Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten stondismokia ?

Vierailija
15.11.2014 |

missä nolossa, kiusallisessa tai hauskassa tilanteessa olette olleet, kun miehellä on alkanut seisomaan

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:53"]

No olihan se. Sikäli siis ihan normaali reaktio. Myöhemmin olen oppinut, että vaimoni erottaa saunomisen ja seksin hyvin selkeästi. On minulla silti muutaman kerran seissyt saunassa vielä aviossa oltaessakin. Sitä vaan sattuu.

[/quote]

Sanotko penistäsi "vaimoksi"?

Vierailija
142/194 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:53"]

No olihan se. Sikäli siis ihan normaali reaktio. Myöhemmin olen oppinut, että vaimoni erottaa saunomisen ja seksin hyvin selkeästi. On minulla silti muutaman kerran seissyt saunassa vielä aviossa oltaessakin. Sitä vaan sattuu.

[/quote]

Sanotko penistäsi "vaimoksi"?
[/quote]
Huono vitsi. Kerropa nyt sitten itse säihkyvällä tyylilläsi maan mainiot omat kokemuksesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista taisi upata

Vierailija
144/194 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:39"]Työskentelen hammashoitajana ja kesken hoitotilanteen huomasimme työparini kanssa että potilaalla oli hyvin herkkä tilanne menossa. Eihän siinä auttanut muu kuin tehdä työt loppuun posket punaisena ja yrittää vain ajatella jotain muuta..., mutta että hammaslääkärin tuolissa ??!! [/quote] No ei kai sille nyt aina vaan voi mitään.

[/quote]

No melko erikoiset taipumukset saa olla, jos se hemmetin poran inina, poraamisesta syntyvä kipu ja vihlonta ja vähintään puolen suun täydeltä sekalaista imuputkea ja muuta työvälinettä saa stondiksen aikaan. Lisäbonuksena tietty kurkkua tukkiva lima ja vesi jota ne imuputket ei koskaan saa täysin imastua siihen tahtiin kun pitäisi. 

[/quote]

Itseasiassa on kyllä ihan tyypillistä, että miespuoliset potilaat saavat erektioita hammaslääkärissä. Varmaan siksi, kun siinä kuitenkin ollaan aika lähellä potilasta ja vähänkin isommat rinnat voivat jopa hipaista potilasta. Eipä siinä mitään, sille ei varmaan aina mitään voi. En minä ainakaan koe tuota mitenkään imartelevana, mutta en myöskään niin vaivaannuttavanakaan. Refleksi se vain on.

[/quote]

Aikamoista?

Hammaslääkärissä oli joskus hoitajalla aikamoiset hinkit ja siinä kun rassasivat suuta paineli niitä hinkkejään päätäni vasten, tuntuivat hyviltä pehmeät isot hinkit mitä hierottiin päähän, MUTTA ei siinä tilanteessa voi alkaa seisomaan, suu täynnä vaikka mitä tukehtumaisillaan omaan räkään poran huutaessa hoosiannaa.

[/quote]

On myös olemassa niitä kenen hampaita ei tarvitse porata. En ole itse osannut hammaslääkäriä koskaan pitää inhottavana vaan terveyden kannalta tarpeellisena. Ja kyllä joskus on ollut seisokki lähellä, kun lääkärin rinnat on kasvoihin osunut.

Vierailija
145/194 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minulla kävi niin että kun löysin nykyisen vaimoni. Vaihdoin lamppuja hyllyjä sen sellaista, ois tehnyt mieli naida mutta kun olen periaatteen mies, niin siihen meni pari kolme viikkoa ennen kun menimme petiin ja sain naida vaimoani. Olin niin haluissani että kymmenen minuutin jälkeen laukesin, kyllä hävetti. Sitten kun suhteemme eteni ja sain vaimoni pillua useammin niin siemensyöksyn kesto piteni. Sen jälkeen kehittlimme kaikkea seksiin liittyvää nautintoa. Ja mitä enemmän vuosia meni niin rikkaammaksi seksi tuli eli erittäin jopa perversimmäksi. Olemme olleet tyytyväisiä seksielämäämmeM50+.

Suksi nyt suolle pappa. Häpesit kun tulit 10 minuutissa ja nykyään kestää sitten pidempään. Onko sinulla laukeamisongelmia kenties?

Vierailija
146/194 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 09:36"]

2

[/quote]

3!

