BB-Dani&BB-Jenna: Lapsi olisi ihan tervetullut t
Kommentit (16)
Ei tule seiskan kustantamia etelänmatkoja :) Sori!
Hmm. Yleensä en puutu toisten ihmisten parisuhteisiin, tai suhteisiin ylipäätään, saatikka lapsen hankinta-suunnitelmiin. Mutta nyt.. Nyt on menty liian pitkälle. Jennako hommaisi lapsen, pliis estäkää se tapahtumasta!!!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:58"]Hmm. Yleensä en puutu toisten ihmisten parisuhteisiin, tai suhteisiin ylipäätään, saatikka lapsen hankinta-suunnitelmiin. Mutta nyt.. Nyt on menty liian pitkälle. Jennako hommaisi lapsen, pliis estäkää se tapahtumasta!!!
[/quote]
Harmi, että Suomessa ei ole säädetty lakia siitä, ketkä saavat lisääntyä ja ketkä eivät
Jenna ei osaa tehdä ruokaa eikä maksaa laskuja. Eikä hänen logiikan mukaan tarvi opetella kun ei ennenkään ole tarvinnut itse tehdä. Tälläinen henkilö äitinä?
Hohhoijaa..nauraisin jos ei tästä tulisi joku vielä kärsimään. Oikea hyvä parisuhteen alku ja lapsi pitäisi saada. Kumpikaan ei tiedä toisestaan juuri mitään, toinen kuin kiukutteleva kiljuva lapsi joka ei osaa hoitaa omia asioitaan, sänkyyn kyllä menee tuntemattoman kanssa, ei näytä olevan kovin pitkä pinnakaan, onko ammattia toimeentuloa? Entäs toinen, asuuko jossain Korsossa ja kaupassa työssä. Ei kyllä kovin vakaalta tulevaisuus vaikuta, taitaa olla molemmilta hiukka realiteetit hukassa. Eikö se tyttö halunnut rikkaaksi vai filmitähdeksi. Mutta jokainen oman onnensa seppä.
Menis se Jenna sinne kotikonnuilleen vaan, siellä voi leikkiä suurta julkkista mutta stadin vilinässä kukaan ei sitä huomaa eikä ketään kiinnosta vaikka kuinka kiljuis voi olla kova pala kun naureskellaan.
Ja teillä on pokkaa tehdä johtopäätöksenne yhden ohjelman takia missä KUKAAN asukkaista ei ole oma itsensä, ei edes 60%:sesti.
Jennalle ja Danille kaikkea hyvää. varmasti teistä tulee paremmat vanhemmat kun näistä "kommentaattoreista" ;)
Elämän on syytä olla jokseenkin mallillaan jos aikoo hyväksi vanhemmaksi. Täytyy ensin osata hoitaa omat asiansa että on joku kypsyys saavutettu ja parisuhde kunnossa. Aika tuuliviiriltä tämä neito vaikuttaa, se tuli kyllä selväksi ohjelmaa seuratessa vaikka kuinka näyttelisi. En toivo huonoa, mutta paljon on opittavaa ja aika näyttää miten käy.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 01:06"]
Jenna ei osaa tehdä ruokaa eikä maksaa laskuja. Eikä hänen logiikan mukaan tarvi opetella kun ei ennenkään ole tarvinnut itse tehdä. Tälläinen henkilö äitinä?
[/quote]
Minä en osaa edelleenkään tehdä ruokaa, vaikka olen keski-ikäinen ihminen. Mieheni on aina ollut loistava kokki.
Jennalle ja Danille kaikkea hyvää. Ihanaa seurata nuorta rakkautta tai ihastustaa ainakin. Lämmittää sydäntä. Minä mummo täällä neuvon, että menkää pian naimisiin ja hankkikaa iso liuta lapsia :)
Ei kukaan fiksu mummo varsinkaan noin neuvo. Taitaa siellä ihan joku muu huudella eikä neuvo liutaa lapsia hankkimaan noilla tuloilla. Eiköhän ne ammatit ja toimeentulo muutenkin olisi viisainta ensin järjestää. Vai onko mummo peräti niitä jotka yhteiskunta elättää ja neuvoo toisille sitä samaa?
Tuleekohan BB-asukkaiden lapsista myös BB-asukkaita? Kun esim formulakuskien lapsista tulee usein formulakuskeja.
Katoin samaa what the fuck, ainakin dani saisi mitä halusi: perheen vuoden sisään