Nelosen Jukebox
Kommentit (16)
Tuo Sirun versio oli kiva :) en tykkää alkuperäisestä, mutta tosta tykkäsin. Pitäiskö alkaa kuunnella folkia?
Tykkäsin Railion ja Sirun äänien yhteissoinnista, oli aika komeaa!
Mun mielestä tylsiä kappaleita. Odotin kovin ohjelmaa ja aion katsoa kaikki. Toivottavasti tulee menevämpää musaa jatkossa.
Vähän höhlää, kun kaikki näkee, että toi "uuu arvomme tässä nyt tämän biisin" -vaihe on ihan turha, ja kaikki on väkisinkin opeteltu.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:48"]Mun mielestä tylsiä kappaleita. Odotin kovin ohjelmaa ja aion katsoa kaikki. Toivottavasti tulee menevämpää musaa jatkossa.
[/quote]totta
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 20:57"]Vähän höhlää, kun kaikki näkee, että toi "uuu arvomme tässä nyt tämän biisin" -vaihe on ihan turha, ja kaikki on väkisinkin opeteltu.
[/quote]pidetäänkö yleisöä ihan tyhminä?
Hyvä idea ohjelmalla, mutta juontaja on ihan kahvilla... Joku vähän reippaampi kehiin, joka ei näytä pystyyn nukahtaneelta.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:35"]Hyvä idea ohjelmalla, mutta juontaja on ihan kahvilla... Joku vähän reippaampi kehiin, joka ei näytä pystyyn nukahtaneelta.
[/quote]
Hahhah,:D tämä!
..kauhee ääni tuolla pitkähiuksisella Sannilla. Hirveä kimittäjä. Ja rouva Abreu tirskuu kuin joku teini kesken kappaleen..
Mitä vittua nyt taas? Avainta ei koskaan, missään tilanteessa saisi antaa jvg:n ja Anna Abröön raiskattavaksi. Muutenkin ohjelma on kaikin tavoin epäonnistunut, ekassa jaksossa oli sentään tyypit, jotka osasivat laulaa. (poislukien Krista ja Wiskari)
Eikös Sanni ja Ville Galle seurustelleet joskus? Luulin Sannia pirteämmäksi ja energisemmäksi mutta ohjelmassa aika väsyneen ja ylimielisen oloinen.
Mä niin tykkään tosta Annasta, menee mulle luihin ja ytimiin.
On kyllä tyhmästi ja epäaidosti toteutettu formaatti. Ei mitään jännitettävää ja juontaja on kolkko. Aion katsoa kuitenkin ainakin vielä sen jakson missä Robin on mukana :D
Just katsoin ensimmäisen jakson ja osan toista jaksoa. Jotenkin olin pettynyt ohjelmaan. Mainosten perusteella olin siinä käsityksessä, että biisejä muutetaan ihan urakalla ja tyylilaji on laulajille vieras. Mutta ei. Viihdearvo olisi paljon suurempi, jos vaikka Vesivehmaan jenkka muuttuisi oopperaksi tai hip hopiksi. Tai hevibiisi tangoksi ja laulajana olisi joku räppäri.
Ehkä tuota voi katsoa vielä joskus sivusilmällä, mutta petyin.
Vähän outo formaatti. Se arvontavaihe on todella epäaito. Musiikki on kyllä hyvää ja hyvin esitetty ja sovitettu. Pistesysteemi menee lähinnä naurettavan puolelle. Tähän mennessä pisteitä on siis annettu kait 92-100 joka kappaleelle.
Tylsää kun kaikki opeteltu etukäteen.