Vierailija
147/194 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:02"]

Miks pitää pilata joka helvetin ketju tuolla joutavalla tappelemisella ja vänkäämisellä?

[/quote

Tämä on ämmien kinastelupalsta ei täällä mitään järkevää keskustelua ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
148/194 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan edes mies ei välttämättä voi vaikuttaa siihen jos peli ei meinaa seisoa ja naiset alkaa heti syyttää itseään tästä 

Vierailija
149/194 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:43"]

Tämä on ämmien kinastelupalsta ei täällä mitään järkevää keskustelua ole koskaan ollutkaan.

[/quote]

Tosin aika paljon on miehiä juuri jankkaajien joukossa. (olen mies)

Vierailija
150/194 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun noloin moka sattui ehkä 15 vuotta sitten.

Oltiin vaimon mummon luona yötä, ja oli puhe että aamulla olen talossa yksi. No läksin hirveessä aamustondiksessa suihkuun aamulla, oletuksella tosiaan ettei talossa muita ole. Enkä siis laittanut pyyhettä ympärille tms, ja kuinka ollakkaan mummo tuli käytävällä vastaan, sen silmistä näki, että oho, nytpäs "pojalla" on penis pystyssä - en siinä voinut kuin mennä pokkana ohi

Vierailija
151/194 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän siinä ja siinä, että onko moka. Päättele itse.

Kun aloittelin seurustelua nykyisen vaimoni kanssa, sain kutsun saunailtaan. Olimme jo muutaman kerran naineet muttei sinä iltana. Pukuhuoneessa, kun sain vaatteet pois, alkoi samantien seisokki. Ja tuo stondis jatkui koko saunomisen ajan löylyssä, suihkussa ja edelleen pukuhuoneessa. Vaimokandidaatti totesi: "Sinä olet niin kiihkeä". Itse asiassa siihen mennessä en ollut tehnyt mitään aktiivisia kiihkon elkeitä, se oli vain se stondis. Saunan jälkeen kyllä sitten saatiin tilaan asianmukaista hoitoa ja helpotusta.

Itse en tuota tuolloin pitänyt mokana. Juttu sai uuden käänteen vuosia myöhemmin, kun kerroin vaimolle, että yhteissaunominen muiden kanssa on ihan kivaa mutta pelkään hieman, että minulla alkaa sopimattomasti seistä. Vaimo lohdutti:" Ei tuo ole kovinkaan noloa, se on verrattavissa siihen, että pieraisee saunassa". Jäin sitten miettimään, että tuntuiko tuo ensimmäinen yhteinen saunominen hänestä pitkältä pierulta! En ole kysynyt - ehkä jonain päivänä pitäisi ;-).

Vierailija
152/194 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:13"]

Tämä on vähän siinä ja siinä, että onko moka. Päättele itse.

Kun aloittelin seurustelua nykyisen vaimoni kanssa, sain kutsun saunailtaan. Olimme jo muutaman kerran naineet muttei sinä iltana. Pukuhuoneessa, kun sain vaatteet pois, alkoi samantien seisokki. Ja tuo stondis jatkui koko saunomisen ajan löylyssä, suihkussa ja edelleen pukuhuoneessa. Vaimokandidaatti totesi: "Sinä olet niin kiihkeä". Itse asiassa siihen mennessä en ollut tehnyt mitään aktiivisia kiihkon elkeitä, se oli vain se stondis. Saunan jälkeen kyllä sitten saatiin tilaan asianmukaista hoitoa ja helpotusta.

Itse en tuota tuolloin pitänyt mokana. Juttu sai uuden käänteen vuosia myöhemmin, kun kerroin vaimolle, että yhteissaunominen muiden kanssa on ihan kivaa mutta pelkään hieman, että minulla alkaa sopimattomasti seistä. Vaimo lohdutti:" Ei tuo ole kovinkaan noloa, se on verrattavissa siihen, että pieraisee saunassa". Jäin sitten miettimään, että tuntuiko tuo ensimmäinen yhteinen saunominen hänestä pitkältä pierulta! En ole kysynyt - ehkä jonain päivänä pitäisi ;-).

