Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sai sinut ihastumaan / tapailemaan nykyistä puolisoasi lisää etkä lopettanut alkavaa suhdettanne?

Vierailija
26.09.2021 |

Mikä oli se juttu, joka avitti teitä jatkamaan tapailua? Ihastuitko ensi silmäyksellä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Vierailija
2/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen, ei outo. Ei haukkunut eksiään, ei tentannut minun mieshistoriaani pakkomielteisesti kuten pari aiempaa kummallisen oloista deittiä. Normaalin oloinen, terveen kunnianhimoinen mies, vaikka vähemmän koulutettu kuin minä. Normaali perhetausta, koulutetut fiksut vanhemmat. Sivistää itseään ja puhuu fiksusti. Siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut ihastunut jo pitkään ennen ensimmäisiä treffejä, joten ei ollut vaikeuksia miettiä kannattaako jatkaa vai ei.

Vierailija
4/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ja rakastuminen. Olimme tunteneet töistä jo vuosia. Pari vuotta olin ihastunut ennen kuin kerroin hänelle.

Vierailija
5/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä hän teki minuun vaikutuksen osoittamalla sellaista huolenpitoa ja välittämistä, mitä en ole muissa kohdannut. Ja tietysti jo sitä ennen olin ihastunut näkemääni (en ollut nähnyt hänestä edes valokuvaa ennen tapaamistamme). Tottakai halusin siis tavata uudestaan. Ja siitä alkaen jokainen tapaaminen vain vahvisti käsitystäni, että tämä ihminen on huolehtivainen, turvallinen, älykäs ja kaikin puolin kiinnostava ja haluttava.

Vierailija
6/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja uskomattoman hauska. Aina pilke silmäkulmassa ja osasi myös nauraa itselleen. Kohtelias ja keskustelutaitoinen. Kyllä nuo ominaisuudet sai sukat pyörimään jaloissa

Vierailija
7/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli hyvännäköinen, hyvin koulutettu, hyvässä työssä, ei päihdeongelmaa, samanikäinen kuin minä ja loistava naismaku eli hulluna minuun. :)

Vierailija
8/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa pystyi keskustelemaan kaikenlaista. Ei haukkunut ketään/mitään, ei negatiivinen. Kohtelias. Antoi tilaa.

Hyvä löytö. Edelleen kymmenen vuoden jälkeen.

Vierailija
9/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen treffien jälkeen ajattelin, että ihan mukava tyyppi, mutta ei tämä varmaan mihinkään etene. Mies kuitenkin alkoi pitää yhteyttä ihan toisella tavalla, jutuissa oli syvyyttä paljon enemmän kuin ennen tapaamista, joten aloin ihastua ja uudelleen näkeminen alkoi tuntua houkuttelevalta. Meillä oli välimatkaa sen verran, ettei voitu tuosta vaan tavata, mutta toisen tapaamisen jälkeen olin aika lailla myyty.

Vierailija
10/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin työpaikalla. Hiljainen, vähän ujo mutta selväksi näkee että kelailee asioita. Jutskailtiin tauoilla muutama viikko ja sitten alettiin tavata vapaalla. Oli aika varovaista. Hyvällä tavalla, koska aiemmassa suhteessa oli huonoa hosumista ja pilvilinnoja.

Arvostan miehessa hänen hengellistä vakaumustaan. Jotenkin solidi luonne. Hänellä on perinteisempi kotitausta kuin minulla ja tulee toisesta kulttuurista. Oppinut suomen hyvin, mikä on mukavaa.

Olemme erilaisia kiinnostuksenkohteiltamme, mutta en hae miehestä peilikuvaani. Jokin syvyys ja vakaus hänessä on se, mikä erottaa hänet ns. laumasta. Miellyttää ulkoisesti myös, mutta olen huomannut että jos viihdyt toisen seurassa, ulkonäkö muuttuu aina miellyttäväksi.

Vierailija
11/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hellä ja ymmärtäväinen sekä halukas oppimaan ja kuuntelemaan.

Vierailija
12/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori joka kolahti heti. Ja sen avittamana ollaan yhdessä oltu jo yli 20 vuotta.

Vierailija
13/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikimaailmassa uskonut, että vaimoni olisi minusta kiinnostunut. Kun se pyysi ulos, ajattelin, että kaverina mennään lasillisille. Hetkellisessä mielenhäiriössä kuitenkin otin sitä kädestä kiinni ja kun vaimo puristi takaisin, homma olikin sinetöity.

Vierailija
14/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillalailla kävi vähän niinkuin elokuvissa. Kaikki vaan loksahti paikoilleen ja se tunne oli samaan aikaan vapauttava, onnellinen ja kuuma. Mun ei tarvinut esittää mitään ja kaikki vaatimukset toista kohtaan hävisivät. En joutunut hetkeäkään miettimään, onko toinen kiinnostunut, vaikka siitä ei ollut mitään puhetta pitkään aikaan. Se vaan loksahti ja samalta tuntuu edelleen. Toivoisin kaikille samaa!

Vierailija
15/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytti ulkonäölliset "kriteerit" kokonsa ja tyylinsä puolesta. Ei yrittänyt tunkea fyysiseen läheisyyteen tai vihjaillut ensimmäisillä tapaamisilla mitään.

Vierailija
16/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli minulle lääke.

Vierailija
17/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus

Vierailija
18/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme ekoilla treffeillä Nuuksioon. Samanlainen musiikkimaku ja molemmat tykkäsi kissoista ja miehelläni oli kissa :P Huomaavainen eikä ollut mitenkään kiusalliset treffit ja mies osti samantien keikkaliput yhden bändin keikalle :) Joten mies ilmaisi heti halusta nähdä uudestaan. Vähän kyllä meni keikka ohi kun jännitti sen verran :D

Vierailija
19/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot munat

Vierailija
20/31 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis sukunimi