paineli pattia sisään monta kertaa ja siinä vaikka en mitään pervoa ajatellutkaan niin stondis tuli. Ja lääkäri oli mies niin olin vielä vaivautuneempi jos olisi ollut nainen.
Onhan noita sopimattomissa tilanteissa tapahtuneita stondiksia useampiakin. Ehkä se noloin oli 8. luokan terveystarkastus koulussa. Luokan pojat lääkärin vastaanoton eteisessä odottamassa kalsareilla. Siinä jo alkoi jäykistellä, koska oli hetki jolloin ei olisi saanut alkaa stodaamaan. Sitten lääkärin huoneeseen. Lääkärinä reilu 30 v nainen, terveydenhoitaja toki jo kohta 60 v mummo, mutta mikä pahinta reilu parikymppinen terveydenhoitajaopiskelija oli siellä myös harjoittelijana. Jumalaisen kaunis nuori nainen, melkeinpä tyttö vielä. Kolme naista ja minä puoli jäykkä kalu kalsareissa. Muut jutut katsottiin alta pois, näkö, kuulo, verenpaine yms. Sitten tarkastettiin ryhtiä ja kalu paisui yhä enemmän. Seisoin selin naiskolmikkoon. Lääkäri tarkasteli selkärankani ryhtiä ja mitäänsanomatta laski alushousuni nilkkoihin. Käski kääntyä ja koko kolmikko tarkasteli katseellaan puoliseisovaa kala, joka oli jo ihan miehen mitoissa. Kun lääkäri tunnusteli kiveksiä ja kokeili esinahan liikkuvuutta koko komeus ponnahti täyteen seisokkiin. Onneksi ymmärsi lopettaa samantien tunnustelut. Olin jo niin herkillä, että kohta olisi saanut majoneesit rinnuksilleen. Lääkäri huomasi punastumiseni ja totesi ei mitään hävettävää, ainakin nähtiin että kaikki toimii
Hammaslääkärissä.
Hammaskiven poisto oli työnalla ja pora jolla piikkasi aiheutti tärinällään samankaltaisen tunteen kuin jos raapisi paikkaa jota kutittaa....
Kai sinä tiedät, että tuo on suunnilleen jokaisen naisen pahin painajainen?
Jaa mikä, pitkään kestävä ihana paneminen? Ei se ainakaan minun painajainen ole
N41
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita sopimattomissa tilanteissa tapahtuneita stondiksia useampiakin. Ehkä se noloin oli 8. luokan terveystarkastus koulussa. Luokan pojat lääkärin vastaanoton eteisessä odottamassa kalsareilla. Siinä jo alkoi jäykistellä, koska oli hetki jolloin ei olisi saanut alkaa stodaamaan. Sitten lääkärin huoneeseen. Lääkärinä reilu 30 v nainen, terveydenhoitaja toki jo kohta 60 v mummo, mutta mikä pahinta reilu parikymppinen terveydenhoitajaopiskelija oli siellä myös harjoittelijana. Jumalaisen kaunis nuori nainen, melkeinpä tyttö vielä. Kolme naista ja minä puoli jäykkä kalu kalsareissa. Muut jutut katsottiin alta pois, näkö, kuulo, verenpaine yms. Sitten tarkastettiin ryhtiä ja kalu paisui yhä enemmän. Seisoin selin naiskolmikkoon. Lääkäri tarkasteli selkärankani ryhtiä ja mitäänsanomatta laski alushousuni nilkkoihin. Käski kääntyä ja koko kolmikko tarkasteli katseellaan puoliseisovaa kala, joka oli jo ihan miehen mitoissa. Kun lääkäri tunn
Millähän vuosikymmenellä tämä on muka tapahtunut?
Ei tuollaista tarkastusta ole tehty ainakaan enää 70 tai 80-luvulla kouluterveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
Millähän vuosikymmenellä tämä on muka tapahtunut?
Ei tuollaista tarkastusta ole tehty ainakaan enää 70 tai 80-luvulla kouluterveydenhuollossa.
Ei fantasiat katso aikaa eikä paikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita sopimattomissa tilanteissa tapahtuneita stondiksia useampiakin. Ehkä se noloin oli 8. luokan terveystarkastus koulussa. Luokan pojat lääkärin vastaanoton eteisessä odottamassa kalsareilla. Siinä jo alkoi jäykistellä, koska oli hetki jolloin ei olisi saanut alkaa stodaamaan. Sitten lääkärin huoneeseen. Lääkärinä reilu 30 v nainen, terveydenhoitaja toki jo kohta 60 v mummo, mutta mikä pahinta reilu parikymppinen terveydenhoitajaopiskelija oli siellä myös harjoittelijana. Jumalaisen kaunis nuori nainen, melkeinpä tyttö vielä. Kolme naista ja minä puoli jäykkä kalu kalsareissa. Muut jutut katsottiin alta pois, näkö, kuulo, verenpaine yms. Sitten tarkastettiin ryhtiä ja kalu paisui yhä enemmän. Seisoin selin naiskolmikkoon. Lääkäri tarkasteli selkärankani ryhtiä ja mitäänsanomatta laski alushousuni nilkkoihin. Käski kääntyä ja koko kolmikko tarkasteli katseellaan puoliseisovaa kala, jo
Vuonna 97 ollessani ysillä tehtiin. Toki kalsareita laskettiin vain vähän että lääkäri pääsi tunnustelee. Koululääkäri oli mies ja vieressä katsoi noin 50vee terkkari täti. Harjoittelijaa ei onneksi ollut
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä lähijunassa fillarin kanssa, vieressä seisoi tosi nätti nuori tyttö minihameessa ja avonaisessa paidassa, johon näin sisään.
Sortseissani alkoi pullottaa oikein kunnolla, tyttö huomasi sen ja jostain syystä suojeli näkymää työntämällä peppunsa etumustani vasten.
Mentiin sitten panemaan kun päästiin junasta ulos.
Tällaista tapahtuu pyöräilijöille yhtenään, siksi vaihdoin itsekin auton fillariin työmatkalla.
Vielä nolompaa tuossa yläasteen lääkärintarkastuksessa oli kun huoneen kylmyyden takia pieni pilini vetäytyi vieläkin pienemmäksi. Lääkäri ja terkkari täti sitte joutuivat pitkään houkuttelemaan sitä ulos pinsettien ja sokeripalan avulla.
Ei ole olemassa mitään stondismokia.
Olin etelässä bungalowimme terassilla tupakalla kun siivoja tuli kärryineen ja kysyi jos hän voi siivota meidän huoneemme.
Vaimo oli altaalla ja itse olin mennyt ulos terassille täysin alastomana.
Vastasin siivojalle että se on ok mutta minun pitää varmaan tulla sisälle pukemaan uikkarit.
Nousin ylös ja näin hänen katseensa jalkovälissäni ja samalla tunsin kuin kulli alkoi nopeasti nousta pystyyn.
Siinä sitten olin hänen edessä, täysi stondis päällä ja tunsin kuinka punastuin.