Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vanki??

Vierailija
03.09.2006 |

Miksi minä en saa koskaan mennä mihinkään? mies aina soittelee perään ja komentaa kotiin, jos kerrankin pitkästä aikaa pääsen tuulettumaan, niin en sitten pääsekkään. Rasittavaa!!! Oikein itketti eilen ku en päässykkään sitten ulos!!! Jos joskus sitten ( kun vaan eka pääsen ulos ) olenkin sitten pilkkuun asti, on mies raivona. Oonko sitte niin helvetin itsekäs jos tahon välillä olla vain omaikäisen seuran kanssa... Kyllä herra menee!!! Ja tästä asiasta on tapeltu jo vuosia. Mä en jaksa kohta enää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alistettu ja elät henkisen väkivallan alla. Etkö itse ole tätä tajunnut?

Vierailija
2/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten oon heti hirveä, kun en halua viettää oman perheen kanssa aikaa ja alkoholistiki vielä. Sanoo että on muka huolissaan että mulle käy jotain ja ei saa nukuttua... Se on ahistavaa, että tietää jo valmiiksi, mikä soppa koko jutusta syntyy... Miksi se käyttäytyy noin?

Siis kyllähän mä tajuan, että se tekee väärin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahenkymmenen puolessa välissä ja on lapsia...

ap

Vierailija
4/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet joskus pettänyt, tai uhkaillut sillä? Kolahtiko?

Vierailija
5/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä, joka päätät milloin menet ja minne ja kenen kanssa. Ei miehelläsi ole siihen mitään sanomista. Sanot miehellesi että asia on nyt näin, hyväksyypä hän sen tai ei. Tuohan on vaan törkeää vallan käyttöä hänen puoleltaan ja jatkuu just niin kauan kun annat jatkua, ja todennäköisesti vielä pahenee jos et laita stopia asialle.

Vierailija
6/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan pettänyt, enkä myöskään uhkaillut!!! en pystyisi moiseen...

Vierailija
7/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin että olit jostain syystä turvaton.

Ja että koet nyt olosi turvalliseksi tuon miehen kanssa koska komentaa ja määrää sinua. koet sen olevan huolenpitoa ja turvallisuutta.

Vierailija
8/8 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman...mutta outoa on se, että anopin ja miehen siskonki mielestä en sais mennä mihinkään...