[/quote]

Jos naisesi oli alasti pukkarissa samaan aikaan niin vähemmästäkin alkaa seisomaan

Vierailija
153/194 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:42"]

Jos naisesi oli alasti pukkarissa samaan aikaan niin vähemmästäkin alkaa seisomaan

[/quote]

Vierailija
154/194 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna ylöspäin ! Hieroja on pahimpia paikkoja stondiksien suhteen ja kyllä kova fantasia olisi joskus saada harrastaa seksiä hierojan kanssa käynnin yhteydessä.  Melkein joka kerta on alkanut seisomaan viimeistään siinä vaiheessa kun hieronta on siirtynyt pakaroille ja sisäreisille.Ei kuitenkaan ole kehdannut mitään aloitetta sen suhteen tehdä vaan mistäpä sen tietää vaikka se nuori hierojanainen haluaisi tehdä jäykälle kivikovalle penikselleni muutakin kuin katsella posket punaisina :D

-mies25

Vierailija
155/194 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 10:24"]

Muna ylöspäin ! Hieroja on pahimpia paikkoja stondiksien suhteen ja kyllä kova fantasia olisi joskus saada harrastaa seksiä hierojan kanssa käynnin yhteydessä.  Melkein joka kerta on alkanut seisomaan viimeistään siinä vaiheessa kun hieronta on siirtynyt pakaroille ja sisäreisille.Ei kuitenkaan ole kehdannut mitään aloitetta sen suhteen tehdä vaan mistäpä sen tietää vaikka se nuori hierojanainen haluaisi tehdä jäykälle kivikovalle penikselleni muutakin kuin katsella posket punaisina :D

-mies25

[/quote]

En suosittele tekemään aloitteita. Saat vain pervon maineen, jos alat ehdottelemaan mulkun hierontaa.

Vierailija
156/194 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylän saunassa alkoi seisomaan kun kaksi alastonta naista käveli eteeni istumaan. Ei ollut sitä ärsyttävää höyryä ilmassa vaan ihan kirkas huoneilma. Olisi tehnyt mieli työntää muna niiden suuhun.

Vierailija
157/194 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 16:41"]

Mulla rupesi stondaamaan salilla kun olin vetämässä taljaa. Taisi yksi nainen huomata kun vilkuili mun suuntaan koko ajan.

[/quote]

älä hitossa!!

Oliko kyseessä poron vai karhun talja.

Minne saakka vedit, ihanko ulos, vai jätitkö homman eteiseen.

Vierailija
158/194 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:41"]

aika säälittävää että pitää käyttää erektiolääkkeitä. vai miten vanhoja pappoja täällä käy?

[/quote]

Olet vissiin aika tietämätön, kaikki yli 25-vuotiaat popsii nykyään, etkö ihan oikeasti tiedä sitä? Se vaan on miesten tabu, josta ei puhuta, eikä haluta puhua!!

[/quote]

Täällä kohta 38-v mies eikä vielä ole tarvinnut tablettia ottaa, no auttaisko se hieman että harrastan liikuntaa enkä polta enkä juopottele....

Vierailija
159/194 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:41"]

aika säälittävää että pitää käyttää erektiolääkkeitä. vai miten vanhoja pappoja täällä käy?

[/quote]

Olet vissiin aika tietämätön, kaikki yli 25-vuotiaat popsii nykyään, etkö ihan oikeasti tiedä sitä? Se vaan on miesten tabu, josta ei puhuta, eikä haluta puhua!!

[/quote]

Täällä kohta 38-v mies eikä vielä ole tarvinnut tablettia ottaa, no auttaisko se hieman että harrastan liikuntaa enkä polta enkä juopottele....

[/quote]

kuin minä 39v mies

Vierailija
160/194 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena miehenä olin bussissa matkalla kotiin kun pysäkiltä ampaisi bussiin joukko hyvän näköisiä lukiolaistyttöjä. Oli jo ihan kesäkelit ja pukeutuminen oli sen mukaista, lyhyet minihameet kaikilla ja kun istuivat niin pikkarithan sieltä pilkottivat. Nuorella miehellä tästä tietysti tuli heti täysi stondis ja kun itselläni oli kanssa päällä aika paljastavat shortsit en ujona poikana kehdannut nousta ja jäädä pois omalla pysäkillä! Siinä sitten jouduin istumaan ja ajelin päätepysäkille asti ja poistuin bussista vasta tyttöjen jälkeen...edelleen kulli pystyssä mutta eivät ne onneksi huomanneet. Sitten vaan vaihto toiseen bussiin ja suoraan kotiin...ja tietysti omaan huoneeseen runkkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän