Kokemuksia suolalampuista?
Onko jollakin himalajan suolalamppu käytössä? Oletteko oikeasti huomannut jotain hyötyä?
Joululahjoja ajattelen...
Kommentit (27)
Mulla on yöpöydällä ja suosittelen kyllä. On mukavan rauhoittava valo ja lämmetessään kyllä suolasta varmasti ilmaan haihtuu jotakin. Tarpeeksi iso kannattaa hommata.
Mitäs jos laittaa patterin päälle pienen vesikupin, johon merisuolavettä. Siitä sitten haihduskelee, liekö apua?
Mulla ei toiminut. Tuntui että kaikki oli liian "sähköistä" ja aktiivista, jos on suolasaippua ja lamppu. Ja liikaa suolaa joka paikassa. Harrastan merisuolaa pussissa, tai astia ja ruuassa oma suola. En kaipaa pinkkiä rautasuolaa.
Lisäys. En kokenut että negatiivisten ionien määrä erityisesti kasvaisi. Johon sitä myydään. Enemmän muu outo sähköisyys. En tiedä onko joku saanut irti hyviä ioneja vaikka tuikusta.
Suolalamppu on myyntikikka. Ei ole mitään tieteellistä näyttöä sen terveys- ym. vaikutuksista.
Minä ostin suolalampun nyt pariviikkoa sitten ja lamppu komeilee kirjahyllyssäni, avusta en tiedä auttaako se mutta kyllä mulla valo päällä siinä aina meinaa olla. Nuita suolakivituikkujakin katselin sivuilta. Mitä ostaa sitten suolalampun jos se nyt niin kauhean ruma olisi.