Miksi liikunta tuntuu ihan kauhealta?
Pyörryttää, oksettaa, kuuma, kylmä, sattuu joka paikkaan ja korvat menee lukkoon. En ymmärrä miten joku voi nauttia liikkumisesta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkien ole pakko juosta. Kokeile rauhallista pyöräilyä vaikka. Esim seuraavaksi kun on asiaa johonkin muutaman kilometrin päähän niin menetkin sen pyörällä etkä autolla/bussilla.
En juokse. Kävelystäkin tulee huono olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laji on väärä ja teet liian kovaa. Kun oikein tykkää jostain lajista, niin ei siinä ollenkaan huomaa liikkuvansa. Itse vihaan juoksemista ja se on aina raskasta ja kauhean tuntuista. Juuri tuollaista kuvailemasi kaltaista.
Luistelu ja tanssi taas ovat ihania lajeja (olen molempia harrastanut melkein 30v) kuuma ja hiki tulee, mutta se ei haittaa. Luistellessa ja tanssiessa en edes huomaa harrastavani liikuntaa.Ihan sama mitä teen, kaikki tuntuu kauhealta.
Ap
Teet vaan liikaa. Peukaloakin voi heiluttaa niin paljon ja kovaa, että tuntuu pahalta. Oksennatko heti, jos kävelet vaikka sohvalta jääkaapille? Siinähän tulee liikuntaa.
Matkaa on vaan muutama metri, joten en oksenna. Välillä tosin olen niin väsynyt, etten jaksa liikkua edes sinne.
Ap
Sitten kannattaa mennä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laji on väärä ja teet liian kovaa. Kun oikein tykkää jostain lajista, niin ei siinä ollenkaan huomaa liikkuvansa. Itse vihaan juoksemista ja se on aina raskasta ja kauhean tuntuista. Juuri tuollaista kuvailemasi kaltaista.
Luistelu ja tanssi taas ovat ihania lajeja (olen molempia harrastanut melkein 30v) kuuma ja hiki tulee, mutta se ei haittaa. Luistellessa ja tanssiessa en edes huomaa harrastavani liikuntaa.Ihan sama mitä teen, kaikki tuntuu kauhealta.
Ap
Teet vaan liikaa. Peukaloakin voi heiluttaa niin paljon ja kovaa, että tuntuu pahalta. Oksennatko heti, jos kävelet vaikka sohvalta jääkaapille? Siinähän tulee liikuntaa.
Matkaa on vaan muutama metri, joten en oksenna. Välillä tosin olen niin väsynyt, etten jaksa liikkua edes sinne.
Ap
Sitten kannattaa mennä lääkäriin.
Kaikille ei siis tule samaa tunnetta?
Ap
Itselläni oli alussa tuollaista että korvat menivät lukkoon ihan kuin olisi flunssassa 24/7 ei kehdannut mennä julkiselle paikalle niiskuttamaan 😅 liikun sen takia että jaksaa arjessa ja jaksaa kantaa painavia asioita parin päivän tauko totta kai mutta sitten kun on energiaa nii treenaan nyt on kunto kohentunut tosi paljon
Ap