Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin sitä av-mammojen " raamattua" , Anna Wahlgrenin Lapsikirjaa...

Vierailija
03.09.2006 |

Täällä on usein nähnyt opastettavan sitä lukemaan, jos jotain ongelmia missä tahansa asiassa lapsien kanssa. Joten pakkohan se oli sitten kirjastosta lainata.

Ensinnäkin, olipas se VANHENTUNUT kirja. Tuttipulloihinkin pisteltiin itse reikiä.

Hmm, kyllähän sieltä hyviäkin vinkkejä löytyi, jos tarkkaan luki. Mutta osasipa olla pitkäveteistä tekstiä. Ja loppujen lopuksihan se oli vain YHDEN ihmisen kokemuksia omien lapsiensa hoidosta.

Kuinka moni olisi valmis täällä noudattamaan esim. 14-lapsisen lestadiolaisperheen opastuksia... :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ainakan tän mamman raamattuosastolle. Oma maalaisjärki sinne kuuluu.

Vierailija
2/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neuvon, että TODELLA hyvä ja opettava kirja. Paskan marjat. Vanhentunutta tietoa ja erittäin pitkäveteistä luettavaa. Enpä ole ainakaan itse kenellekään suositellut. Neuvolassa ovat usein kehottaneet lukemaan. Olenkin sanonut suoraan, että ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä on usein nähnyt opastettavan sitä lukemaan, jos jotain ongelmia missä tahansa asiassa lapsien kanssa. Joten pakkohan se oli sitten kirjastosta lainata.

Ensinnäkin, olipas se VANHENTUNUT kirja. Tuttipulloihinkin pisteltiin itse reikiä.

Hmm, kyllähän sieltä hyviäkin vinkkejä löytyi, jos tarkkaan luki. Mutta osasipa olla pitkäveteistä tekstiä. Ja loppujen lopuksihan se oli vain YHDEN ihmisen kokemuksia omien lapsiensa hoidosta.

Kuinka moni olisi valmis täällä noudattamaan esim. 14-lapsisen lestadiolaisperheen opastuksia... :)

Jos on niin täydellisen välinpitämätön lastensa terveydestä, että vetää röökiä raskauksien ja imettämisen ajan, niin ei kiitos sellaisen ihmisen " neuvoille" .

Vierailija
4/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukenut täältä lähinnä Anna Wahlgrenin arvostelua, ja olen ollut käsityksessä, että ko. henkilö ei olisi mammojen suosiossa. Itse en ole hänen tuotantoonsa juuri tutustunut muuten kuin kuulopuheiden kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme