Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia suolalampuista?

Vierailija
14.11.2014 |

Onko jollakin himalajan suolalamppu käytössä? Oletteko oikeasti huomannut jotain hyötyä?

Joululahjoja ajattelen...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin suolalampun nyt pariviikkoa sitten ja lamppu komeilee kirjahyllyssäni, avusta en tiedä auttaako se mutta kyllä mulla valo päällä siinä aina meinaa olla. Nuita suolakivituikkujakin katselin sivuilta. Mitä ostaa sitten suolalampun jos se nyt niin kauhean ruma olisi.

Vierailija
22/27 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitysliitto tukee edelleen suolahuonehoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yöpöydällä ja suosittelen kyllä. On mukavan rauhoittava valo ja lämmetessään kyllä suolasta varmasti ilmaan haihtuu jotakin. Tarpeeksi iso kannattaa hommata.

Vierailija
24/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos laittaa patterin päälle pienen vesikupin, johon merisuolavettä. Siitä sitten haihduskelee, liekö apua? 

Vierailija
25/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut. Tuntui että kaikki oli liian "sähköistä" ja aktiivista, jos on suolasaippua ja lamppu. Ja liikaa suolaa joka paikassa. Harrastan merisuolaa pussissa, tai astia ja ruuassa oma suola. En kaipaa pinkkiä rautasuolaa.

Vierailija
26/27 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys. En kokenut että negatiivisten ionien määrä erityisesti kasvaisi. Johon sitä myydään. Enemmän muu outo sähköisyys. En tiedä onko joku saanut irti hyviä ioneja vaikka tuikusta.

Vierailija
27/27 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolalamppu on myyntikikka. Ei ole mitään tieteellistä näyttöä sen terveys- ym. vaikutuksista.