Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, lahjaideoita??

Vierailija
14.11.2014 |

Mitä suosittelette ostamaan 20v. syntymäpäivälahjaksi kummitytölle? hinta noin 40 €

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin hemmotteluhoito on yleensä tuon ikäiselle mieluisa

Vierailija
22/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurpitsalikööriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit itse leipoa vaikkapa piirakan :) ja sen lisäksi antaa kukkia tai jotain, ilahtusi varmasti!!

Vierailija
24/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitohappobakteereita

Vierailija
25/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö kummityttö sisustuksesta? Nyt on mielestäni kova juttu sellaiset mietelause- taulut. oma tyttäreni on ainakin on hinkunut sellaista.

Vierailija
26/27 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 20 ja sain kummiltani synttärilahjaksi sellaisen peltisen rasian (jossa voi vaikka säilyttää pastaa tms) ja siellä sisällä oli hyviä karkkeja :) lisäksi kalenteri, siis sellainen ei seinäkalenteri vaan taskukalenteri (?) vuodelle 2015. Tyytyväinen olin :) 

muuta konkreettista mistä ilahtuisin olisi varmaankin suklaata, kakku, jalkarasvaa, käsirasvaa, meikkejä (jos yhtään hajua mitä käyttää, vääristä meikeistä en ilahtuisi), saippuaa: pala tai suihkusaippuaa, body shopin tuotteita, vitamiinipurkki, hyväntuoksuisia savetteja, hajuvesi, hipstersejä, legginssejä, rintsikat, hyvä kirja, laadukkaita ponnareita, pinnejä, antiperspiranttia, lappu jossa lukisi että kummini tarjoaa ruuan valitsemaani kahvilaan/ravintolaan kun mennään yhdessä syömään tai siivousaineita :)

siivousaineet olisi itseasiassa oikein kiva (lattiavaha, lattianpesuaine, yleis pintojen puhdistusaine, tiskiaine ja ikkunanpesuaine). Tuolla budjetilla saisit varmasti kaikki nuo aineet ja ehkä lisäksi kaunis tiskiharja hänen lempivärissään ja pesusieniä ja rättejä :) se olisi todella kiva lahja. Jos budjettiin mahtuu niin pyykinpesuaine myös.

Vierailija
27/27 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up