Mikä sai sinut ihastumaan / tapailemaan nykyistä puolisoasi lisää etkä lopettanut alkavaa suhdettanne?
Mikä oli se juttu, joka avitti teitä jatkamaan tapailua? Ihastuitko ensi silmäyksellä?
Kommentit (31)
En tiedä. Me vaan tunnettiin ihan jumalatonta vetoa toisiamme kohtaan. Ikään kuin joku korkeampi voima olisi tahtonut meidät yhteen, match made in heaven.
Eikä olla hyvännäköisiä, että siitä ei ole kyse. Meillä meni jutut täydellisesti yhteen ja sen jälkeen tuli fyysinen vetovoima.
Hänen kanssaan tuntui ihan alusta asti siltä kuin oltaisiin eletty koko elämä yhdessä. Kaikki oli hirveän luonnollista, eikä missään vaiheessa tuntunut siltä että pitäisi yrittää olla parempi kuin oikeasti olen. Olin alusta asti minä hänen seurassaan.
Minun rakkaani tykkää halailla ja niin tykkään minäkin. Lämmin halaus ja suukot päivittäin riittää pitkälle.
Kaikki vain jotenkin loksahti kohdalleen ongelmitta. Hän oli ensimmäinen kumppani joka tuntui hyväksyvän minut omana itsenäni ja olevan oikeasti vakavissaan ja rehellinen kanssani. Aiemmissa suhteissa liiankin tutuksi tullut omituinen säätäminen, pelaaminen ja draama loisti poissaolollaan. Oltiin ja ollaan edelleen hyvin samanhenkisiä. Ja molemminpuolinen vetovoima ja ihastus oli läsnä alusta asti.
Iso ku**i, hyvät sänkytaidot ja omaani mätsäävä huumorintaju. Neljäs yhteinen lapsi tulossa.
Nätti naama ja tiukka peppureikä. Isoilla tisuillakin oli osansa.
Ei ollut suurta rakkautta eikä salamaihastumista mutta hän sai mut tuntemaan itseni arvostetuksi, oli huomaavainen ja kunnollinen.
Kuten yhä 25v myöhemmin😍
Seksuaalinen yhteensopivuus. sekä kyky ja halu olla parisuhteessa sekä kehittyä kumppanina, puhua tunteista, ottaa toinen huomioon, päästää lähelle. Mutta aivan ensisijaisesti seksuaalinen yhteensopivuus.
Tuoksu. Ehdottomasti se miltä hän tuoksui vei jalat alta ensi kohtaamisella. Se, että halusin olla häntä lähellä ja vain olla lähellä. Vielä yli kaksikymmentä vuotta myöhemminkin hänen ominaistuoksunsa saa vikinää pöksyihini.
Kaikki oli heti mutkatonta ja luonnollista. Juurikin kuin oltaisi tunnettu jo tosi pitkään, vaikka tavattiin ensimmäistä kertaa.